quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:45 schreef nozem het volgende:
Wat zijn jullie toch snel ziek. Bouw een beetje weerstand op man!
Mag een hardewerkende vent niet eens ziek zijn. Ik eet genoeg fruit en groenten elke dagquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:45 schreef nozem het volgende:
Ow. Ik niet. En ik ben nooit ziek. Misschien moet je wat minder gezond eten. Goed voor de weerstand.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mag een hardewerkende vent niet eens ziek zijn. Ik eet genoeg fruit en groenten elke dag
Vitamine-pillen schijnen ook wel te helpen, alleen geloof ik er niet echt in.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Ow. Ik niet. En ik ben nooit ziek. Misschien moet je wat minder gezond eten. Goed voor de weerstand.
awel, prrrrrr taliloequote:
Gaat het nog wel goed saaraatje?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
awel, prrrrrr taliloe
pulk van de flat geplet (Pluk van de Petteflet)
ja hoorquote:
dat merk ik jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor
het gaat prima
ben even hyperactief maar dat gaat wel over
Wat hij zei.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:45 schreef nozem het volgende:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat merk ik ja
Ga stofzuigen, dan haal je nog profijt uit je hyperactie.
Kruipen we nog even terug?quote:
Vast niet...quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als Hime er geen bezwaar tegen heeft dat ik ook tegen je aankruip. Natuurlijk!
Die laat ik sowieso voorbij gaan, spreek maar wat in op de voicemail als 't belangrijk isquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:25 schreef nixxx het volgende:
mensen die om 10 uur bellen met een privenummer![]()
dan blijf ik lekker in mijn bed liggen
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:30 schreef liefie_ het volgende:
nixxx dat was ik!!!
Ik zit hier gewoon braaf achter mijn bureau.quote:
hoe kan dat zo CL? Door die katten waar je op moet passen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
geen oog dicht gedaan. en schooiende katten zijn er tig keer erger dan schooiende honden
.
Katten!quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Het was ijskoud in de slaapkamer, vreemd bed, door kou kramp in allebei m'n voeten, buren waren aan het ruziën, helemaal alleen, kat die tegen de deur op sprong, etc. Dat beest zit echt de hele dag te schooien, echt ongelofelijk. En irritant. Kan zelf niet eens eten of mevrouw rooft het van m'n bord. En als ze d'r zin niet krijgt begint ze te sissen en naar me uit te slaan.
Dat gaat een leuke maand worden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
geen oog dicht gedaan. en schooiende katten zijn er tig keer erger dan schooiende honden
.
Dat is niet zielig, dat is opvoeden. Dat beest is je aan het testen. Duidelijk grenzen stellen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:43 schreef CherryLips het volgende:
dat vind ik zielig, is mijn kat niet. als ze buiten is doe ik gewoon het kattenluikje dicht
.
en als je nu al toegeeft aan een kat... wat moet er dan van je worden als Q. in je leven komt??quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is niet zielig, dat is opvoeden. Dat beest is je aan het testen. Duidelijk grenzen stellen...
Q is een typische hond. Die geef je een schop en vijf minuten later staat 'ie weer voor je te kwispelen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
en als je nu al toegeeft aan een kat... wat moet er dan van je worden als Q. in je leven komt??
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q is een typische hond. Die geef je een schop en vijf minuten later staat 'ie weer voor je te kwispelen!
R&P SC wil vast wel met de pet rond gaan voor een echt grote plantenspuit. Een Kärcher of zo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
en als je nu al toegeeft aan een kat... wat moet er dan van je worden als Q. in je leven komt??
Zeker in het geval van CL, want dan is hij het prototype van de hond die opziet naar zijn baasje en vrolijk staat te wachten totdat het baasje wat leuks met hem gaat doen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q is een typische hond. Die geef je een schop en vijf minuten later staat 'ie weer voor je te kwispelen!
Misschien denkt CL dat je dat beest een lel moet verkopen met die plantenspuit. Dat is inderdaad wel zielig...quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]!
Plantenspuit is echt niet zielig voor die kat hoor CL. Het doet hem geen pijn, het is alleen wat onaangenaam voor hem. Kinderen voedt je ook niet op door ze alles te laten doen wat ze maar willen. Katten moet je ook opvoeden, zoals Air al zei, heel simpel. Niets zieligs aan.
Dus probeer het maar gewoon, anders krijgen wij de komende maand ook niets anders te lezen dan: stomme kat!
Dus!
Bij katten? Nooit! Kattenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
R&P SC wil vast wel met de pet rond gaan voor een echt grote plantenspuit. Een Kärcher of zo.
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
R&P SC wil vast wel met de pet rond gaan voor een echt grote plantenspuit. Een Kärcher of zo.
Crofty bomb!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:06 schreef nixxx het volgende:kanonnen!!! albert heijn fruitshake is gevaarlijk!!!! had een flesje met nog een klein laagje erin twee dagen laten staan .. wil het net weggooien, draai de dop eraf *poef!* net alsof ik een Grolschje openmaak.. maar dan met banaangeur.... en schuimen
Bij Q ook niet. Q is lief!quote:
Onmiddellijk een schadeclaim indienen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:06 schreef nixxx het volgende:kanonnen!!! albert heijn fruitshake is gevaarlijk!!!! had een flesje met nog een klein laagje erin twee dagen laten staan .. wil het net weggooien, draai de dop eraf *poef!* net alsof ik een Grolschje openmaak.. maar dan met banaangeur.... en schuimen
quote:
CL ook en die kan je niet geheel onvoorbereid confronteren met de liefheid genaamd Q.quote:
psychische schade... nu associeer ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onmiddellijk een schadeclaim indienen.
Wederom een verkeerde keuze in je Twist charme offensief!quote:
ik blijf gewoon mezelfquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wederom een verkeerde keuze in je Twist charme offensief!
CL ken ik niet. Vooralsnog mekkert ze teveel als je het mij vraagt...quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
CL ook en die kan je niet geheel onvoorbereid confronteren met de liefheid genaamd Q.
Het is voor hun beider bestwil, echt. Uiteindelijk.
Dat zeker!quote:
Bovendien heb je nu een chronische angst voor het openen van flesjes opgelopen, hetgeen je dagelijkse functioneren ernstig belemmert.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
psychische schade... nu associeer ikGrolsch
met
bananen
tot de dood erop volgtquote:
Methinks the lady doth protest too muchquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL ken ik niet. Vooralsnog mekkert ze teveel als je het mij vraagt...![]()
Ik krijg hier een Holy Grail visioen bij, maar daar zaten weinig ladies in...quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Methinks the lady doth protest too much.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bovendien heb je nu een chronische angst voor het openen van flesjes opgelopen, hetgeen je dagelijkse functioneren ernstig belemmert.
Je bent alcoholist maar kunt geen flessen meer openen. Dat betekent dat AH je ten minste de drank in vaten moet aanleveren.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
nu ben ik dysfunctioneel alcoholist
Ik zie nixxx wel met een beertender thuis hoor...quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent alcoholist maar kunt geen flessen meer openen. Dat betekent dat AH je ten minste de drank in vaten moet aanleveren.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nixxx wel met een beertender thuis hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Of in zijn studententijd aan het eind van de maand met van die goedkope kartonnen pakken wijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeer zeker... van steenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
stort je hart maar uit hoor meisje... als je het hebt![]()
Hamlet, Air, Hamlet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg hier een Holy Grail visioen bij, maar daar zaten weinig ladies in...![]()
Is dat niet relatief breekbaar?quote:
Zolang het maar geen wodkatender is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Immer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:16 schreef Q. het volgende:
Wat een gemiep hier.
Die heb ik ooit nog es gezien in het theater. Othello maakte toch meer indruk!quote:
Ik krijg de laatste tijd regelmatig aanbiedingen voor een begrafenisverzekering, dat is veel erger.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:15 schreef nixxx het volgende:
vuige pensioenverkopers!mensen bellen in alle vroegte op zaterdag
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zie nixxx wel met meerdere beertenders thuis hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik heb nog een emmer over. Dat schijnt ook goed te werken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx als één van de communicerende vaten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nixxx wel met meerdere beertenders thuis hoor...![]()
Die zijn goed af te poeieren met: waarom zou ik gaan betalen voor iets waar ik zelf geen lol aan beleef?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd regelmatig aanbiedingen voor een begrafenisverzekering, dat is veel erger.![]()
van zulke?quote:
Je doet Airwin hier in de aanbieding?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:16 schreef Hime het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Ik deel graag de geweldige dingen die ik heb
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx als één van de absorberende vaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |