Dat ligt dus niet aan mij, is dus niet duidelijk hoe zij het opeens weet?quote:Op maandag 13 november 2006 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het maar raar dat Nina het nu ineens weet.![]()
Ludo leeftquote:Op maandag 13 november 2006 20:53 schreef amaranta het volgende:
Ludo die nog leeft![]()
Dat er nog mensen zijn die kijken
Ja, dat was al verteld, wat wil je hier mee zeggenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:39 schreef Frey het volgende:
Caroline wist dat Erik terug zou komen en Marly niet.
Dat mensen nog steeds niet begrijpen waarom Nina ineens alles wist.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was al verteld, wat wil je hier mee zeggen
Dat valt ook niet te begrijpen en heeft niks te maken met of ze het IRL wel of niet wisten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat mensen nog steeds niet begrijpen waarom Nina ineens alles wist.
Het kan zijn dat het bij Nina niet te zien was, omdat Marly dus echt dacht dat Erik er voorgoed uit was. Ze wist dus niet dat hij terug zou keren en acteerde echt alsof Ludo dood was. Caroline wist echter dat Erik terug zou komen, dus viel haar "toneelspel" wat meer op. Zou kunnenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat valt ook niet te begrijpen en heeft niks te maken met of ze het IRL wel of niet wisten.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:12 schreef Frey het volgende:
De acteurs kregen blanco script pagina's![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:03 schreef FritsBom het volgende:
Ik stem voor de Morris-wilde-de-moord-voorkomen-maar-veroorzaakte-hem-theorie.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:42 schreef Dana85 het volgende:
Toen Nina over 'haar vader' begon, dacht ik echt even dat ik een stukje had gemist, bijvoorbeeld dat Janine aan Nina vertelde dat haar vader nog wel leefde. Ik was juist zo benieuwd naar de reactie van Nina. Vind het maar vreemd dat zij het zomaar uit het niets weet.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:03 schreef FritsBom het volgende:
Ik stem voor de Morris-wilde-de-moord-voorkomen-maar-veroorzaakte-hem-theorie.
Inderdaad, ik vind dat echt niet leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:10 schreef Frey het volgende:
Het is ook eindelijk weer boeiend![]()
Geen noud is ook altijd goed![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind dat echt niet leuk om naar te kijken.
Maar hoop ook dat verhaallijn ludo-dood snel voorbij gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hoewel ik een tijd terug hier steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. las? Ik zou het eigenlijk leuker vinden alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het gewoon heeft gedaan.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2006 12:03:45 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |