Wat een hippe moeder heb jij dan. De mijne doet niet aan sms!quote:Op zondag 12 november 2006 03:03 schreef nixxx het volgende:
slapen! en morgen als ik wakker word een lieve dame smsen
Hoe laat was je er gister uit?quote:Op zondag 12 november 2006 10:22 schreef Q. het volgende:
Uit bed. Een stuk vroeger dan gisteren. Eens kijken of er van vandaag nog wel iets te maken valt.
Ah, je was iig bezig voor een hoger doel. Goedzoquote:Op zondag 12 november 2006 10:39 schreef Q. het volgende:
Grieperigheid en alles wat er bij hoort, sinds woensdag last van, gewoon lekker stug gewerkt en mijn collega's aangestoken zodat hopelijk deze week iedereen ziek is en mijn baas dat idiote ziektebeleid eens onder de loep gaat nemen..
Gaat nou trouwens al weer een stuk beter.
Gewoon in de koelkast laten, CL kan het dan mooi voor je gaan halen.quote:Op zondag 12 november 2006 11:04 schreef Q. het volgende:
Ja, dan wordt het warm, dat moeten we niet hebben.
Volgens mij is het meer zo dat CL nog niet aan Q. toe is.quote:Op zondag 12 november 2006 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
Q. is gewoon nog niet toe aan CL.
Bacardi talkin'quote:Op zondag 12 november 2006 03:27 schreef webspider het volgende:
[..]
En als je morgen niet wakker wordt?
Morgenochtend ligt CL in een leuk lingeriesetje en een familiepak condooms in je bed.quote:Op zondag 12 november 2006 11:10 schreef Q. het volgende:
Morgen is dat vast allemaal wel anders. Of zo zou het moeten zijn.
Hij niet. De jonge deernes die hij uit de disco oppikt wel. Je moet tenslotte iets hebben om ze te lokken.quote:
In dat geval snap ik niet waarom hij op dat tijdstip achter de computer zat.quote:Op zondag 12 november 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij niet. De jonge deernes die hij uit de disco oppikt wel. Je moet tenslotte iets hebben om ze te lokken.
|Ja, uiteraard wel de echte bacardi, en niet die Razz of Coco zooi. Dat is voor breezers.quote:
Dat snapt zij ook niet.quote:Op zondag 12 november 2006 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval snap ik niet waarom hij op dat tijdstip achter de computer zat.![]()
Dat zeg je nu pas.quote:Op zondag 12 november 2006 11:18 schreef webspider het volgende:
[..]
|Ja, uiteraard wel de echte bacardi, en niet die Razz of Coco zooi. Dat is voor breezers.
Ha, ja, fijn, condooms opvullenquote:Op zondag 12 november 2006 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Morgenochtend ligt CL in een leuk lingeriesetje en een familiepak condooms in je bed.
Het is eerder ook al ter sprake gekomenquote:
Helaas staat niet ieder deel van de singlesreeks me nog even helder voor de geest.quote:Op zondag 12 november 2006 11:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is eerder ook al ter sprake gebkomen
In singles ofzo
Je hebt weer een 'hoofdpijnavatar'.quote:
Ik verwacht niet anders van haar.quote:Op zondag 12 november 2006 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt weer een 'hoofdpijnavatar'.
quote:Op zondag 12 november 2006 11:40 schreef Hime het volgende:
[..]
Helaas ben ik al bezet, anders hadden we misschien het perfecte koppel kunnen zijn
Misschien kun je net als Christine de halve slowchat afwerken.quote:Op zondag 12 november 2006 11:40 schreef Hime het volgende:
[..]
Helaas ben ik al bezet, anders hadden we misschien het perfecte koppel kunnen zijn
Met het verloop wat er in deze SC zit, kun je het in ieder geval geen wisselende contacten noemenquote:Op zondag 12 november 2006 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kun je net als Christine de halve slowchat afwerken.
Speciaal voor jouquote:Op zondag 12 november 2006 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt weer een 'hoofdpijnavatar'.
'Incestueus' komt meer in de buurt.quote:Op zondag 12 november 2006 11:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Met het verloop wat er in deze SC zit, kun je het in ieder geval geen wisselende contacten noemen
Je beseft niet half hoe dankbaar ik voor dit gebaar ben.quote:
Nog even en onze examens worden in het Fries afgenomenquote:Op zondag 12 november 2006 11:50 schreef Litpho het volgende:
En de apocalypse is weer een stapje dichterbij.
http://www.cnn.com/2006/WORLD/asiapcf/11/11/nz.text.ap/index.html
Ja, dat is dan wel weer direct de overtreffende trapquote:Op zondag 12 november 2006 12:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog even en onze examens worden in het Fries afgenomen
oic!quote:Op zondag 12 november 2006 12:08 schreef Q. het volgende:
SMS taal is een stuk ontwikkelder dan Fries hoor. Een keer of 100x zo ontwikkeld.
quote:Op zondag 12 november 2006 12:08 schreef Q. het volgende:
SMS taal is een stuk ontwikkelder dan Fries hoor. Een keer of 100x zo ontwikkeld.
