Het duurste eigen doelpunt ooit, is toch alleen maar prachtig? Een OG van 9 miljoen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:34 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
VERLIEZEN VAN FC KOPENHAGEN EN DAARDOOR DE CHAMPIONS LEAGUE MISSEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het duurste eigen doelpunt ooit, is toch alleen maar prachtig? Een OG van 9 miljoen.. Die hebben wij en niemand anders!
gozert psv heeft m nog nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:34 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
VERLIEZEN VAN FC KOPENHAGEN EN DAARDOOR DE CHAMPIONS LEAGUE MISSEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De europa cup 1 hebben ze in 1988 gewonnenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef toma het volgende:
[..]
gozert psv heeft m nog nooit gewonnen.![]()
Da's geen C.L. hèquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:44 schreef bergkampf het volgende:
[..]
De europa cup 1 hebben ze in 1988 gewonnen
De Champions League bestaat pas sinds 1992quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:44 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Poeh poeh, met 5 ex-Ajaciedenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:44 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad. Maar dat hoort erbij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
Zal wel weer één en al treurigheid worden in die livetopics morgen.![]()
Dat is bijzaak als je Edward Linskens in je elftal hebt staan.quote:
Real Madrid?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:53 schreef twi het volgende:
De Europacup winnen zonder van een aansprekende tegenstander te hebben gewonnen. Dat moet best treurig zijn geweest.
Owh ja, die met dat doelpuntquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is bijzaak als je Edward Linskens in je elftal hebt staan.
Ja, on aggregate.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben jullie daar van gewonnen dan?
Ah daar is spuit 11 ook weerquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:54 schreef Mister_YingYang het volgende:
Ik word altijd zo moe van die '95 rukkers.![]()
HET IS 2006, WAKE UP, JULLIE TEAM BAKT ER NIKS VAN
oh nee ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:54 schreef Mister_YingYang het volgende:
Ik word altijd zo moe van die '95 rukkers.![]()
HET IS 2006, WAKE UP, JULLIE TEAM BAKT ER NIKS VAN
owned.quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 07:36 schreef -Wolf- het volgende:
tijd voor een bakkie pleur
ik pak ook maar de bus naar het treinstation denk ik.quote:Op zondag 12 november 2006 08:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet echt weer om naar het stadion te gaan fietsen zo te zien....
Wat een tekstquote:Op zondag 12 november 2006 09:47 schreef mcyodogg het volgende:
Yep, ik ga ook maar eens. Kan niet wachten op de gefrustreerde gezichten om me heen dalijk
Jajaja
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer over doen
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want wij zijn hier met een legioen
PSV wordt dit jaar kampioen
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
COME ON PSV!
Ik snap dat je supporter van Feyenoord, AZ, Heerenveen, Groningen en zelfs Emmen kan zijn, maar van PSV??? De grootste nep club van het Nederland, met veelal debiele hypocriete supporters die Ajax een bedrijf noemen.... Weten jullie daar wel waar de afkorting PSV voor staat??quote:Op zondag 12 november 2006 09:47 schreef mcyodogg het volgende:
Yep, ik ga ook maar eens. Kan niet wachten op de gefrustreerde gezichten om me heen dalijk
Jajaja
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer over doen
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want wij zijn hier met een legioen
PSV wordt dit jaar kampioen
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
COME ON PSV!
daar sluit ik mij bij aan. straks maar eens even aankleden, nog wat eten, en dan richting stadion!quote:
Dat zijn nou brabanders... En ik ben dr verekte trots opquote:Op zondag 12 november 2006 10:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik snap dat je supporter van Feyenoord, AZ, Heerenveen, Groningen en zelfs Emmen kan zijn, maar van PSV??? De grootste nep club van het Nederland, met veelal debiele hypocriete supporters die Ajax een bedrijf noemen.... Weten jullie daar wel waar de afkorting PSV voor staat??
En dan debiele liedjes die niks van orginaliteit hebben, maar goed er zijn leuke PSV supporters zoals Theo Maasen, maar ja die weet ook hoe debiel de rest van z'n mede supporters zijn
En ja er zijn meer uitzonderingen op de regel, Cultheld, PH en Rubber enzo
Want bij de andere voetbalclubs staat het repertoire inderdaad bol van de diepzinnige teksten.quote:Op zondag 12 november 2006 10:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En dan debiele liedjes die niks van orginaliteit hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |