abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:26:12 #126
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_45074939
Kan die gozer niet normaal doen?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:43:15 #127
164039 BonteAvond
Het was gezellig
pi_45075506
Wie?
Ik had me verkleed als Freddie Mercury, en we playbackten Queen
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:15:28 #128
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45076680
reacties op de updates svp in C O D U
reacties op de streams svp in [COS #132] Natasiaaaaa is 5 kilo kwijt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_45098507
Het is weer een bewogen avond.

Nadat de redactie hier gisteren poste dat ze tegengas van Huub en Sylvia verwachten
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...
en dat er wat hen betreft nog geen grens is overschreden
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Haha hoezo te ver gaan dan?
Huub flipt tegen Nathanael.

http://rapidshare.com/files/10571692/huubvsnl_4_.asx.html

(filmpje met de grootste dank aan Hellfreez)

Ik had zelf even de streams uit gezet (ik had geen zin in het gezuig van Brian en Nathanael tegenover Huub) val ik in een langdurige klaagzang van Nathanael, Brian en Bart dat Huub zo agressief is en dat het zo onrechtvaardig is tegenover Nathanael.

Bekijk het filmpje en oordeel zelf.
Het resultaat van 24 dagen treiteren, zwartmaken, afbekken, kleineren en pesten.
pi_45098727
Eerst : lachen, joh, lekker zuigen !

Dan : Beet ! "Wat wil je nog meer tegen me zeggen?"

En ze hebben Huub waar ze hem hebben willen "Cross the focking line!"

Daarna praten Nathanael en Brian zeker 2 uur naar elkaars mond hoe slecht Huub is en hoe onschuldig zij zelf.

Daar ga ik niet eens een samenvatting van geven. Zo walgelijk.
  zondag 7 januari 2007 @ 11:28:32 #131
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45103036
Het verslag van het gebeuren, geleend van de TIEN site.

Een leuke pokeravond moet natuurlijk gepaard gaan met een hele hoop drank. Althans, voor sommige Miljonairs. Het gros drinkt namelijk niet zoveel, of houdt het onder controle. Maar er zijn er ook die er niet zo goed tegen kunnen. Huub en Nathanael bijvoorbeeld. Beide houden wel van een glaasje, maar worden ook redelijk agressief als ze de nodige whiskey’s hebben genuttigd. Gisteravond liep het dan ook helemaal uit de hand.
Na afloop van de pokeravond, zien we Huub, met de nodige drankjes achter de kiezen, buiten een sigaret roken. Blijkbaar zit de jongen nogal wat dwars, want hij steekt de ene na de andere sigaret op. Als Nathanael bij hem komt staan, wordt alles duidelijk. “Kun je me nou even precies vertellen wat je nou precies dwars zit?”, vraagt Nathanael als hij richting Huub loopt.

“Ik heb gewoon een hekel aan je!”, is Huubs antwoord. “Vanaf seconde één, vind ik je gewoon een lul!”, voegt hij daar nog aan toe. Nathanael geniet zichtbaar van de uitspattingen van zijn mede-Miljonair. Steeds probeert hij de jonge Huub verder uit de tent te lokken.

“Je hebt dus wel een ‘boiling point’?”, vraagt Nathanael cynisch . “Ja, maar die heb ik goed onder controle”, laat Huub weten. “Toch heb ik jouw ‘boiling point’ al eens gezien hoor”, is Nathanaels respons. “Wordt jouw ‘boiling point' jouw verlies hier?”, wil Nathanael nog weten. “Nee hoor, want als ik je wil slaan, dan trap ik je helemaal in elkaar!”, antwoordt Huub. “Oh ja, je kijkt meteen naar mijn knie! Je moet nog een keer naar mijn knie kijken! Dan trek ik je kop van je romp af!”, aldus een agressiever wordende Nathanael.

Brian is er inmiddels ook bij komen staan en geniet zichtbaar van de uitspattingen van Huub en Nathanael. “Wat nou als ik mijn rechtervuist, vol in zijn gezicht plant?”, vraagt Huub aan Brian. “Heb je dat wel eens eerder gedaan dan?”, vraagt Brian zich af. “Ja, ik dek ‘m. Dan ligt ‘ie op de vloer en dan spuug ik ‘m in z’n gezicht!”, gaat Huub verder. Zo gaan de argumenten en de scheldwoorden nog een tijdje over en weer. Ook Nena komt even kijken bij de twee grote 'kinderen' die elkaar aan het uitlokken zijn. Nathanael weet dat hij Huub daar heeft waar hij hem hebben wilt. Hij weet dat als hij nog even doorgaat met uitlokken dat Huub misschien wel zou kunnen toehappen. Brian en Nena zien dit nog niet helemaal gebeuren en lachen om de twee mede-Miljonairs. Maar Huub is bloedserieus. Wat hij zegt over slaan, koppen afrukken en spugen, lijkt hij steeds meer te gaan menen. Het gesprek buiten gaat lange tijd door, als Nathanael Huub eindelijk weet te breken. Als het weblog van Nathanael aan de orde komt, gaat Huub overstag.

“Als iemand hier mijn reputatie mag vern**ken, ben ik dat. Daar heb ik jou niet voor nodig!”, zegt Huub met verheven stem. “Fok jou! Echt waar, fok jou! Daarom klaag ik je aan en daarom hang je zometeen!”, gaat Huub verder. Nathanael begint hard te schateren: “Ik lach je keihard in je gezicht uit!” “Ik vertel gewoon over wat je hier doet”, gaat Nathanael verder. “Ah, flikker toch op! Loop naar die hoer van je moeder! En dat meen ik!”, schreeuwt Huub terug. “Oké, ik neem even een stap terug”, besluit Nathanael verstandig. “Ja, dat zou ik ook doen! Vieze vuile teringlijer!”, schreeuwt Huub weer. Nathanael wil Huub nog verder uit de tent lokken: “Heb je nog meer over mijn moeder?” “Nog meer over je moeder? Ik pis op je moeder!”, schreeuwt Huub terug. Vervolgens stapt Huub dreigend op Nathanael af en gaat het fout. Nathanael doet ook een stap naar voren en de twee staan face-to-face tegenover elkaar. Huub duwt Nathanael aan de kant: “Zo, nu sta je daar!” Nena komt tussen beiden, maar Huub is nog niet klaar. Hij is alle aantijgingen van de afgelopen weken meer dan zat en Nathanael zal ’t weten ook! Het gesprek gaat nog even zo door, maar dan besluit Nathanael heel wijs om weg te lopen. Niet lang daarna besluit Huub een einde aan de dag te maken en onder de wol te kruipen. Hoe zal dit aflopen?
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 11:41:36 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45103241
Ui de COS, (Miraa)

Daarom heb ik de streams uitgezet... ik had geen zin in gezeik van Brian en Nel tegen Huub

DUS ..... SAMENVATTING GRAAG !!!!

Na het pokeren maakte Nl weer een aantal leuke opmerkingen richting Huub en huub antwoorde zoiets van "kijk maar uit ander trek ik je kop van je romp", "maar dat doe ik niet"
Daarna zaten Bart en Nl samen en Nl weer tegen Bart, waarop bart antwoorde , in de trand van....dan laat je je toch op je muil slaan.....1 klap is voldoende (+de gebruikelijke hahaha)
Huub stond in zijn uppie te roken en hup die natte nel erbij en zuigen over die kop van romp.
Huub nog lachend "ja en ik spuug er ook nog op"
Verhaal gaat verder....Nl alleen maar voeren en Huub het woord laten doen , Kortom gunstig t.a.v. de talpa kijkers.
En Brian en Nena komen erbij en vragen ook door en ineens "snap"..........daar ging huub......Hij noemde iets in het surinaams, wat brian vertaalde ongeveer als " hoerenzoon van je moeder"
Ja en dan krijg je "wat zeg je nou"..........en huub weer dan zeg ik het nog een keer.-3 punten en weer -3 punten
En toen nog spugen erbij.
Helaas gaf huub de eerste zet.

Nou en huub weg, en Nl ineens zwaar emotioneel doen over zijn moedertje ( sorrie maar dat vond ik nog het meest walgelijke gezicht )

Huub wel 10X bel dan bel dan.........en nl ging bellen naar achter en het laaste wat we zagen was een zwaar ge-emotioneerde Natte nel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 12:34:17 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45104539
Huub gooit zijn drankje richting vijver:

Huub heeft Nathanael overigens een duwtje gegeven, verder niets. Dit gebeurde nadat Huub Nathanael uitdaagde. Hij zei dat Nathanael het niet moest flikken om nog een stap dichterbij te komen.. "cross the fucking line".... uiteraard deed Nathanael dat vervolgens wél:"Ik sta hier, en nu?" Vervolgens gaf Huub hem een duwtje en zei: "En nu sta je daar."
Daarna ging Huub helemaal los over de moeder van Nathanael. Later zei Huub tegen Nena dat het uiteraard niet letterlijk tegen de moeder van Nathanael bedoeld was, hij kent haar immers niet eens, maar: "Die zogenaamde mannen in dit huis hebben me nu 24 dagen op alle mogelijke manier proberen te vernederen, dag in dag uit. Ook ik heb een grens. Ik wilde Nathanael raken, op welke manier dan ook. En toen ik over zijn moeder begon, zag ik dat hij gekwetst was. Dat voelde goed. Ik ben er niet trots op, maar het voelde goed."
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 7 januari 2007 @ 19:54:29 #134
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45118968
Na een gesprek aan tafel hebben Nathanael, Brian en Bart 24 uur bedenktijd aangevraagt om te mogen vertrekken. Om 22:00 uur hebben ze een gesprek met de psycholoog.

Het moest er van komen.

Huub neemt het woord en probeert uit te leggen, waarom hij gisteren door het lint ging.
“Ik wil graag wat vertellen!”, begint Huub. “Over hoe ik me voel en wat ik ervan vind. Het is best moeilijk om te zeggen ,omdat ik er helemaal niet blij mee ben en me er rot over voel. Er is gisteren wat tussen mij en Nathanael gebeurd waar ik niet trots op ben. Ik heb dingen over zijn moeder gezegd die ik niet eens ken. En het is niet goed te praten!”

Huub gaat verder: “Ik wil uitleggen hoe dat kwam. Het was een aaneenschakeling van dingen die tussen ons zijn voorgevallen. Ik mag hem niet en hij mag mij niet. Ik wilde hem kwetsen. Omdat ik kwaad was en ook omdat ik dronken was, maar daar wil ik me niet achter verschuilen!” De andere Miljonairs lijken niet echt onder de indruk, maar Huub gaat stug door: “ Het zou schijnheilig zijn als ik zou zeggen dat ik er spijt van heb.”

“Heb je hem geduwd?”, wil Bart weten. “Ja!”, antwoordt Huub.
“Weet je waar ik gister in staat toe was?”, vraagt Bart woedend. “Ik wilde je uit je bed trekken en je in de vijver gooien. En als je tegen had gestribbeld had ik dat ook gedaan en dan had je verloren. Dat weet je!” Huub geeft nog maar eens aan erg veel spijt te hebben, maar het lijkt tegen dovemansoren gericht.

Natasia wil weten hoe Nathanael zich voelt. De 34-jarige vader wil er niet veel over kwijt, behalve: “Ik vind niet dat ik mezelf hoef te verdedigen. Ik heb twee dingen gehoord. Namelijk ‘Geen spijt’ en ‘Ik wilde je kwetsen’. Ik wil het hier verder bij laten!”
Maar de andere Miljonairs zijn het zat. Als Huub de Villa niet zal verlaten, voelen zij zich genoodzaakt om in zijn plaats te gaan!

Wordt vervolgd ....

[ Bericht 41% gewijzigd door HiDiHo op 07-01-2007 20:06:38 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45121381
Bart heeft een 24 uur aangevraagd via de telefoon. Brian idem dito. Nathanael wil een gesprek met "de bok". Om 22:00u komt de psycholoog, daarna gaan de 24 uur voor de drie heren in, laat de intercom weten.

De film is door de redactie nagekeken. De consequenties die het (voor Huub) zal hebben, zullen worden besproken.
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 22:19:12 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45125921
Huub heeft een officiele waarschuwing gekregen wegens het beledigen van NL's moeder, Nathanael heeft er ook eentje gekregen, wegens het stelselmatig treiteren van Huub.
Het duwtje kon door de beugel, vindt de redactie. Protesten hiertegen van Brian en Nataasia worden afgedaan door "de stem" als kinderachtig gezeur.
  maandag 8 januari 2007 @ 10:12:08 #137
58921 Day
You can fly!
pi_45136050
De rust lijkt weer enigszins teruggekeerd in DGK.
Huub heeft afgelopen nacht naast Sylvia geslapen en heeft net meegedaan aan de aerobic-lessen van Ilona. Sylvia heeft weer motorrijles.
De andere 'heren' hebben samen ontbeten en de krant gelezen. De redactie heeft meegedeeld dat ze nog geen gebruik kunnen maken van het kantoor en het lijkt erop dat de heren niet zo goed weten wat ze nou moeten doen met hun tijd. Ieder geval kunnen ze zo hun haar laten knippen, want Menno komt zo.

Op dit moment zijn Natasia en Ilona samen aan het cardio-fitnessen en het gesprek gaat over het gedrag van Sylvia.
Nena irriteert zich regelmatig aan het 'op de voorgrond'-gedrag van Sylvia, maar durft er niks over te zeggen, omdat Sylvia niet veel maatjes heeft in het huis. Natasia raadt haar aan om gewoon haar mond open te trekken, ook tegen haar.

Oh ja, het is nog steeds niet duidelijk of Bart nou wel of niet vertrekt vandaag.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 8 januari 2007 @ 10:32:33 #138
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45136368
Maandag 8 januari 2007
Ze snappen nog steeds niet dat Huub zich tot het uiterste getergd voelde,
Natasia vind Huub onuitstaanbaar en zij kan zijn stem niet meer horen.
Ilona is maatjes aan het worden met Nathanael en zegt hem: ik ben zo blij
dat wij goed zijn. Nathanael: iIona ik heb jou altijd al een goed mens gevonden.
Nathanael: ik heb mij vergist in het incasseringsvermogen van Huub.
Nathanael wilde niet meer naast Huub slapen en Huub is bij Sylvia gaan slapen,
Huub liet zich weg sturen om een andere slaapplek te zoeken.
Er is verder nog ruim ,1 uur lang droog neuken , massage, kreun en vingerwerk
geweest tussen Nena en Brian op het bed ,
maar Nena kreeg daarna toch weer spijt. Brian ging achter de pc om te pokeren, hij zat zich op te winden op het pokerspel en ging tegen 2:15 ook naar de slaapkamer om nog lang na te denken.
Natasia vertelde uitgebreid aan interieurverzorgster Herma over de film/foto shoot,
Natasia: ik moest op het balkon staan als een DIVA, die ik ben zeg maar in "De Gouden Kooi."
Later om 08:30 loopt Natasia naar de slaapkamer en roept: He Bartje, hoe gaat het met je ? Bartje?
Sylvia gaat binnenkort paaldansen. Natasia vertelt verder aan Herma, dat De Gouden Kooi alles voor haar kindjes heeft geregeld, ook de vakanties, maar ik ben klaar met mijn grootste kind .(Wilgo) en ik ga nu echt helemaal voor mijzelf.
Ilona was aan het poederen en kwam weer op dreef met Nathanael, (zij laat zich helemaal inpakken), ilona heeft last van haar intuitie en zegt:" Het wordt een hele vreemde dag vandaag", dat voel ik aan. Natasia krijgt een interview met de SBS over afvallen. Om 09:28 heeft er nog NIEMAND met Huub 1 woord gewisseld. Natasia vindt dat zij er vandaag heel goed en mooi uitziet.
Nathanael loopt te stoken over Huub tegen Rene, de motorrij instructeur, hij blijft maar doorgaan over Huub te praten. 10.00 uur, Nena en Huub krijgen les in de sportzaal van ilona.
pi_45137485
Neeja en Brain hebben elkaar, om wat voor reden dan ook, weer eens lopen droogneuken. Bart kwam binnen en het feest was afgelopen.
Audite et alteram partem
  maandag 8 januari 2007 @ 12:34:42 #140
162917 tuinfluiter
pi_45139165
Huub wordt nog steeds genegeerd, gisteren trok hij het boetekleed aan,
maar wordt nog steeds geconfronteerd met het walgelijke gedrag van N.L.
Het was toch of Huub eruit of ik eruit, Nathanael heeft geen 24 uur bedenktijd
aangevraagd.
Maandag, dat zal dan wel over 1 week zijn, mag het gips van Nena arm af.
Zij is nu uit een catalogus mooie motorkleding aan het uitzoeken en zo te zien
wordt zij daar vrolijk van. Er is lekkage in de keuken, het keukenblok moet eruit,
het messenblok is gister al weggezet, dat scheelt weer.
Yvonne is met Benji bezig en Huub zoekt haar op en probeert te praten,
maar zij kijkt hem amper aan en zegt weinig terug.
Negeren, Bashen, negeren , roddelen, negeren en smerig lachen dat maakt Huub mee.
N.L is de grote manupuleerder. Brian gaat af op wat anderen zeggen en doet mee .
Yvonne pakt 2 glazen uit de kast, probeert wat vlekjes weg te poetsen met haar vingers,
dat lukt niet en poets verder met haar truitje de glazen schoon,
om daarna te vullen en naar de kapsalon te brengen.
  maandag 8 januari 2007 @ 12:54:59 #141
162917 tuinfluiter
pi_45139646
NATHANAEL :Als ik vertrek, heeft Huub gewonnen en dat gun ik hem niet,

Huub moet weg en dat doen wij door hem eind deze maand unaniem er uit te stemmen.
------------------------
Brian heeft een uitgever gebeld voor zijn gedichten te laten bundelen,
maar de telefoniste was niet erg happig.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:28:12 #142
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45140555
Kapper menno is er weer.
Nena krijgt alweer een massage. Nu van de kapper en hij neemt i.t.t. Brian haar hoofd onder handen.
Sylvia heeft weer een motorrijles gehad. Zij spreekt af voor woensdag.
Huub heeft de paarden verzorgd, maar helaas heeft hij ze de verkeerde jassen aan gedaan.
Sylvia vertelt hem hoe hij de paarden verder moet verzorgen en zelf gaat ze naar de kapper. Haar haar wordt geknipt. Menno vraagt haar wel uit.
"Nog ruzie gehad de laatste tijd".
En Sylvia vertelt hem dat zij geen ruzie maakt maar dat er mensen over haar heen vallen.
Menno blijkt ook tegen Nena te hebben gezegd dat hij haar niet begrijpt w.b. haar gedrag met Brian.
eurobilltracker.com
  maandag 8 januari 2007 @ 14:17:05 #143
58921 Day
You can fly!
pi_45142013
Bart is terug van zijn gesprek met de redactie en is goed in de war.
In een onderonsje met Nena blijkt toch dat het uiteindelijk allemaal om Lesley draait. Hij is bang dat zij de situatie op een gegeven moment zat is, omdat ze niet verder komen dan de stallen en hun relatie dus niet verder kan ontwikkelen en het hem kwalijk zal gaan nemen dat hij niet voor haar kiest. Hij is ook bang dat zij op gegeven moment iemand anders leuker gaat vinden. Hij wil later op de dag zijn ouders bellen en een goede vriend (die tegen hem gezegd heeft dat hij het zou kunnen winnen, zolang hij maar niet verliefd wordt).

Nena raadt hem aan met Lesley te praten en te vragen wat zij wil. Ze zegt ook nog dat Lesley ook iemand anders leuk kan gaan vinden als hij buiten is. Ook vindt ze dat Bart andere mogelijkheden moet uitproberen (Lesley weg, contact via brieven en contactpunten) voordat hij zo'n radicale beslissing neemt.

Als ze hem vraagt om vanuit zijn gevoel te zeggen wat hij moet doen (dus zonder invloed van ouders en vrienden) blijft het heel lang stil. Bart weet echt niet wat hij moet doen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 8 januari 2007 @ 14:17:47 #144
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45142030
Bart en Nena in Private Room.

Nena probeert Bart over te halen om te blijven.
Bart twijfelt enorm.
1 van de angsten van Bart is dat Lesley iemand anders tegen komt.
Terecht merkt Nena op dat dat ook kan gebeuren terwijl hij uit het huis is.
Bart is van plan zijn ouders en 'n vriend te bellen om te horen hoe zij erover denken.
Nena raadt hem aan om met Lesley te praten. Zij komt vandaag nog.
Nena gaat weg en laat Bart, nagelbijtend en twijfelend achter.
Hij tuurt uit het raam. Wat zal hij beslissen??????
eurobilltracker.com
  maandag 8 januari 2007 @ 14:24:55 #145
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45142275
Bart en Ilona.

Ilona praat in bedekte termen over haar ontslag deze maand.
Zij vertelt Bart dat iedereen meewerkt.
Bart waarschuwt haar dat zij dan toch haar 10.000euro kwijt is.
Ilona begrijpt hem niet ( zij denkt dat Bart bedoelt dat er mensen zijn die haar er om te pesten in houden) en bart legt haar uit dat dat haar niet lukt want "achter "weet er van en zal dan nooit haar geld terug betalen.
Sylvia : "Iemand anders ( Stephan) is het ook gelukt".
Bart gelooft er echter niet in.
eurobilltracker.com
  maandag 8 januari 2007 @ 20:56:42 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45156966
Bart heeft besloten om te blijven en heeft het aan Lesley verteld. Lesley was er duidelijk niet blij mee. Ze reageerde heel kortaf op veel van zijn opmerkingen en keek hem daarbij nauwelijks aan. Ook liet ze een paar keer doorschemeren dat ze toch wel echt wil dat hij eruit gaat, maar bart begreep de hints niet of deed alsof hij ze niet begreep.

Even later stapt Bart op Lesley af om even over Huub te praten.

Bart: "Zitten er consequenties aan voor hem aan het einde van demaand? "
Sylvia: "Weet ik nog niet. Is ook mijn cover."
Bart: "Daar kunnen we toch over praten."
Sylvia: "En Ilona?"
Bart: "Dat heeft niets met nu te maken. als ze wil opstappen moet ze opstappen."
Sylvia: "Ik wil de komende drie weken even afwachten. Misschien flipt er nog iemand anders"
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 8 januari 2007 @ 21:01:33 #147
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45157217
20.45
Het is druk bij de paarden.
Lesley heeft eerst Natasia les gegeven, tenminste voor zover dat ging want iedere keer als zij bovenop Moby aan het gillen was, stond Moby stil.
Daarna was de beurt aan Huub.
Bart is de stal aan het uitmesten samen met Sylvia.
Als het werk erop zit vraagt hij Sylvia een sigaret te leen.
Dan vraagt hij Sylvia of zijn gedrag nog consequentie's heeft.
Sylvia snapt er in eerste instantie niets van maar dan blijkt het over Huub te gaan.
Sylvia: "Ik weet het nog niet. Hij is mijn cover".
Volgens Sylvia ligt zij er daarna dan ook snel uit.
Maar Bart zegt dat daar wel over te praten is. Sylvia kijkt daarop wat bedenkelijk en "humt" maar wat.
Zij zegt: "Het duurt nog 3 weken en misschien flipt er iemand nog wel erger".
En zij brengt het gesprek snel op Ilona verzoek om eruit gestemd te worden.
Na Huub is Sylvia aan de beurt om alle aandacht van Lesley te krijgen.

Het contact tussen Lesley en Bart verloopt wat stroef.
eurobilltracker.com
  maandag 8 januari 2007 @ 21:04:10 #148
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45157351
Agenda Brian week 2

dinsdag 12:00 Gitaarles
dinsdag 15:00 Sporten met Carlos Lens
woensdag 11:00 Thai boks les van Hans Nijman
woensdag 18:30 Deejay les Brian en Bart
vrijdag 13:00 Sporten met Carlos Lens
  maandag 8 januari 2007 @ 22:23:30 #149
162917 tuinfluiter
pi_45161414
Bart is aan het overleggen over Huub weg te stemmen.
ilona: nu wil ik dat Huub weggaat,
maar ik ga geen garanties geven,
over 3 weken beslis ik.

(Post Voor Bart, zijn vrienden schrijven dat hij daar met mongolen zit,)

Trek zelf je conclusie als je vanavond gaat, maar ga je?
geef Huub dan een paar stompen voor zijn smoe............

Bart: Nena vindt jij dat ik moet blijven?
Nena: Ja, jij moet winnen.

Natasia geeft toelichting over de stal en zegt:
de stal stinkt 15 uur in de wind en het is vet vies.
(Natasia is poeslief tegen Sylvia)
Natasia: Sylvia, zondagmorgen wil ik de paarden ook wel voeren?

Bart heeft telefonsich tegen zijn moeder gezegd: Ik ga deze week nog tegen Huub lopen,
dus dan heb ik weer een ZOOTJE KONTAKTPUNTEN.

Benji is weg met de TAXI naar huis ,
op weg naar een vrij leven?, park, strand en bossen?

Maar dit zal wel een leegte geven bij Nena,
wie zal haar dan kunnen troosten?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 02:46:39 #150
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45168056
BRIEFKAARTENACTIE > EEN HART ONDER HUUB'S RIEM is ingezet.
Dus na woensdag kunnen we een reactie van Huub verwachten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')