Als hij je kwetst, gewoon terugslaan met "Amersfoorter". Werkt altijdquote:
Het blijft altijd weer grappig om te zien dat bepaalde mensen hun eigen jaloezie en miskendheid op het gebied van liefde en seks gebruiken om op niets gebaseerde nonsensopmerkingen over anderen te spuien.quote:Op zondag 12 november 2006 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kun je net als Christine de halve slowchat afwerken.
Wat een malle conducteur Sara.quote:Op zondag 12 november 2006 13:00 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi
het was gisteren een dag van crossen van hier naar daar
vandaag blijf ik lekker thuis
wat je grappig noemtquote:Op zondag 12 november 2006 12:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Het blijft altijd weer grappig om te zien dat bepaalde mensen hun eigen jaloezie en miskendheid op het gebied van liefde en seks gebruiken om op niets gebaseerde nonsensopmerkingen over anderen te spuien.
Ligt er dan ook seks in het verschiet?quote:Op zondag 12 november 2006 13:06 schreef Mokster het volgende:
Adoreer me.
quote:Op zondag 12 november 2006 13:06 schreef Mokster het volgende:
Adoreer me.
huh?quote:
die is hier nog in de maakquote:Op zondag 12 november 2006 13:15 schreef Sjowhan het volgende:
Ik adoreer momenteel alleen me mok met koffie
Wat zit er voor mij in ?quote:Op zondag 12 november 2006 13:06 schreef Mokster het volgende:
Adoreer me.
Woon je nu in Den Haag?quote:Op zondag 12 november 2006 13:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Enkel als je me daarna nog immer adoreert.
[..]
Dank u.
[..]
Gaarne.
Duhquote:Op zondag 12 november 2006 13:06 schreef Mokster het volgende:
Adoreer me.
nu dusquote:Op zondag 12 november 2006 13:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb je binnen 10 minuten ook een héérlijk bakkie koffie dus
In alle eerlijkheid, als het slachtoffer eigen jaloezie en miskendheid op andere gebieden op een soortgelijke manier gebruikt vind ik het vrij lastig om al teveel medelijden op te roepen.quote:Op zondag 12 november 2006 12:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Het blijft altijd weer grappig om te zien dat bepaalde mensen hun eigen jaloezie en miskendheid op het gebied van liefde en seks gebruiken om op niets gebaseerde nonsensopmerkingen over anderen te spuien.
Waren daar twijfels over dan? Ik zie dat we binnenkort in een privésessie het woord 'immer' nog maar eens moeten doornemenquote:Op zondag 12 november 2006 13:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Enkel als je me daarna nog immer adoreert.
Ik krijg een heel apart gevoel van binnenquote:Op zondag 12 november 2006 13:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het fijne gevoel. Dat je krijgt. Wanneer je mij adoreert.
Nee. Het is een huisje in Haarlem geworden.quote:Op zondag 12 november 2006 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
Woon je nu in Den Haag?
Ahquote:Op zondag 12 november 2006 13:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Het is een huisje in Haarlem geworden.
Maar nu resideer ik even tussen een stapel dozen in een appartement in Aalsmeer. Tijdelijk.
Dat moet ik natuurlijk een keer meemaken. Laat ik eens beginnen:quote:Op zondag 12 november 2006 13:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het fijne gevoel. Dat je krijgt. Wanneer je mij adoreert.
ok.. dan zet ik after forever wel afquote:Op zondag 12 november 2006 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt een kut muzieksmaak Nixxx.
Onder het genot van een flesje wijn, I presume?quote:Op zondag 12 november 2006 13:24 schreef Litpho het volgende:
Waren daar twijfels over dan? Ik zie dat we binnenkort in een privésessie het woord 'immer' nog maar eens moeten doornemen.
'defineer muzieksmaak'quote:Op zondag 12 november 2006 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt een kut muzieksmaak Nixxx.
Dat is ook kutmuziek.quote:Op zondag 12 november 2006 13:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok.. dan zet ik after forever wel af
Het zal me een plezier zijn een dergelijk arrangement te regelenquote:Op zondag 12 november 2006 13:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Onder het genot van een flesje wijn, I presume?
Ik ben weer begonnen met het volgen van colleges. Alleen bemerk ik nu dat verhuisstress niet goed samen gaat met huiswerk maken.quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles wat niet onder Duitse schlagers kan vallen.
Dat luistert toch sowieso niemandquote:Op zondag 12 november 2006 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles wat niet onder Duitse schlagers kan vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |