Goede vraag; ik gok erop dat ik 'm halverwege vorig jaar heb gekocht. Daarmee zal ie nu dus bij anderhalf jaar oud zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 08:39 schreef pierce het volgende:
155,- geboden
Hoe oud is het beestje eigenlijk?
Nou graag, dan kan sinterklaas namelijk ook weer iemand blij makenquote:Op maandag 13 november 2006 21:13 schreef Chinless het volgende:
Als pierce interesse heeft mag hij ook eerste keus zijn.
Ik wil hem anders loop volgende week halen (heb beetje heel weinig tijd deze week)
Noem je ElisaB nu Piet?quote:Op maandag 13 november 2006 21:24 schreef pierce het volgende:
[..]
Nou graag, dan kan sinterklaas namelijk ook weer iemand blij maken![]()
Ik overleg het even met Piet.![]()
Waarmee dan?quote:
Geeft niet; het was slap gelul. En kom jij nou maar gewoon een keer zomaar een koppie thee drinken, dan hoef je tenminste niet elke keer mee te biedenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:38 schreef schvvmert het volgende:
Waarmee dan?Ik kan nu echt geen touw meer aan vastknopen en jammer dat ik de thee weer mis..
![]()
Het is een mooie monitor en ik was serieus hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geeft niet; het was slap gelul. En kom jij nou maar gewoon een keer zomaar een koppie thee drinken, dan hoef je tenminste niet elke keer mee te bieden
Dat ik Piet ben en door de mand gevallen ben is slap gelul en ik weet dat je serieus was. Ik maakte een thee-grapjequote:Op dinsdag 14 november 2006 01:04 schreef ElisaB het volgende:
Geeft niet; het was slap gelul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |