Vond de eros in elk geval wel errug waterig... Dikke klodders moet ik hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef tessie het volgende:
Eros en Eros Pjur zijn gewoon hetzelfde hoor. Voorheen heette het dan ook Eros Pjur, en nu zijn het gewoon 2 verschillende bedrijven, die een beetje ruzie met elkaar hebben en het daarom steeds nodig vinden om te vertellen dat de ander de "nepversie" is, en dat ze zelf natuurlijk alleen het super geheime recept hebben.![]()
Condomerie.nl verkoopt ook flessen eros, en 1.95 verzendkosten. Ben zelf erg te spreken over deze winkel, dmv. IDEAL staat het meteen op hun rekening en kan je 't binnen 2-3 dagen in huis verwachten.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:59 schreef Nightman het volgende:
Volgens mij ben ik, na wat her en der kijken en zoeken, veroordeeld tot een gang naar de sexshop, of een post verzendkosten van ¤ 6,50?
Jammer dat het nergens anders te krijgen is. Dat is dan weer het makkelijke van Sensilube...
Hier ging het de eerste keer anaal ook gewoon met een hoop vocht van meis zelf en speeksel ook prima.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:48 schreef Darkwolf het volgende:
Vreemd genoeg heb ik de eerste (en tot nu toe de enige) keer dat ik anale sex heb gehad alleen wat speeksel gebruikt.
Ook voor mevrouw was het de allereerste keer.
Ik / we rekende er ook op dat het de eerste keer niet echt ging lukken.
Zeker als je verhalen leest / hoort hoeveel glijmiddel en oefening er moet zijn voordat het echt lekker is (voor beide partijen).
Doch was een beetje speeksel alles wat ik nodig had.
En het was even wennen maar ze kon elke centimeter hebben op een gegeven moment die ik te bieden had.
Kon gewoon mijn gang gaan!
Puur geluk?
Ik weet het niet...
Dat idee had ik ook al met mijn eerste keer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:52 schreef onsite het volgende:
Hier ging het de eerste keer anaal ook gewoon met een hoop vocht van meis zelf en speeksel ook prima.
Toch kan ik glijende middelen van harte aanbevelen
Alles is relatief, zelfs in anale sferen. Wat vandaag een makkie is kun je morgen uitleggen als verkrachting.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:48 schreef Darkwolf het volgende:
Vreemd genoeg heb ik de eerste (en tot nu toe de enige) keer dat ik anale sex heb gehad alleen wat speeksel gebruikt.
Ook voor mevrouw was het de allereerste keer.
Ik / we rekende er ook op dat het de eerste keer niet echt ging lukken.
Zeker als je verhalen leest / hoort hoeveel glijmiddel en oefening er moet zijn voordat het echt lekker is (voor beide partijen).
goeie vraag. zou ik ook willen weten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:47 schreef skutch het volgende:
Ik heb voor het eerst een tube durex glijmiddel gekocht, gewoon om te experimenteren..!! Nu vraag ik mij af of je ook na het gebruik van glijmiddel gewoon orale sex kan hebben..!! Want daar zijn mijn vriendin en ik nogal fan van!!![]()
Dus: kan je tijdens de sex als je al glijmiddel hebt gebruikt gewoon nog normaal orale sex hebben?![]()
??
Thanx!!![]()
Met durex weet ik het zo niet, denk het wel hoor .. Als je bijv. eros koopt zit er vaak een smaakje een, en dus juist ook wat voor orale sex...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:47 schreef skutch het volgende:
Ik heb voor het eerst een tube durex glijmiddel gekocht, gewoon om te experimenteren..!! Nu vraag ik mij af of je ook na het gebruik van glijmiddel gewoon orale sex kan hebben..!! Want daar zijn mijn vriendin en ik nogal fan van!!![]()
Dus: kan je tijdens de sex als je al glijmiddel hebt gebruikt gewoon nog normaal orale sex hebben?![]()
??
Thanx!!![]()
Gaat prima. Aan de zwarte Eros zit trouwens geen extra smaakje, is gewoon smaak en reukloos.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:59 schreef SlimShady het volgende:
[..]
goeie vraag. zou ik ook willen weten.
K vind dat altijd een btje plakkerig en net iets te dik...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef Syrena het volgende:
Gaat prima. Aan de zwarte Eros zit trouwens geen extra smaakje, is gewoon smaak en reukloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |