Kleine toevoeging, groot verschil...quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:07 schreef onsite het volgende:
Wordt hier thuis eigenlijk alleen in het geval van anaal gebruikt
zie de link onderaan mijn bericht ;-)quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:28 schreef Nightman het volgende:
Thanx so far...
Waar is Eros te verkrijgen?
Want? Ik zie (althans, zover als ik kijk) tegenwoordig alleen maar die van Pjur...quote:Op zondag 12 november 2006 09:06 schreef vossie1975 het volgende:
[..]
Indien je het elders koopt let er dan wel op dat je de echte EROS koopt en niet de Pjur Eros.
Pjur is van iets mindere kwaliteit als de Eros.quote:Op zondag 12 november 2006 15:19 schreef onsite het volgende:
[..]
Want? Ik zie (althans, zover als ik kijk) tegenwoordig alleen maar die van Pjur...
ik zie op "die link" idd de gelijkenissen en verschillen... toch ben ik niet meer of minder tevreden over de Pjur dan de "echte" Eros in het verleden.
Ik heb het ook maar heel zelden nodig, wat heet, als we willen kunnen we hier best helemaal zonder. Maar met is gewoon veel lekkerder meestalquote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef RobinK het volgende:
glijmiddel heb ik niet nodig gehad
Zonder arrogant over te willen komen, of een verkapte kijk-mij-eens-goeie-sex-hebben-post te willen plaatsenquote:Op maandag 13 november 2006 17:28 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar heel zelden nodig, wat heet, als we willen kunnen we hier best helemaal zonder. Maar met is gewoon veel lekkerder meestal![]()
dus wij halen hier af en toe een tube
![]()
Tot nog toe eigenlijk alleen Christine le Duc huismerk gehad en een of ander ding met een lichte aarbeiensmaak. Straks samenwonen en dan zullen er nog wel wat meer varianten uitgeprobeerd worden
Ik zou zeggen: Koop eens zo'n tube (kleine is 8 euri ofzo?) en probeer het eens uit![]()
Bij langere relaties wordt denk ik eerder geexperimenteerd (op den duur wil je soms toch wat nieuws proberen somsquote:Op maandag 13 november 2006 19:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Zonder arrogant over te willen komen, of een verkapte kijk-mij-eens-goeie-sex-hebben-post te willen plaatsen, verbaasd het mij dat glijmiddel blijkbaar zoveel gebruikt wordt?
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, nodig gehad of ook maar aan gedacht dat ik dat wel eens zou willen gebruiken. Buiten dat lijkt het me een turnoff om zon tube erbij te betrekken.. geef mij maar puur natuurHoor ik er toch steeds vaker positieve verhalen over..vriendinnetjes van mijn leeftijd (rond de 20
)En hier word er gesproken over dat het "lekkerder is met".... Mis ik soms wat?!
![]()
Waar ligt dat aan? Lange relaties? Wat oudere vrouwen (en nee ook dit bedoel ik als een beledigende opmerking, gewoon pure interesse) ?? Geen zin in voorspel?
1) Ik ben een meisjequote:Op maandag 13 november 2006 19:20 schreef TR08 het volgende:
[..]
Bij langere relaties wordt denk ik eerder geexperimenteerd (op den duur wil je soms toch wat nieuws proberen soms) en dan is een tube glijmiddel een heel goedkoop, leuk en lekker iets om te doen.
Ik vind het geen turnoff, eerder wel grappig. Het voorspel wordt er ook beter van. Je kunt best elkaar verwennen met glijmiddel erbij, laat je vriendin/date jou maar eens verwennen met flink wat glijmiddel aan d'r handen dan weet je wat ik bedoel, andersom werkt het trouwens ook goed als je meteen met glijmiddel begint
Samengevat: Ja je mist wat, ga als de donder naar C le D (of een andere winkel) en haal zo'n tube voor pakweg een tientje. Wel na gebruik hier je ervaring postenIn een slecht geval vind je het daadwerkelijk niks en ben je hoogstens een tientje armer.
Zoals veel mensen denken is het echt niet zo dat je glijmiddel perse moet kopen "omdat het nodig is". Sex is gewoon veel lekkerder met glijmiddel, of je het nou nodig hebt of niet. Zoals ik eerder zei: Ik kan makkelijk zonder, maar met is het leuker
1)Haha sorry ja niet gelet op je geslachtquote:Op maandag 13 november 2006 19:27 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
1) Ik ben een meisje
2) Je hebt me niet overtuigd
3) Ik heb nog steeds niet de indruk dat ik iets mis
4) Zoals jij het omschrijft (gebruik als het niet nodig is dan) is het in principe gewoon hetzelfde als any speeltje. Dan kan je net zo goed aan de gang gaan met slagroom, ijslblokjes oid. Wat heeft glijmiddel in die zin dan voor meerwaarde..?
Ennum, als het het voorspel beter maakt, waarom heb je het dan uberhaupt nog nodig?![]()
5) sorry, can't help![]()
Het geeft gewoon een iets andere sensatie die erg prettig is, vooral bij het stevigere werk heb je geen last van schraal worden en dat soort narigheden.quote:Op maandag 13 november 2006 19:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Zonder arrogant over te willen komen, of een verkapte kijk-mij-eens-goeie-sex-hebben-post te willen plaatsen, verbaasd het mij dat glijmiddel blijkbaar zoveel gebruikt wordt?
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, nodig gehad of ook maar aan gedacht dat ik dat wel eens zou willen gebruiken. Buiten dat lijkt het me een turn-off om zon tube erbij te betrekken.. geef mij maar puur natuurHoor ik er toch steeds vaker positieve verhalen over..vriendinnetjes van mijn leeftijd (rond de 20
) en hier wordt er gesproken over dat het "lekkerder is met".... Mis ik soms wat?!
Het trekt me nog steeds totaal niet, en ik denk ook niet dat dat het ooit zal gebruiken (zonder dat het echt echt nodig is) maar ik ben gewoon nieuwsgierig
Waar ligt dat aan? Lange relaties? Wat oudere vrouwen (en nee ook dit bedoel ik als een beledigende opmerking, gewoon pure interesse) ?? Geen zin in voorspel?
En ben ik de boel hier aan het provoceren als ik zeg dat ik vind dat het zonder moet kunnen?![]()
Dan moet je maar harder werken als man.![]()
(En oke, anale sex lijkt me misschien een uitzondering. Maar daar heb ik het hier niet over.)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:03 schreef BiMeWet het volgende:
ErosErodome heeft het me ooit aangeraden (
), sindsdien een seksleven waar niets aan toe te voegen valt
Ero nog bedankt daarvoorDe pijn bij het vrijen bij mn vriendin is na 1 jaar eindelijk weg, dat eros leek zelfs een soort van herstellende werking te hebben!
Eros
Ik ook niet, 't is beide een perfect glijmiddel.quote:
Vond de eros in elk geval wel errug waterig... Dikke klodders moet ik hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef tessie het volgende:
Eros en Eros Pjur zijn gewoon hetzelfde hoor. Voorheen heette het dan ook Eros Pjur, en nu zijn het gewoon 2 verschillende bedrijven, die een beetje ruzie met elkaar hebben en het daarom steeds nodig vinden om te vertellen dat de ander de "nepversie" is, en dat ze zelf natuurlijk alleen het super geheime recept hebben.![]()
Condomerie.nl verkoopt ook flessen eros, en 1.95 verzendkosten. Ben zelf erg te spreken over deze winkel, dmv. IDEAL staat het meteen op hun rekening en kan je 't binnen 2-3 dagen in huis verwachten.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:59 schreef Nightman het volgende:
Volgens mij ben ik, na wat her en der kijken en zoeken, veroordeeld tot een gang naar de sexshop, of een post verzendkosten van ¤ 6,50?
Jammer dat het nergens anders te krijgen is. Dat is dan weer het makkelijke van Sensilube...
Hier ging het de eerste keer anaal ook gewoon met een hoop vocht van meis zelf en speeksel ook prima.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:48 schreef Darkwolf het volgende:
Vreemd genoeg heb ik de eerste (en tot nu toe de enige) keer dat ik anale sex heb gehad alleen wat speeksel gebruikt.
Ook voor mevrouw was het de allereerste keer.
Ik / we rekende er ook op dat het de eerste keer niet echt ging lukken.
Zeker als je verhalen leest / hoort hoeveel glijmiddel en oefening er moet zijn voordat het echt lekker is (voor beide partijen).
Doch was een beetje speeksel alles wat ik nodig had.
En het was even wennen maar ze kon elke centimeter hebben op een gegeven moment die ik te bieden had.
Kon gewoon mijn gang gaan!
Puur geluk?
Ik weet het niet...
Dat idee had ik ook al met mijn eerste keer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:52 schreef onsite het volgende:
Hier ging het de eerste keer anaal ook gewoon met een hoop vocht van meis zelf en speeksel ook prima.
Toch kan ik glijende middelen van harte aanbevelen
Alles is relatief, zelfs in anale sferen. Wat vandaag een makkie is kun je morgen uitleggen als verkrachting.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:48 schreef Darkwolf het volgende:
Vreemd genoeg heb ik de eerste (en tot nu toe de enige) keer dat ik anale sex heb gehad alleen wat speeksel gebruikt.
Ook voor mevrouw was het de allereerste keer.
Ik / we rekende er ook op dat het de eerste keer niet echt ging lukken.
Zeker als je verhalen leest / hoort hoeveel glijmiddel en oefening er moet zijn voordat het echt lekker is (voor beide partijen).
goeie vraag. zou ik ook willen weten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:47 schreef skutch het volgende:
Ik heb voor het eerst een tube durex glijmiddel gekocht, gewoon om te experimenteren..!! Nu vraag ik mij af of je ook na het gebruik van glijmiddel gewoon orale sex kan hebben..!! Want daar zijn mijn vriendin en ik nogal fan van!!![]()
Dus: kan je tijdens de sex als je al glijmiddel hebt gebruikt gewoon nog normaal orale sex hebben?![]()
??
Thanx!!![]()
Met durex weet ik het zo niet, denk het wel hoor .. Als je bijv. eros koopt zit er vaak een smaakje een, en dus juist ook wat voor orale sex...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:47 schreef skutch het volgende:
Ik heb voor het eerst een tube durex glijmiddel gekocht, gewoon om te experimenteren..!! Nu vraag ik mij af of je ook na het gebruik van glijmiddel gewoon orale sex kan hebben..!! Want daar zijn mijn vriendin en ik nogal fan van!!![]()
Dus: kan je tijdens de sex als je al glijmiddel hebt gebruikt gewoon nog normaal orale sex hebben?![]()
??
Thanx!!![]()
Gaat prima. Aan de zwarte Eros zit trouwens geen extra smaakje, is gewoon smaak en reukloos.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:59 schreef SlimShady het volgende:
[..]
goeie vraag. zou ik ook willen weten.
K vind dat altijd een btje plakkerig en net iets te dik...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef Syrena het volgende:
Gaat prima. Aan de zwarte Eros zit trouwens geen extra smaakje, is gewoon smaak en reukloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |