quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik mag vast de kandidatenlijst die ik hier voor me heb liggen niet raadplegen...
Iemand die jij kent? (persoonlijk)quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:11 schreef ChrisJX het volgende:
Dat is inderdaad CDA en nee, dat is niet Maria.
Idd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:12 schreef dartfanaat het volgende:
Miriam Sterk
Hoezo, zou je het dan weten?quote:
Neuh, maar ik had gespiekt en zag dat ze bij jou in de buurt woonde. Dus ik dacht, misschien ken je haar...quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:14 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hoezo, zou je het dan weten?![]()
Nee hoor, ik ken Mirjam niet. Ik had een vraag nodig en heb even de kieslijst geraadpleegd
ow als je zelf een vraag stelt mag je wel wat opzoeken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:14 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hoezo, zou je het dan weten?![]()
Nee hoor, ik ken Mirjam niet. Ik had een vraag nodig en heb even de kieslijst geraadpleegd
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:16 schreef Neleos het volgende:
Neuh, maar ik had gespiekt en zag dat ze bij jou in de buurt woonde. Dus ik dacht, misschien ken je haar...
Al is het alleen maar om even je antwoord te controleren.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:16 schreef liefie_ het volgende:
ow als je zelf een vraag stelt mag je wel wat opzoeken?
handig om te weten
Yes!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Idd.
dartfanaat +1
Hoi trouwens!!!
etcetera +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:18 schreef Etcetera het volgende:
wilders
Geert Wildersquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Yes!![]()
Goedemiddag allemaal
Welke lijsttrekker wordt het meest gezocht op Google?
vond het zo raar toen ik het hoorde dat ik het onthouden hebquote:
en ik expres maar geen goede antwoorden meer geven omdat ik geen goede vraag meer wistquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om even je antwoord te controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |