BonJovi is homo, daarom.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef BonJovi het volgende:
whaha hoezo dat
En uit welke "staad" kom jij dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:07 schreef BonJovi het volgende:
oss! wat een ongeloofelijke kut staad! ik ben er bijna elke dag, maar dat heb ik niet graag. Een van de kutste stad van nederland. Ben blij dat ik er binnenkort nooit meer hoef te komen!
Mag ik je dan even doorverwijzenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef BonJovi het volgende:
Rotterdam, maar tijdelijk oss hierzo...geen zorgen ben snel weer terug naar de mooiste stad van Nederland
Dat komt omdat jij er bent, dus toen dachten we. Hmm, we laten hem zich thuisvoelen, en toen bouwden we alles vol me beton net als in Rotterdam!quote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef BonJovi het volgende:
Rotterdam, maar tijdelijk oss hierzo...geen zorgen ben snel weer terug naar de mooiste stad van Nederland
Iedereen, berg je eten op, hij komt uit de stad der kakkerlakken!quote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef BonJovi het volgende:
ja maar ik ben een echte ajacied al heel me leven. Dus daar heb je wel gelijk in kut FEYENOOHDquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Iedereen, berg je eten op, hij komt uit de stad der kakkerlakken!![]()
En je killt het topic weer..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:32 schreef Kevin1Bravo het volgende:
TOP Oss is de club hier jongens ! En PSV Eindhoven natuurlijk in de Eredivisie!
Hehe, klinkt bekend, ga binnekort naar Nederland-Roemenie(Kwalificatie) is in het Feyenoord stadion, weet niet of ik er wel binnen wilquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja maar ik ben een echte ajacied al heel me leven. Dus daar heb je wel gelijk in kut FEYENOOHDterwijl ik bij de stadion woonde enzo maar keek er niet graag na
Ja dat begrijp ik welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, klinkt bekend, ga binnekort naar Nederland-Roemenie(Kwalificatie) is in het Feyenoord stadion, weet niet of ik er wel binnen wil
Ik ook, welk vak zit je?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, klinkt bekend, ga binnekort naar Nederland-Roemenie(Kwalificatie) is in het Feyenoord stadion, weet niet of ik er wel binnen wil
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:32 schreef Kevin1Bravo het volgende:
TOP Oss is de club hier jongens ! En PSV Eindhoven natuurlijk in de Eredivisie!
mwa mwa..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand carnaval gevierd?
Hehe, waar de invaliden dan ook zitten, ga met mijn pa en die gaat via de zonnebloemquote:
Weet ik niet..quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef humm3l het volgende:
Ff stom heh,
Maar mij is tot oren gekomen dat voormalig Moetsjo, toen Stars nu Rembrand heet..
iemand daar geweest ?
Tis nog steeds niks.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef humm3l het volgende:
Ff stom heh,
Maar mij is tot oren gekomen dat voormalig Moetsjo, toen Stars nu Rembrand heet..
iemand daar geweest ?
joh, bestaat dat nog?!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef FiXeR999 het volgende:
:/ vrijdag open dag @ TBL, kom gewoon ff hange @ compaTBL etc.
Nog? Ik heb er nog nooit van gehoord, dus zal wel na mijn tijd ingevoerd zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |