quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:49 schreef BrandX het volgende:
Dat is amanda lear. Ze stond als ik het goed heb ook op de cover van een van hun elpee's.
Niet? het geheugen is een raar goed. naja, ik ga toch slapen. ik lees morgen (hoop ik) wel wat het goede antwoord isquote:
Jerry Hal.Hoezo ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:35 schreef doeka het volgende:
In 1976 had Roxy Music een enorme hit; welk bekend fotomodel was daarin te zien?
Ja! Jerry Hall bedoelde ik.quote:
Warmquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Paul de leeuw coverde een liedje van Vince Clarke?
Lijkt me niet want Paul de Leeuw heeft eigen nummers en schrijft zelfs voor anderenquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Ze zingen alleen maar liedjes die gecovered zijn?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je vrouw erachterkomt...
Sjit... Hij kent 'm ook zonder brilletje.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
John Denver
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sjit... Hij kent 'm ook zonder brilletje.
Dude! Je bent van mijn generatie!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jäg vat inte
Tssk, ik kom netjes uit de randstadquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dude! Je bent van mijn generatie!
Tenzij je in de Achterhoek geen TV hebt gehad moet je op z'n minst 1 deel van de vraag weten
Dit is net zo cruciaal als The Transformers en de Troetelbeertjes.
Nee....Mum-ra!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tssk, ik kom netjes uit de randstad, en Stringfellow Hawk zegt mij toevallig helemaal niets. Maar bijv. de Thundercats heb ik ook nauwelijks gekeken
Kwam hij uit de Thundercats?![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, Airwolf dan? (Nog zo'n serie die ik niet keek)
Heerlijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:30 schreef Weizz het volgende:
Was aktijd overdag, tijdens etenstijd... na the A team d8 ik... Anders had ik het niet zoveel gekeken... Dat waren nog de dagen van school en buiten voetballen, en verder niets
Omschrijving is goed genoeg (in welke strip zit hij en wat is zijn rol daarin)quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:01 schreef Neleos het volgende:
Ik weet niet hoe die stripfiguur heet.
Welkom, leuk als je meedoet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:29 schreef liefie_ het volgende:
oeh ik zat te denken jullie moeten eens QI kijken! een quiz allemaal over gekke feitjes!
Eh nee, maar ik kan geen zinvolle gok doen naar het antwoord..quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:28 schreef ChopperMick het volgende:
Zal ik hem maar even open laten en er een nieuwe ingooien? Zo te zien zijn we momenteel met z'n tweeën.
lees jij even de op?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:30 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Welkom, leuk als je meedoet.![]()
lees je wel even de OP?
Dat heb je inderdaad, maar die gebeurtenis staat niet in de OP hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lees jij even de op?
dan zie je dat ik al eerder mee heb gedaan
nee idd die punten achter mn naam zijn uit de lucht komen vallen voor dat ik hier ooit wasquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad, maar die gebeurtenis staat niet in de OP hoor
Sorryquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee idd die punten achter mn naam zijn uit de lucht komen vallen voor dat ik hier ooit was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |