Het is nog zondag voor mij ik snap het nietquote:Op maandag 24 maart 2008 20:52 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik gok omdat hij er al eens geweest is...
"Second that" betekent dat je het met iemand eens bent. Helpt dat?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is nog zondag voor mij ik snap het niet
Nee, dat is handig en praktisch en goed over nagedacht.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:33 schreef dubidub het volgende:
Dat is toch echt heel erg sneu.
Er zijn inderdaad altijd uitzonderingen...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat is handig en praktisch en goed over nagedacht.
En jij dacht dat een Nederlands huis dat wel overleeft? Sukkel. Jullie krijsen al bij een nietszeggend noordwestertje van windkracht 9. Storm! Help! Een hurricane is toch wel 4x zo sterk en een tornado kan wel 5-6x zo sterk zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:31 schreef Sloggi het volgende:
Maar je huis is wel weg als Katrina langs komt.
Maar op eventueel wat losvliegende dakpannen en omgevallen bomen na is er nooit schade. Hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat houten huizen wellicht wat minder stevig zijn dan bakstenen huizen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:32 schreef StefanP het volgende:
[..]
En jij dacht dat een Nederlands huis dat wel overleeft? Sukkel. Jullie krijsen al bij een nietszeggend noordwestertje van windkracht 9. Storm! Help! Een hurricane is toch wel 4x zo sterk en een tornado kan wel 5-6x zo sterk zijn.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:32 schreef StefanP het volgende:
[..]
En jij dacht dat een Nederlands huis dat wel overleeft? Sukkel. Jullie krijsen al bij een nietszeggend noordwestertje van windkracht 9. Storm! Help! Een hurricane is toch wel 4x zo sterk en een tornado kan wel 5-6x zo sterk zijn.
Laten we wel eerlijk zijn, wat er bijvoorbeeld in New Orleans langs kwam razen is tig keer zo sterk als hetgeen waarop de Delta-Werken ontworpen zijn. Dat is gewoon omdat de kans dat een dergelijke storm hier voorkomt veel kleiner is. Toch zullen bakstenen huizen in zo'n geval net zo plat zijn als de houten, de laatste zijn echter gemakkelijker en goedkoper te herstellen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar op eventueel wat losvliegende dakpannen en omgevallen bomen na is er nooit schade. Hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat houten huizen wellicht wat minder stevig zijn dan bakstenen huizen.
Ik geloof ook wel dat een stenen huis sterker is, mijn punt is dat het in het geval van zoiets als Katrina echt geen flikker meer uitmaakt.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:46 schreef Pumatje het volgende:
Volgens mij heb ik een NG docu gezien waar juist het tegenovergestelde werd bewezen.
Het is al een tijd geleden, maar juist het verschil in onze huizenbouw, met isolatiemuur en bakstenen muur daarnaast zou veels sterker zijn. Ook metseltechnieken zouden veel uitmaken.
lol tis ook lekker makkelijkquote:Op zondag 30 maart 2008 11:57 schreef Knipoogje het volgende:
Nu weet ik in ieder geval waarom de Amerikaan overal zijn auto voor moet pakken. Eventjes naar de supermarkt lopen is er niet bij als je in zo'n wijk woont.
Klopt. De dichtsbijzijnde supermarkt is drie kilometer verderop. Ik ben wel van plan om te gaan fietsen, zo nu en dan, maar voor de grote boodschappen is het niet ideaal helaas.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:57 schreef Knipoogje het volgende:
Nu weet ik in ieder geval waarom de Amerikaan overal zijn auto voor moet pakken. Eventjes naar de supermarkt lopen is er niet bij als je in zo'n wijk woont.
Die 'quote:Op zondag 30 maart 2008 01:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat een stenen huis sterker is, mijn punt is dat het in het geval van zoiets als Katrina echt geen flikker meer uitmaakt.
Stefan en toegevenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar op eventueel wat losvliegende dakpannen en omgevallen bomen na is er nooit schade. Hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat houten huizen wellicht wat minder stevig zijn dan bakstenen huizen.
Als je 't over rijtjescontainers hebt wel ja, die zijn sowieso sterker dan een vrijstaand huis.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:53 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Stefan en toegevenFeit blijft dat wij veel betere huizen bouwen.
Het zijn net bunkers ja.... alleen hebben ze ook de ruimte als bunkersquote:Op woensdag 23 april 2008 19:53 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Stefan en toegevenFeit blijft dat wij veel betere huizen bouwen.
Alsof er in Amerika alleen maar grote huizen staanquote:Op woensdag 23 april 2008 20:16 schreef Xith het volgende:
[..]
Het zijn net bunkers ja.... alleen hebben ze ook de ruimte als bunkers
quote:Op maandag 13 november 2006 12:57 schreef Xith het volgende:
in de US heb je dan weer buurtcommissies die dan langs mensen gaan als ze hun grasveld niet genoeg hebben gemaaid
Of toch nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Die gaat vanzelf wel weer omhoog. Gewoon een goed huis kopen en blijven zitten.
Wat een kick.quote:
zo, echt wel jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef YazooW het volgende:
Star Island, Miami
[ afbeelding ]
gta vice city in het echt zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |