abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 november 2006 @ 00:09:55 #76
161073 Viper20
Geniet van elke nieuwe dag !
pi_43466429
Ik heb Ludo de Ludovic zo erg gemist

Ben weer heel blij dat mijn held weer terug is
  zondag 12 november 2006 @ 01:26:52 #77
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_43467930
Dat hij nog leefde, daar was ik altijd al van overtuigd. Ik wist alleen niet dat hij deze week al terug zou komen. Ze hebben het echt goed stil weten te houden.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_43468046
Dat stilhouden had nog veel beter gemoeten. In de ochtendkrant en op RTL gingen ze er al op in. Ruim voordat de aflevering kwam. Het was een veel grotere schok geweest als niemand het had geweten en hij opeens verscheen in de serie. Nu het al uren bekend was, verloor de aflevering een groot deel van zijn glans.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_43468307
Dat was inderdaad wel jammer, daardoor was het niet echt meer een 'schok' voor de kijkers. Maar verder hebben ze het toch wel goed geheimgehouden, al die tijd, sinds januari.

Maar ik vraag me wel af hoe ze hiermee verdergaan, Ludo kan zich nu natuurlijk nooit meer vertonen bij Barbara, Robert, Morris, Bing, Sjors, Jack, Nina, etc.
tvp!
pi_43468392
Alsof hem dat wat interesseert. Die mensen hadden toch al een bloedhekel aan hem.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_43468574
quote:
Op zondag 12 november 2006 02:02 schreef Otmed het volgende:
Dat was inderdaad wel jammer, daardoor was het niet echt meer een 'schok' voor de kijkers. Maar verder hebben ze het toch wel goed geheimgehouden, al die tijd, sinds januari.

Maar ik vraag me wel af hoe ze hiermee verdergaan, Ludo kan zich nu natuurlijk nooit meer vertonen bij Barbara, Robert, Morris, Bing, Sjors, Jack, Nina, etc.
Juist wel, ze weten nu dat ze wel 10 keer uit moet kijken voor ze hem weer willen vermoorden

En wat is die Morris toch een grote eikel-hufter-klotehome-sukkel zeg, die mag de volgende keer wel doodgeschoten worden en deze keer wel raak
Een heer met stijl
  zondag 12 november 2006 @ 02:51:13 #82
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_43468722
quote:
Op zondag 12 november 2006 02:12 schreef Neuralnet het volgende:
Alsof hem dat wat interesseert. Die mensen hadden toch al een bloedhekel aan hem.
Idd, dat zal hem een worst wezen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 12 november 2006 @ 03:01:12 #83
161073 Viper20
Geniet van elke nieuwe dag !
pi_43468808
quote:
Op zondag 12 november 2006 02:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Juist wel, ze weten nu dat ze wel 10 keer uit moet kijken voor ze hem weer willen vermoorden

En wat is die Morris toch een grote eikel-hufter-klotehome-sukkel zeg, die mag de volgende keer wel doodgeschoten worden en deze keer wel raak
En wat heb jij nou weer tegen Morris ????
  zondag 12 november 2006 @ 03:36:02 #84
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_43469134
Ik verheug me op de reacties van iedereen
Vooral van Dian
pi_43471015
waarschijnlijk duurt het nog een paar weken voordat hij weer in het openbaar te voorschijn komt..
pi_43472065
quote:
Op zondag 12 november 2006 10:58 schreef Rodney1988 het volgende:
waarschijnlijk duurt het nog een paar weken voordat hij weer in het openbaar te voorschijn komt..
Denk wel eerder:

Frank organiseerd een publiekelijke vergadering bij Sanders Inc dat hij gaat aftreden. Dian denkt dat zei de opvolger wordt, en wie komt er tevoorschijn ... ... LUDO SANDERS
  zondag 12 november 2006 @ 12:06:34 #87
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_43472088
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:05 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Denk wel eerder:

Frank organiseerd een publiekelijke vergadering bij Sanders Inc dat hij gaat aftreden. Dian denkt dat zei de opvolger wordt, en wie komt er tevoorschijn ... ... LUDO SANDERS
Dian krijgt er spontaan nog 4 pukkels bij
pi_43472566
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:05 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Denk wel eerder:

haha dat zal wel een goede zijn ja
  zondag 12 november 2006 @ 12:44:57 #89
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_43473005
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:06 schreef Frey het volgende:

[..]

Dian krijgt er spontaan nog 4 pukkels bij
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_43473070
Ik ga zometeen GTST kijken, heb het opgenomen.

Vind wel dat het leuker was geweest als half Nederland vrijdag geschokt was door de terugkeer van Ludo. Nu was het overdag al zo in de media, dat iedereen het eigenlijk al wel kon weten. Beetje voorspelbaar alweer.
Of zouden ze het expres zo hebben gedaan om meer kijkers te trekken?

Ik denk dat Janine er als enige van wist. Misschien speelt Nicks verdwijning ook een kleine rol hierin? Is hij expres ontvoerd? Zodat hij niet ontvoerd kon worden bij de anderen die met het moordspel meededen?
Wat ik bijna zeker weet is dat Nicks verdwijning iets met Lieve te maken heeft.
Nina zal wel van niets hebben geweten, waarom zou ze anders Morris constant verdenken? En dan zou ze Janine ook niet zo wantrouwt hebben.

Maar toch, Ludo back on track Yeah, baby!
Eindelijk is GTST weer leuk!
pi_43473837
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:47 schreef Dana85 het volgende:
Ik ga zometeen GTST kijken, heb het opgenomen.

Vind wel dat het leuker was geweest als half Nederland vrijdag geschokt was door de terugkeer van Ludo. Nu was het overdag al zo in de media, dat iedereen het eigenlijk al wel kon weten. Beetje voorspelbaar alweer.
Of zouden ze het expres zo hebben gedaan om meer kijkers te trekken?

Ik denk dat Janine er als enige van wist. Misschien speelt Nicks verdwijning ook een kleine rol hierin? Is hij expres ontvoerd? Zodat hij niet ontvoerd kon worden bij de anderen die met het moordspel meededen?
Wat ik bijna zeker weet is dat Nicks verdwijning iets met Lieve te maken heeft.
Nina zal wel van niets hebben geweten, waarom zou ze anders Morris constant verdenken? En dan zou ze Janine ook niet zo wantrouwt hebben.

Maar toch, Ludo back on track Yeah, baby!
Eindelijk is GTST weer leuk!
Jaaa, en Ludo en Nick moeten samen de slechterikken van 't stuk worden Al had ik 't mooier gevonden als Stefano ooit ook die evil kant op was gegaan Maar ja, dan maar Nick idd.

Is Stefano trouwens helemaal genegeerd omtrend 't overlijden van Ludo? Dat zou wel 'n beetje vreemd zijn, of heb ik dat gemist?
pi_43476827
Die man is niet kapot te krijgen.
  zondag 12 november 2006 @ 15:26:08 #93
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_43478004
Ik denk dat Meta de moordenaar(-ares) was. Ofzo

Gaaf dat Ludo weer terug is! Hopelijk houdt dat gedrein over wie hem nu vermoord heeft snel op, ik vind die verhaallijn veel te langdradig.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 12 november 2006 @ 15:41:45 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_43478358
zo dus hij is terug....
kut....

nee hoor, ik was al afgehaakt, dus wat maakt 't uit... (wel voorspelbaar, maar 't blijft natuurlijk ook gewoon gtst)
pi_43479098
Ludo is leuk, alleen niet leuk dat er mensen 'opstaan' uit de dood.
'Koop een taart en vier het'
pi_43479874
Ik vraag me af hoe dat morgen nou verdergaat
tvp!
pi_43484167
quote:
Op zondag 12 november 2006 03:01 schreef Viper20 het volgende:

[..]

En wat heb jij nou weer tegen Morris ????
Alles wat je maar tegen een soappersonage kunt hebben!
Een heer met stijl
pi_43484196
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef MaLo het volgende:
Gaaf dat Ludo weer terug is! Hopelijk houdt dat gedrein over wie hem nu vermoord heeft snel op, ik vind die verhaallijn veel te langdradig.
Zeker, ik kijk zelfs niet meer zo vaak omdat ik het echt veel te lang vind duren!
pi_43485510
Had Gtst al zeker 2 jaar geleden gedag gezegt maar mijn ouders kijken nog wel. Nu was het sinds Lieve en Ludo's dood eindelijk weer beetje boeiend.
Ben erg benieuwd hoe het Ludo-is-niet-dood verhaal wordt gepresenteerd in de soap. Vraag me ook af wat Lieve in de soap komt doen, de actrice speelt het zo goed dat ik echt een hekel aan haar krijg en eens vóór Charlie ben.
Ik wil Nick weer terug, die vond ik wel leuk.
Jack speelde vd week trouwens zijn vreemde gedrag wel goed.
pi_43485873
Erik de Vogel teut
Ik weet niet wat ze hier suggereren, maar als het niet echt Ludo is wordt ik echt kwaad!
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')