Hawaii_Tim +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
St Louis Cardinals?
Je kunt hem het beste eerst opslaan en dan afspelen. Dat werkt wel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welke cover was het? Lacuna Coil?
Ik ook niet! Ajax bovenaan....quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:30 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben met stomheid geslagen. ik weet niet wat ik moet zeggen. ik heb er geen woorden voor.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:30 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben met stomheid geslagen. ik weet niet wat ik moet zeggen. ik heb er geen woorden voor.
DeSiever, iemand die het snapt. En nu een beetje aardig tegen mij doen he.quote:De aanwezigheid van Jayhawk voorzag jullie in ieder geval van een zondebok, iemand om al je frustraties op af te reageren. Misschien moet je pleiten voor een snelle terugkeer.
DeSiever, vast een kloon van jou. En nu weer terug onder die steen jij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef Jayhawk het volgende:
DeSiever, iemand die het snapt. En nu een beetje aardig tegen mij doen he.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
DeSiever heb ik hier in geen tijden gezien dus hij moet niet zeurenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Titel is ook niet goed.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Johnny Cash - Ring of fire (titel ben ik niet zeker van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |