Sterfquote:
Wablief?quote:
Bier en tieten = romantiekquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:33 schreef capibar het volgende:
Romantische intriges? wat heb ik gemist?
De gameplay is gewoon subpar. Net zoals de camera trouwensquote:
ah KH1 duidelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De gameplay is gewoon subpar. Net zoals de camera trouwens
had jij MGS3:S nog gehaald?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Goeie TT.
ik probeer em voor 30 te regelen nieuw..MM utrecht hadden ze em voor die prijs maar hij was uitverkocht afgelopen maandag, ik probeer het zondag weer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nog niet nee maar ik zit er nog wel over te denken.
Ik ga ook nog eens even kijken of ik dat grote pack voor 30 euro kan vinden. Hoewel ik dan nog niet weet of ik m ga halen want de Wii staat ook voor de deur. Je uitdaging klinkt wel aanlokkelijk though..quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik probeer em voor 30 te regelen nieuw..MM utrecht hadden ze em voor die prijs maar hij was uitverkocht afgelopen maandag, ik probeer het zondag weer.
Als ik em heb wil jouw strot online doorsnijden
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Romantiek!GameDemon
MMaRsu
Laniboekje
zullen we dan maar nueacken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Romantiek!GameDemon
MMaRsu
Laniboekje
Roy ...?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Romantiek!GameDemon
MMaRsu
Laniboekje
quote:
Bier + wiet Staat gelijk aan Rainbow six : Las vegas + GoW =quote:
Bier = lekkerquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]. Wel bier drinken maar wiet afzeiken
. Alsof bier beter voor je is ofzo
DAN HOU JE JE NEUS TOCH DICHT EIKEL!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bier = lekker![]()
wiet stinkt...![]()
(heb geen argumenten)
Haha okequote:Op zaterdag 11 november 2006 12:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bier = lekker![]()
wiet stinkt...![]()
(heb geen argumenten)
Iddquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bier + wiet Staat gelijk aan Rainbow six : Las vegas + GoW =
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
DAN HOU JE JE NEUS TOCH DICHT EIKEL!!
LEWL!
EN ALSOF SPACECAKE STINKT !!quote:
Bier met Wiet...quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
EN ALSOF SPACECAKE STINKT !!
ER IS ZELFS BIER MET WIET ERIN (Trust me, i know hehehe)
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
EN ALSOF SPACECAKE STINKT !!
ER IS ZELFS BIER MET WIET ERIN (Trust me, i know hehehe)
Ik help wel evenquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bier = lekker![]()
wiet stinkt...![]()
(heb geen argumenten)
Want? Waarom zou iemand het niet lekker kunnen vinden? Smaak is subjectief.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik help wel even
Je gaat mij niet wijsmaken dat je wiet lekker kunt vinden.
Waarom zou je voor de lol wiet gebruiken? Wiet gebruiken is alleen stoerdoenerijquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Want? Waarom zou iemand het niet lekker kunnen vinden? Smaak is subjectief.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Waarom zou je voor de lol wiet gebruiken? Wiet gebruiken is alleen stoerdoenerij![]()
Nee, ik heb gewoon gelijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]Haha, je bent grappig chan
. Bier drinken is zeker ook alleen maar stoerdoenerij?
Wat is af en toe? Alcohol wordt snel in je lichaam afgebroken (lever). THC niet, dat gaat in je vetweefsel zitten. 1x in de week zorgt ervoor dat het 5 weken in je lichaam blijf. Verder ken je de risico's en weet je ook wat het met de hersenen doet op langer termijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm ja tenzij je er gewoon normaal mee kan omgaan en af en toe een blowtje doet is er niks mis mee. Zelfde geldt overigens voor bier.
Nee omdat ik daar geen last van hebquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dan heb ik het niet eens over mensen met een dubbele diagnose (psychisch en verslaving), waarbij de kans op psychose 3x zo groot is en het in stand houd.
Raad je aan om een keer een kijkje te nemen op een afkick kliniek.![]()
Komt wel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee omdat ik daar geen last van heb.
als je in een korte tijd geleden een shockerende ervaring hebt meegemaakt. Bijvoorbeeld als er bij je is ingebroken en er is iets kostbaar meegenomen. Dan kan een joint tot een dubbele psychose leiden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee omdat ik daar geen last van heb.
En dat in combinatie met fok verslaving.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
als je in een korte tijd geleden een shockerende ervaring hebt meegemaakt. Bijvoorbeeld als er bij je is ingebroken en er is iets kostbaar meegenomen. Dan kan een joint tot een dubbele psychose leiden.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En dat in combinatie met fok verslaving.![]()
Geen handtekeningen gescored of merchandise gekocht?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:54 schreef Morthill het volgende:
weer een lange dag op de Dutch Star Con 2 achter de rug. Lang omdat er geen reet te doen was. Wordt weer leuk mrogen.
quote:Met de Ps3 kunnen mensen op hetzelfde moment een spel spelen, en volgens kenners is het beeld veel mooier. Ook kan op de Ps3 dvd's afgespeeld worden.
En ...neem bijvoorbeeld een... Resident evil 4.. is geen verslaving?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Want het roken ervan heeft een negatieve bijwerking, namelijk (schrik niet!) verslaving!!!![]()
![]()
En dan blijf je bezig zonder dat je het eigenlijk lekker vindt maar je kapt er niet mee omdat het best stoer staat zo.
Schaap.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:48 schreef Laniboekje het volgende:
Blaat.
uhm, watquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus zie net op RTL4 een nieuwsbericht over de Ps3
[..]
Heb je fucking blu-ray, ga je dvd's kijkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, want na een tijdje spelen gaat het bijvoorbeeld vervelen. Ik moet bijvoorbeeld nog steeds It/U-3 verslaan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En ...neem bijvoorbeeld een... Resident evil 4.. is geen verslaving?
OMG HOEVEEL KOSDA????quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
OMG NEEquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Roy ...?
Volgens mij was je vannacht toch wel erg blij met mij hoor?!
![]()
Hehe, goedemorgen beste GAM SC'ertjes.
PERENquote:Op zondag 12 november 2006 09:58 schreef RaymanNL het volgende:
KAAS
Ik ga zo kijken of ik em kan scorenquote:Op zondag 12 november 2006 13:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Is dat een verkapte uitnodiging voor mij om jouw keel door te snijden online?
Ik zal binnenkort ook maar eens kijken of ik m ergens voor een vriendelijk prijsje zie liggen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken of ik em kan scoren
Vergeten water te drinken?quote:Op zondag 12 november 2006 16:23 schreef Poit het volgende:
Kater...
Eigenlijk is alcohol natuurlijk veel erger omdat dat lichamelijk verslavend is + veel schade doet aan lever en hersenen. Hiermee zeg ik niet dat wiet goed is, maar het is niet erger dan alcohol ofzo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon gelijkBier is juist een kwestie van smaak. Wiet niet. Want het roken ervan heeft een negatieve bijwerking, namelijk (schrik niet!) verslaving!!!
![]()
![]()
En dan blijf je bezig zonder dat je het eigenlijk lekker vindt maar je kapt er niet mee omdat het best stoer staat zo.
Preciesssssssssssquote:Op zondag 12 november 2006 16:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Eigenlijk is alcohol natuurlijk veel erger omdat dat lichamelijk verslavend is + veel schade doet aan lever en hersenen. Hiermee zeg ik niet dat wiet goed is, maar het is niet erger dan alcohol ofzo.
Wiet is overigens niet zwaar verslavend, je hebt enkel kans een op geestelijk verslaving, maar dan ben je gewoon zwak.
Ook dat, plus de combinatie dat ik echt te godsgruwelijk veel gezopen heb gisteren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |