Stilte... stilte... stilte...quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:39 schreef Christine het volgende:
Ssssst, ik geniet van het geluid van de stilte!
Nog altijd niet nee.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:44 schreef nozem het volgende:
Heb je je poes al terug Christine?
Tof.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:44 schreef Q. het volgende:
Kei.
Amersfoorterquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:44 schreef Q. het volgende:
Kei.
Tsss, ik heb de hele dag al geslapen hoor. Morgen ook de hele dag en dan kan ik er weer tegenaan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:41 schreef blaaatkipje het volgende:
Q. tis sleepytime, maandag weer fris zijn enzo!
Geef ons dan iets om te adoreren...quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Het ligt aan de TT. Als het nou wél een adoratietopic was geweest...Sja...Als..
Precies!quote:
Was Mordreth het licht helpen zien niet genoeg dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef ons dan iets om te adoreren...
Gaat 'ie ermee stoppen dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was Mordreth het licht helpen zien niet genoeg dan?
Nou vooruit dan maar weerquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Tsss, ik heb de hele dag al geslapen hoor. Morgen ook de hele dag en dan kan ik er weer tegenaan.![]()
Hier is de storm na de stilte al begonnen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga wel ff refreshen in FC
Tot nu toe is het stil
http://www.totallycrap.co(...)chiefs_in_concert/NLquote:Op zondag 12 november 2006 00:31 schreef CherryLips het volgende:
kaiser chiefs was tof
verwarming lijkt het te doen
katten liggen te slapen
11-7 helaasch, maar wel een leuke partijquote:Op zondag 12 november 2006 00:26 schreef blaaatkipje het volgende:
Scheidsrechters, altijd leukWel gewonnen?
En als je morgen niet wakker wordt?quote:Op zondag 12 november 2006 03:03 schreef nixxx het volgende:
slapen! en morgen als ik wakker word een lieve dame smsen
Wat een hippe moeder heb jij dan. De mijne doet niet aan sms!quote:Op zondag 12 november 2006 03:03 schreef nixxx het volgende:
slapen! en morgen als ik wakker word een lieve dame smsen
Hoe laat was je er gister uit?quote:Op zondag 12 november 2006 10:22 schreef Q. het volgende:
Uit bed. Een stuk vroeger dan gisteren. Eens kijken of er van vandaag nog wel iets te maken valt.
Ah, je was iig bezig voor een hoger doel. Goedzoquote:Op zondag 12 november 2006 10:39 schreef Q. het volgende:
Grieperigheid en alles wat er bij hoort, sinds woensdag last van, gewoon lekker stug gewerkt en mijn collega's aangestoken zodat hopelijk deze week iedereen ziek is en mijn baas dat idiote ziektebeleid eens onder de loep gaat nemen..
Gaat nou trouwens al weer een stuk beter.
Gewoon in de koelkast laten, CL kan het dan mooi voor je gaan halen.quote:Op zondag 12 november 2006 11:04 schreef Q. het volgende:
Ja, dan wordt het warm, dat moeten we niet hebben.
Volgens mij is het meer zo dat CL nog niet aan Q. toe is.quote:Op zondag 12 november 2006 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
Q. is gewoon nog niet toe aan CL.
Bacardi talkin'quote:Op zondag 12 november 2006 03:27 schreef webspider het volgende:
[..]
En als je morgen niet wakker wordt?
Morgenochtend ligt CL in een leuk lingeriesetje en een familiepak condooms in je bed.quote:Op zondag 12 november 2006 11:10 schreef Q. het volgende:
Morgen is dat vast allemaal wel anders. Of zo zou het moeten zijn.
Hij niet. De jonge deernes die hij uit de disco oppikt wel. Je moet tenslotte iets hebben om ze te lokken.quote:
In dat geval snap ik niet waarom hij op dat tijdstip achter de computer zat.quote:Op zondag 12 november 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij niet. De jonge deernes die hij uit de disco oppikt wel. Je moet tenslotte iets hebben om ze te lokken.
|Ja, uiteraard wel de echte bacardi, en niet die Razz of Coco zooi. Dat is voor breezers.quote:
Dat snapt zij ook niet.quote:Op zondag 12 november 2006 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval snap ik niet waarom hij op dat tijdstip achter de computer zat.![]()
Dat zeg je nu pas.quote:Op zondag 12 november 2006 11:18 schreef webspider het volgende:
[..]
|Ja, uiteraard wel de echte bacardi, en niet die Razz of Coco zooi. Dat is voor breezers.
Ha, ja, fijn, condooms opvullenquote:Op zondag 12 november 2006 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Morgenochtend ligt CL in een leuk lingeriesetje en een familiepak condooms in je bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |