nou ja in de hoop dat ik de griep oversla natuurlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dus omdat 't gratis is neem je een prik?.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:45 schreef nozem het volgende:
Wat zijn jullie toch snel ziek. Bouw een beetje weerstand op man!
Mag een hardewerkende vent niet eens ziek zijn. Ik eet genoeg fruit en groenten elke dagquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:45 schreef nozem het volgende:
Ow. Ik niet. En ik ben nooit ziek. Misschien moet je wat minder gezond eten. Goed voor de weerstand.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mag een hardewerkende vent niet eens ziek zijn. Ik eet genoeg fruit en groenten elke dag
Vitamine-pillen schijnen ook wel te helpen, alleen geloof ik er niet echt in.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Ow. Ik niet. En ik ben nooit ziek. Misschien moet je wat minder gezond eten. Goed voor de weerstand.
awel, prrrrrr taliloequote:
Gaat het nog wel goed saaraatje?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
awel, prrrrrr taliloe
pulk van de flat geplet (Pluk van de Petteflet)
ja hoorquote:
dat merk ik jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor
het gaat prima
ben even hyperactief maar dat gaat wel over
Wat hij zei.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:45 schreef nozem het volgende:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat merk ik ja
Ga stofzuigen, dan haal je nog profijt uit je hyperactie.
Kruipen we nog even terug?quote:
Vast niet...quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als Hime er geen bezwaar tegen heeft dat ik ook tegen je aankruip. Natuurlijk!
Die laat ik sowieso voorbij gaan, spreek maar wat in op de voicemail als 't belangrijk isquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:25 schreef nixxx het volgende:
mensen die om 10 uur bellen met een privenummer![]()
dan blijf ik lekker in mijn bed liggen
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:30 schreef liefie_ het volgende:
nixxx dat was ik!!!
Ik zit hier gewoon braaf achter mijn bureau.quote:
hoe kan dat zo CL? Door die katten waar je op moet passen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
geen oog dicht gedaan. en schooiende katten zijn er tig keer erger dan schooiende honden
.
Katten!quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Het was ijskoud in de slaapkamer, vreemd bed, door kou kramp in allebei m'n voeten, buren waren aan het ruziën, helemaal alleen, kat die tegen de deur op sprong, etc. Dat beest zit echt de hele dag te schooien, echt ongelofelijk. En irritant. Kan zelf niet eens eten of mevrouw rooft het van m'n bord. En als ze d'r zin niet krijgt begint ze te sissen en naar me uit te slaan.
Dat gaat een leuke maand worden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
geen oog dicht gedaan. en schooiende katten zijn er tig keer erger dan schooiende honden
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |