abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43611810
Ik vind sensilube altijd zo irritant met die draden zeg maar... Jak!
En ik had ook een keer Wet Warming, en die was idd heel plakkerig, ook echt ranzig.
Dat nieuwe glijmiddel van durex, tingle, vind ik dan wel weer grappig
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_43612053
Eros zwarte flesje ook aangeschaft nadat ik zag dat Ero het aanraadde En het is inderdaad superspul.

Laatst half op m'n bek, er lag een drupje op het laminaat dus niet alleen die trapleuningen blijven glad
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43612984
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef tessie het volgende:
Eros en Eros Pjur zijn gewoon hetzelfde hoor. Voorheen heette het dan ook Eros Pjur, en nu zijn het gewoon 2 verschillende bedrijven, die een beetje ruzie met elkaar hebben en het daarom steeds nodig vinden om te vertellen dat de ander de "nepversie" is, en dat ze zelf natuurlijk alleen het super geheime recept hebben.
Vond de eros in elk geval wel errug waterig... Dikke klodders moet ik hebben.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_43618124
Eros ! cherry !
pi_43619346
Volgens mij ben ik, na wat her en der kijken en zoeken, veroordeeld tot een gang naar de sexshop, of een post verzendkosten van ¤ 6,50 ?

Jammer dat het nergens anders te krijgen is. Dat is dan weer het makkelijke van Sensilube...
  donderdag 16 november 2006 @ 22:27:02 #31
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_43623023
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:59 schreef Nightman het volgende:
Volgens mij ben ik, na wat her en der kijken en zoeken, veroordeeld tot een gang naar de sexshop, of een post verzendkosten van ¤ 6,50 ?

Jammer dat het nergens anders te krijgen is. Dat is dan weer het makkelijke van Sensilube...
Condomerie.nl verkoopt ook flessen eros, en 1.95 verzendkosten. Ben zelf erg te spreken over deze winkel, dmv. IDEAL staat het meteen op hun rekening en kan je 't binnen 2-3 dagen in huis verwachten.
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:48:23 #32
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43629335
Mijn dame is ook wat droger dan dat ik gewend ben.
Niet altijd maar wel vaak.
Beffen is dan ook standaard in het voorspel en dan gaat het helemaal goed.
Ik heb dus nooit wat in glijmiddel gezien wat dat betreft.
Soms kan het tijdens het vrijen zelfs zo nat worden dat het al te glad is allemaal.

Vreemd genoeg heb ik de eerste (en tot nu toe de enige) keer dat ik anale sex heb gehad alleen wat speeksel gebruikt.
Ook voor mevrouw was het de allereerste keer.
Ik / we rekende er ook op dat het de eerste keer niet echt ging lukken.
Zeker als je verhalen leest / hoort hoeveel glijmiddel en oefening er moet zijn voordat het echt lekker is (voor beide partijen).
Doch was een beetje speeksel alles wat ik nodig had.
En het was even wennen maar ze kon elke centimeter hebben op een gegeven moment die ik te bieden had.
Kon gewoon mijn gang gaan!
Puur geluk?
Ik weet het niet...

Maar tot nu toe is het nooit nodig geweest en zie ik mijzelf het ook niet snel gebruiken in de nabije toekomst.
Uiteraard snap ik best dat het voor vele juist een uitkomst is.
En ik denk dat als mijn girl ooit anale sex zou aandurven, dat ik wel degelijk zorg voor een fantsoenlijk glijmiddel.
pi_43629374
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:48 schreef Darkwolf het volgende:
Vreemd genoeg heb ik de eerste (en tot nu toe de enige) keer dat ik anale sex heb gehad alleen wat speeksel gebruikt.
Zeker als je verhalen leest / hoort hoeveel glijmiddel en oefening er moet zijn voordat het echt lekker is (voor beide partijen).
Doch was een beetje speeksel alles wat ik nodig had.
En het was even wennen maar ze kon elke centimeter hebben op een gegeven moment die ik te bieden had.
Kon gewoon mijn gang gaan!
Puur geluk?
Ik weet het niet...
Hier ging het de eerste keer anaal ook gewoon met een hoop vocht van meis zelf en speeksel ook prima.
Toch kan ik glijende middelen van harte aanbevelen
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:00:28 #34
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43632359
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:52 schreef onsite het volgende:
Hier ging het de eerste keer anaal ook gewoon met een hoop vocht van meis zelf en speeksel ook prima.
Toch kan ik glijende middelen van harte aanbevelen
Dat idee had ik ook al met mijn eerste keer.
Het zal zeker fijner zijn, dat geloof ik meteen.
Vandaar dus ook de aanschaf als het (misschien) zover zal komen (ooit)!
pi_43640226
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:48 schreef Darkwolf het volgende:

Alles is relatief, zelfs in anale sferen. Wat vandaag een makkie is kun je morgen uitleggen als verkrachting.

Wij zijn gecharmeerd van Christine Le Duc huismerk, speciaal voor het betere anale werk. Wat ons wél tegenviel, was dat het huismerk nauwelijks significant goedkoper is dan de hippe merken. We beraden ons nog op de vervolgaankoop wat dat betreft
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_43698802
Wij gebruiken altijd Anal Lune. Is begonnen vanwege anaal, maar gebruiken het vaak ook voor vaginaal. Deels omdat mijn vriendin niet zo nat wordt, en het met glijmiddel heerlijk glijdt.
Het is wat.......
  zondag 19 november 2006 @ 22:09:17 #37
81237 releaze
best of both worlds
pi_43700145
Ik ben nu toch wel benieuwd geworden Ik heb ff op condomerie gekeken, er zijn van dat eros gebeuren flesjes in verschillende maten enzo. Wat kan je nou met een flesje van 30ml voordat het opraakt?
  zondag 19 november 2006 @ 22:48:25 #38
148185 crosby
living my own life
pi_43701864
gaat lang mee hoor zo extreem veel gebruik je niet in 1x (alhoewel )
pi_43706235
Vanavond nog 1x CdlD huismerk en vervolgens 1x Pjur Eros light anaal gebrukt
Glijdt allebei prima maar van de (Pjur) Eros heb je idd weinig nodig om lang te blijven glijen
en ja dit is een varkapte ik-heb-goeie-anale-sex-gehad-post

Geloof dat me vding het gebruik van glijmiddel eindelijk als extra spelelement ziet ipv denkt dat ik haar niet nat genoeg vind

[ Bericht 8% gewijzigd door onsite op 20-11-2006 09:09:15 ]
pi_46372152
Ik heb voor het eerst een tube durex glijmiddel gekocht, gewoon om te experimenteren..!! Nu vraag ik mij af of je ook na het gebruik van glijmiddel gewoon orale sex kan hebben..!! Want daar zijn mijn vriendin en ik nogal fan van!!

Dus: kan je tijdens de sex als je al glijmiddel hebt gebruikt gewoon nog normaal orale sex hebben? ??

Thanx!!
pi_46372537
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:47 schreef skutch het volgende:
Ik heb voor het eerst een tube durex glijmiddel gekocht, gewoon om te experimenteren..!! Nu vraag ik mij af of je ook na het gebruik van glijmiddel gewoon orale sex kan hebben..!! Want daar zijn mijn vriendin en ik nogal fan van!!

Dus: kan je tijdens de sex als je al glijmiddel hebt gebruikt gewoon nog normaal orale sex hebben? ??

Thanx!!
goeie vraag. zou ik ook willen weten.
pi_46373106
tvp
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:23:31 #43
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_46373260
Sinds ik Eros ken, is mijn leven compleet veranderd. Bedankt Eros.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_46373368
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:47 schreef skutch het volgende:

Thanx!!
Met durex weet ik het zo niet, denk het wel hoor .. Als je bijv. eros koopt zit er vaak een smaakje een, en dus juist ook wat voor orale sex...
pi_46379963
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:59 schreef SlimShady het volgende:

[..]

goeie vraag. zou ik ook willen weten.
Gaat prima. Aan de zwarte Eros zit trouwens geen extra smaakje, is gewoon smaak en reukloos.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46381731
Ik ken niet alle glijmiddelen van smaak, maar heb weleens glijmiddel gehad dat echt minder smaakte, dus proef gewoon even, kwaad kan het iig niet, daarvoor hoef je niet bang te zijn.

Eros is smaakloos, je krijgt er alleen wel een vette bek van

Van die smaakjeszooi vind ik persoonlijk vaak juist goor, ooit eens van die verwarmende eetbare massageolie gehad, gatver de gatver, een klein likje smaakte wel ok, maar na een paar likjes werd dat toch echt wel minder, bllggghhh zoete zooi
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 19 februari 2007 @ 09:28:35 #47
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_46450232
Altijd aanwezig indien nodig/gewenst... Sensilube is ok...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 19 februari 2007 @ 09:30:08 #48
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_46450263
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef Syrena het volgende:
Gaat prima. Aan de zwarte Eros zit trouwens geen extra smaakje, is gewoon smaak en reukloos.
K vind dat altijd een btje plakkerig en net iets te dik...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_46452909
Ik vind het echt vies als je orale sex hebt na glijmiddel zeg maar... Zou het wel eerst ff met een doekje afvegen... Die dingen met smaakjes zijn sowieso altijd ranzig, en andere glijmiddelen hebben vaak ook een vies smaakje en net wat ero zegt, je krijgt er een enorme vette bek van... bah...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 19 februari 2007 @ 12:18:29 #50
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46453724
of je geilt iemand gewoon echt op zodat ze nat worden... noeps
Thinking about thinking of you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')