En als je morgen niet wakker wordt?quote:Op zondag 12 november 2006 03:03 schreef nixxx het volgende:
slapen! en morgen als ik wakker word een lieve dame smsen
Wat een hippe moeder heb jij dan. De mijne doet niet aan sms!quote:Op zondag 12 november 2006 03:03 schreef nixxx het volgende:
slapen! en morgen als ik wakker word een lieve dame smsen
Hoe laat was je er gister uit?quote:Op zondag 12 november 2006 10:22 schreef Q. het volgende:
Uit bed. Een stuk vroeger dan gisteren. Eens kijken of er van vandaag nog wel iets te maken valt.
Ah, je was iig bezig voor een hoger doel. Goedzoquote:Op zondag 12 november 2006 10:39 schreef Q. het volgende:
Grieperigheid en alles wat er bij hoort, sinds woensdag last van, gewoon lekker stug gewerkt en mijn collega's aangestoken zodat hopelijk deze week iedereen ziek is en mijn baas dat idiote ziektebeleid eens onder de loep gaat nemen..
Gaat nou trouwens al weer een stuk beter.
Gewoon in de koelkast laten, CL kan het dan mooi voor je gaan halen.quote:Op zondag 12 november 2006 11:04 schreef Q. het volgende:
Ja, dan wordt het warm, dat moeten we niet hebben.
Volgens mij is het meer zo dat CL nog niet aan Q. toe is.quote:Op zondag 12 november 2006 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
Q. is gewoon nog niet toe aan CL.
Bacardi talkin'quote:Op zondag 12 november 2006 03:27 schreef webspider het volgende:
[..]
En als je morgen niet wakker wordt?
Morgenochtend ligt CL in een leuk lingeriesetje en een familiepak condooms in je bed.quote:Op zondag 12 november 2006 11:10 schreef Q. het volgende:
Morgen is dat vast allemaal wel anders. Of zo zou het moeten zijn.
Hij niet. De jonge deernes die hij uit de disco oppikt wel. Je moet tenslotte iets hebben om ze te lokken.quote:
In dat geval snap ik niet waarom hij op dat tijdstip achter de computer zat.quote:Op zondag 12 november 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij niet. De jonge deernes die hij uit de disco oppikt wel. Je moet tenslotte iets hebben om ze te lokken.
|Ja, uiteraard wel de echte bacardi, en niet die Razz of Coco zooi. Dat is voor breezers.quote:
Dat snapt zij ook niet.quote:Op zondag 12 november 2006 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval snap ik niet waarom hij op dat tijdstip achter de computer zat.![]()
Dat zeg je nu pas.quote:Op zondag 12 november 2006 11:18 schreef webspider het volgende:
[..]
|Ja, uiteraard wel de echte bacardi, en niet die Razz of Coco zooi. Dat is voor breezers.
Ha, ja, fijn, condooms opvullenquote:Op zondag 12 november 2006 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Morgenochtend ligt CL in een leuk lingeriesetje en een familiepak condooms in je bed.
Het is eerder ook al ter sprake gekomenquote:
Helaas staat niet ieder deel van de singlesreeks me nog even helder voor de geest.quote:Op zondag 12 november 2006 11:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is eerder ook al ter sprake gebkomen
In singles ofzo
Je hebt weer een 'hoofdpijnavatar'.quote:
Ik verwacht niet anders van haar.quote:Op zondag 12 november 2006 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt weer een 'hoofdpijnavatar'.
quote:Op zondag 12 november 2006 11:40 schreef Hime het volgende:
[..]
Helaas ben ik al bezet, anders hadden we misschien het perfecte koppel kunnen zijn
Misschien kun je net als Christine de halve slowchat afwerken.quote:Op zondag 12 november 2006 11:40 schreef Hime het volgende:
[..]
Helaas ben ik al bezet, anders hadden we misschien het perfecte koppel kunnen zijn
Met het verloop wat er in deze SC zit, kun je het in ieder geval geen wisselende contacten noemenquote:Op zondag 12 november 2006 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kun je net als Christine de halve slowchat afwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |