In theorie wel. In de praktijk zal dat vermoedelijk inhouden dat op een goede ochtend CL in afgrijzen op bed zit te kijken naar de kat die ze net vermorzeld heeft met een ruwweg emmervormige ijsklomp.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb nog een emmer over. Dat schijnt ook goed te werken.
Bananenbier is best lekkerquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
psychische schade... nu associeer ikGrolsch
met
bananen
Ik zei toch, dat werkt. Heb je er helemaal geen last meer van.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
In theorie wel. In de praktijk zal dat vermoedelijk inhouden dat op een goede ochtend CL in afgrijzen op bed zit te kijken naar de kat die ze net vermorzeld heeft met een ruwweg emmergevormde ijsklomp.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:18 schreef Litpho het volgende:
Nixxx als één van de communicerende vaten?
Vertel, Godt is aanwezig dus in goed overleg kan 'ie altijd worden aangepast...quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zei toch, dat werkt. Heb je er helemaal geen last meer van.
Katten.
Vrouwen.
Nou, je had een plaatje van c_c's tieten kunnen posten in de OP.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel, Godt is aanwezig dus in goed overleg kan 'ie altijd worden aangepast...
Biertje erbij?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zei toch, dat werkt. Heb je er helemaal geen last meer van.
Katten.
Vrouwen.
Dat kan nog! Moment!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, je had een plaatje van c_c's tieten kunnen posten in de OP.
doe er maar 4quote:
Je houdt niet van Brunettes? Mag ik dit zwart op wit?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je geen Palm?
Of Bavaria. Dan lust Plato er ook wel een.
Zo dan maar!quote:
Nog een stap in het Twist charme offensief?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je houdt niet van Brunettes? Mag ik dit zwart op wit?.
ghehehe hij sloeg er net toch een af.. bewijs genoegquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij deze.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze snappen er ook niets van he.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een stap in het Twist charme offensief?
en dat hoeft ook niet.. zou zelfs tegennatuurlijk zijn!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze snappen er ook niets van he.![]()
pokkekatquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:30 schreef CherryLips het volgende:
ik hoor nu keihard 'pok' van een kat die naar binnen wil.
Emmer water boven het luikje dat op d'r valt als ze binnenkomtquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:30 schreef CherryLips het volgende:
ik hoor nu keihard 'pok' van een kat die naar binnen wil.
Of andersom.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dat hoeft ook niet.. zou zelfs tegennatuurlijk zijn!mannen die vrouwen snappen
dat ookquote:
Des te meer Twist is er voor mij!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze snappen er ook niets van he.![]()
Dan heb jij er geen last meer van...quote:
Nouja, als ze er internet hebben dan kunnen we hem nog steeds lastigvallen. Niet eens zo'n gek idee!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb jij er geen last meer van...
Samen Fok!ken in het luxe bubbelbad, en daarna verder in het kingsize bed!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nouja, als ze er internet hebben dan kunnen we hem nog steeds lastigvallen. Niet eens zo'n gek idee!
Internet op je hotelkamer. Beetje verslaafd, Twist?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nouja, als ze er internet hebben dan kunnen we hem nog steeds lastigvallen. Niet eens zo'n gek idee!
Niet de boel gaan omdraaien he, je heet toch geen Twist.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Internet op je hotelkamer. Beetje verslaafd, Twist?
nee, maar... Heb jij al een rubberen kip? ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:43 schreef dawg het volgende:
Je kunt niet alles hebben, Twist.
Tot zo!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga vast Air, tot straks.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, maar... Heb jij al een rubberen kip? ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |