quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Belgisch woordenboek :
Bivakmuts - Vagina veel voorkomend bij padvindsters.
Inderdaad, maar goed ik vind dat die gelaatsbedekkingen ook niet kunnen in bepaalde functie's. Privé moet je het allemaal zelf weten, maar als leraar of baliemedewerker zie ik toch liever een gezicht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:26 schreef mazaru het volgende:
Leuk voor de motorrijders in de winter als die verboden gaat worden.
Straks mogen er ook geen mombakkessen meer worden verkocht, dag carnaval![]()
dat is het al jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:51 schreef KreKkeR het volgende:
Is het dragen van een bivakmuts in het openbaar niet al verboden dan?![]()
Volgens mij wel namelijk.
Waarom is een Kutka dan niet verboden?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:51 schreef KreKkeR het volgende:
Is het dragen van een bivakmuts in het openbaar niet al verboden dan?![]()
Volgens mij wel namelijk.
Haha zulke mensen moet je gewoon laten opsporen en neerknuppelen door de fashionpolice.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:59 schreef gelly het volgende:
Nu de capuchon met zonnebril nog !
[afbeelding]
Kansloos voorstel weer.
Bijkomend voordeel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:26 schreef mazaru het volgende:
Straks mogen er ook geen mombakkessen meer worden verkocht, dag carnaval![]()
Ik leg Verdonk niet verkeerd uit, Verdonk overziet de consequenties (zoals altijd) van d'r plannetjes niet. Bovendien, welke urgentie rechtvaardigt een dergelijk verbod ? Dat je een hekel hebt aan burka's is één ding, maar moet er daarom maar gelijk een verbod komen ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
De bottom line is dat als je Verdonk écht verkeerd wílt uitleggen je dat altijd voor elkaar krijgt.
Het stoort als je iemand met een openbare functie wil aanspreken, en geen oogcontact / gezichtsindruk krijgt door een burka. OF door een bivakmuts, zelfde verhaalquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik leg Verdonk niet verkeerd uit, Verdonk overziet de consequenties (zoals altijd) van d'r plannetjes niet. Bovendien, welke urgentie rechtvaardigt een dergelijk verbod ? Dat je een hekel hebt aan burka's is één ding, maar moet er daarom maar gelijk een verbod komen ?
Ja, maar ik heb het niet over een ambtenaar.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:23 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Het stoort als je iemand met een openbare functie wil aanspreken, en geen oogcontact / gezichtsindruk krijgt door een burka. OF door een bivakmuts, zelfde verhaal
Taggergearquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:59 schreef gelly het volgende:
Nu de capuchon met zonnebril nog !
[afbeelding]
De FBI deed er al een tijdje over dus of de Fashionpolice hem snel te pakken had gehad vraag ik me af.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Haha zulke mensen moet je gewoon laten opsporen en neerknuppelen door de fashionpolice.
ik gok verkrachting, bij bankovervallen hebben ze sjaals en mutsen opquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:00 schreef Biogarde het volgende:
Het is toch altijd al een discutabel punt geweest?
Kan me herinneren dat ik vroeger, tijdens de winter weleens ben aangehouden op de fiets, door een sherrif, omdat ie vond dat ik mn bivakmuts moest afdoen.
Hij wist me toen al te vertellen dat het bij 'bepaald' gebruik ( bankovervallen denk ik dan, maar goed) verboden was.
Of een alien, of terminator, of reptilians!!1!1!einz!omgwtfbbq!1quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:25 schreef SCH het volgende:
Belangrijkste argument van de VVD
"Er kan net zo goed een man onder zitten"
Ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:23 schreef RijstNatie het volgende:
kijkt de AIVD trouwens mee in dit forum?
Jah hoi, heb je daar wat op tegenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:23 schreef RijstNatie het volgende:
kijkt de AIVD trouwens mee in dit forum?
Verdonk wel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het niet over een ambtenaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |