Wie is hier intolerant. Als meneer L_V het zelfs tot zijn roeping rekent om topics als [Pol] Stel je kind krijgt visioenen. middels gebagger tot een Alicey/Doffy slotje te sturenquote:Op donderdag 9 november 2006 07:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
* meldt. Ja, ik weet dat het vloeken in de kerk is in dit fan-topic, maar ik vind Akkersloot een intolerante, neo-fascistische, waardeloze pruts-user.
En dan druk ik me nog voorzichtig uit...
Wat is dan zo intollerant en neo-fascistisch aan me ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:39 schreef Boomstam het volgende:
beide natuurlijk, duh
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:47 schreef Haushofer het volgende:
Nee, tuurlijk was dat geen typo eikel. Ik wou er alleen maar mee aangeven dat als ik uitga van jou postgedrag, ik je net zo achterlijk vind als die lui met witte mutsen op die zich zo zitten af te geven op negers.
Wordt jij ook door een C&H mod voor een neo-fascist uitgemaakt ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Friek_ het volgende:
Kun je alsjeblieft gewoon een keer je teringbek houden? Dankjewel.
Zijn er nog meer lotgenoten dan die door L_V voor neo-fascist uitgemaakt worden dan ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:42 schreef Friek_ het volgende:
Misschien moet je eens een praatgroepje oprichten over dit soort zaken en er geen topics over openen.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat je een hobby moet zoeken.
Misschien een aanknopingspunt voor een zinvolle discussie :quote:Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef kLowJow het volgende:
Tja Akkersloot, dit blijft een openbaar forum he... je kunt niet verwachten dat iedereen evenveel moeite doet, of even goed als jij in staat is een rationele discussie te voeren m.b.v. ter zake doende argumenten.
quote:Volgens mij is het overigens een waarheid als een koe dat als iemand een ander voor intolerant en neo-fascist uitmaakt zelf intolerante trekjes heeft. Of denk je dat ik geen punt heb ?
Nou, zet mij dan ook ff in die poll van je.quote:
Niet antwoorden doe je weleens vakerquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:Fantastisch topic. Ik ga er niet eens een slotje op gooien, zo briljant vind ik het [afbeelding]
Ik ga er verder ook niet in reageren, maar ik wou wel even zeggen dat ik het briljant vind
(Echt een vraag van een neo-fascistquote:Lord Vetinari, waarom is de ene "profeet" belachelijk en de andere niet ???
Nou, vooruit, één reactietje dan:quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:18 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Iemand voor neo-fascist uitmaken siert je echt als Cultuur @ Historie mod, althans op Fok![]()
Ik denk het ook. Iets zonder moslims.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat je een hobby moet zoeken.
Waar blijft dan het antwoord op mijn vraag "waarom is de ene profeet belachelijk en de andere niet ?"quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:20 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben het vaak niet eens met L_V, maar hij kan wel geweldig goed discussiėren en onderbouwt zijn mening. Van Akkersloot kan ik dat niet zeggen, een discussie aan gaan met AS zou ik dan ook sterk afraden.
Nee je zou dan immers antwoord moeten geven op vragen als wat [Pol] Stel je kind krijgt visioenen. met intolerantie en fascisme te maken heeft.quote:een discussie aan gaan met AS zou ik dan ook sterk afraden
Ligt geheel aan de individu, hoe je de boodschap van betreffende profeet aan het interpreteren bent lijkt me.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waar blijft dan het antwoord op mijn vraag "waarom is de ene profeet belachelijk en de andere niet ?"![]()
Rekruteer nou maar geen gasten voor je topics.quote:Nee je zou dan immers antwoord moeten geven op vragen als wat [Pol] Stel je kind krijgt visioenen. met intolerantie en fascisme te maken heeft.
Wie scheldt er nu het meest ? Akkersloot of onze (ex) modjes.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:30 schreef Haushofer het volgende:
Krijg je nou ook een harde piemel van dit soort topics, Akkersloot?
Ik weet niet. Maak je alle users bij C&H uit voor neo-nazi.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef Natalie het volgende:
Ah
Weer een kwaliteitstopic van Akkersloot.
Succes ermee, lieve modcollega's
Nee, dat was jijquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik weet niet. Maak je alle users bij C&H uit voor neo-nazi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |