hehehe. Truequote:Op vrijdag 10 november 2006 23:35 schreef Frey het volgende:
Ludo heeft het dus aan Janine te danken dat hij nog leeft, omdat zij zo'n slechte schutter is![]()
dat denk ik ook niet, nina is een flapuit als ze het al wistquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Nina het niet weet.
vast een long doorboord ofzoquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:32 schreef suus21 het volgende:
ik begrijp niet waarom ie een zuurstofkapje nodig heeft. Hij is toch niet neer geschoten..??? Blijkbaar is er wel iets aan de hand met hem...hij zal wel hebben afgesproken met die dokter/vriend om hem dood te verklaren zodat hij een plan kon bedenken om de dader te pakken. Waarschijnlijk zal ie wel echt zijn neer geschoten maar de bikkel heeft dat natuurlijk overleefd.
Nee vond ik niet ik heb Ludo persoonlijk nooit echt als slecht mens of slechterik gezien.quote:
Ik ook, ik luisterde heel aandachtig, vrezend dat het toch niet de Ludo tune is, maar de Pietje tune, Ludo's tweelingsbroer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:04 schreef Viper20 het volgende:
'Ludo Sanders is back on track'
![]()
Ik geloofde me ogen niet toen ik het zag, echt niet![]()
Maarja !quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:22 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik ook, ik luisterde heel aandachtig, vrezend dat het toch niet de Ludo tune is, maar de Pietje tune, Ludo's tweelingsbroer.
Maarja...![]()
Haha ik wacht ook nog steeds op Heer van Bertelhovenquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:08 schreef Frey het volgende:
Het was zo goed om die tune weer bij hem zelf te horen![]()
Ik wacht nog altijd op de reactie van Heer van Bartolhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |