Hahahaha, hij moest eens weten johquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
(...) Zou je met een hele goedkope helm rond gaan rijden (...)
Ik moet eerst wakker wordenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:18 schreef Knuffelslet het volgende:
ik ga zo ff een stukkie broemmen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:14 schreef Knuffelslet het volgende:
[afbeelding]
deze foto is gemaakt door Lemmy terwijl ie bij mij achterop de motor zattof he?
quote:Tekst: Leon Nap
Foto's: Vincent Burger
Als je de namen er even bij zet, hoeft niet iedereen naar het bronbestandje te kijkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:34 schreef Rib-i het volgende:
Upcoming stars
[afbeelding]
Hoofdact
[afbeelding]
Uhmmm, Reverse Chain Reaction en Intwinequote:
Lemmy = Vincentquote:
Volgende keer zet je hem af op de maasvlaktequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:49 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
Lemmy = Vincent![]()
valt me tegen dat er niet ' met dank aan Faithy' staat
Kan je niet ff naar het postcentrum of postkantoor rijden om het af te halen ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:40 schreef Rib-i het volgende:
K*t, de pakketdienst is geweest terwijl ik sliepZit ik de hele week al op te wachten
![]()
Neuh, nu komen ze dinsdag langs tussen 9:00 en 17:00quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan je niet ff naar het postcentrum of postkantoor rijden om het af te halen ?![]()
intwine heeft zelfs al 2 meerdere cd'squote:Op zaterdag 11 november 2006 13:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhmmm, Reverse Chain Reaction en Intwine [afbeelding]
Natascha Froger was er ook voor het programma hart in aktie![]()
Dat is die gast die bij Idols is weggegaan omdat hij zijn eigen muziek wilde maken (red..)quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
intwine heeft zelfs al 2 meerdere cd's![]()
ja d'n dieje bedoel ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is die gast die bij Idols is weggegaan omdat hij zijn eigen muziek wilde maken (red..)
Whaha hem had ik perongeluk gestoord in de hotel kamerquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is die gast die bij Idols is weggegaan omdat hij zijn eigen muziek wilde maken (red..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha hem had ik perongeluk gestoord in de hotel kamerstond hij daar in zijn boxer
!
![]()
En ik had nog wel 3 keer gezegt, housekeeping!" !
Klein ventje hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't zal je maar overkomen zegquote:
Doe joe wunt u kup uf kuffie?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaadwel schattig!
En maar Engels tege em praten![]()
Die zuigen alleen onder de lakensquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahah!![]()
Dat doet de housekeeping niet!![]()
Whahaquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die zuigen alleen onder de lakens![]()
Wij hebben weleens gehad dat bij een festival, het regende, podium was licht vochtig, dat de zanger stroom kreeg van de microfoonquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die zuigen alleen onder de lakens![]()
What's your surname?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
I cume hier toe suck som stuff on the floor
Pffff, paracetamol is voor mietjesquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:57 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat even het mannetje met de hamer uit z'n hoofd wegjagen![]()
Sex werkt ook, kan zomaar zijn dat ie een stukje gaat punnikenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Pffff, paracetemol is voor mietjes![]()
Owja, dat kan natuurlijk ook!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Sex werkt ook, kan zomaar zijn dat ie een stukje gaat punniken
Hangt er vanaf of de wind goed staat. Voor je het weet is er een Rib-i jr.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owja, dat kan natuurlijk ook!Veel goedkoper medicijn!
![]()
ga weg hoofdpijn ga wegquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:57 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat even het mannetje met de hamer uit z'n hoofd wegjagen![]()
NoOOohHhhh! en die kan natuurlijk niet vroeg aan dat 2de medicijn beginnenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of de wind goed staat. Voor je het weet is er een Rib-i jr.
R7quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:00 schreef Crashcat het volgende:
Deze ploatje roeleert bik tijm..!!! Evah!!
[afbeelding]
Pics! Dan maken we er een pol vanquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
MoggahNaar de kapper geweest enzeuw, weet nog niet of ik mijn nieuwe kapsel kenkertov of kenkerlelijk vind
Zolang de meiden nog naar je kijken zit het vast wel goedquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
MoggahNaar de kapper geweest enzeuw, weet nog niet of ik mijn nieuwe kapsel kenkertov of kenkerlelijk vind
quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Pics! Dan maken we er een pol van
JAAA JAAA Good idea!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Pics! Dan maken we er een pol van
Het gaat er om of ze daarna gaan lachen of nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zolang de meiden nog naar je kijken zit het vast wel goed.... of niet!
![]()
Of dat ze een foto maken en op geenstijl of op hotornot zettenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het gaat er om of ze daarna gaan lachen of niet![]()
Laat me eens testenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wat voor lachje ..zo'n pijnlijke schaterende lach, of zo'n geil lachje.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Cool!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:14 schreef Knuffelslet het volgende:
[afbeelding]
deze foto is gemaakt door Lemmy(alias Vincent) terwijl ie bij mij achterop de motor zattof he?
Herrie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
........ en toen op de fiets naar het Car Hifi bedrijf aan de andere kant van Hoogvliet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Net voor een ISO stekker helemaal naar de automaterialenzaak gelopen.
Echt een aardig stukje dus...
.. hebben ze de stekker niet.Verwijzen wel door naar de andere kant van Hoogvliet.
Een autoradioinbouwstation... was ik toch maar gelijk de fiets gegaan, kon ik gelijk door.![]()
Dus net de fiets uit de schuur gehaald... echt een prestatie met een AF1 en een fiets van Nick in de weg...
Handtekeningen na overleg van poffertjes.![]()
Nu eerst maar weer koffie.....
Whahahahahhaquote:
Strakke actie ook van die vrouw.. daadkrachtig ingrijpen.. not.quote:
aan pent dansenquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:50 schreef -XX- het volgende:
Yesss vanavond uit, helemaal aan pent dansen!
![]()
![]()
Filmpjequote:Op zaterdag 11 november 2006 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had alleen vier gemiste oproepen dat ze naar een vriendin moest die uit het raam wil springen.![]()
Geen idee waar ze woont.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtfquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hello prettyboy, wanna have a good time?
Tís hier echt druk op de straat .. ècht zo schattig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:01 schreef -XX- het volgende:
Hahaha [afbeelding]het hagelt als nooit ten voren!, en het is sintmaarten! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen idee waar ze woont.
Ja natuurlijk is dat ontzettend klote maar de hele redenering van, kut ik ga dood, ik maak er een einde aan snap ik niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ja, jij bent dan ook nog zo groen als gras je motor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:08 schreef BazzieK het volgende:
Ja natuurlijk is dat ontzettend klote maar de hele redenering van, kut ik ga dood, ik maak er een einde aan snap ik niet helemaal
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat ontzettend klote maar de hele redenering van, kut ik ga dood, ik maak er een einde aan snap ik niet helemaal
Tussen de fantasie van een meid van 17 en de dramatische werkelijkheid van een vrouw van 43 zit een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
Inderdaaddan zou ik nog de dingen die ik zou willen doen voor k dood ga
![]()
En dan net op de laatste moment van je dood spring je zonder para van een hoog gebouw [afbeelding]
Whaha! Maar wat ik sowieso niet snapquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tussen de fantasie van een meid van 17 en de dramatische werkelijkheid van een vrouw van 43 zit een wereld van verschil.
En dat is maar goed ook. Magoed, ik hoor straks pas het hele verhaal uit de praktijk.
Het is niet zo dat ze letterlijk in het raam staat.![]()
![]()
Komt je vriendin zo thuis, wordt dat verhaal vertelt, hele zaterdagvond naar de kolerequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Magoed, ik hoor straks pas het hele verhaal uit de praktijk.
![]()
2 Mensen hun leven naar de klote, dat mens omdat ze in de put zit en jij omdat je ipv neuqen een dramatisch verhaal kan gaan aanhoren op je zaterdagavondquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tussen de fantasie van een meid van 17 en de dramatische werkelijkheid van een vrouw van 43 zit een wereld van verschil.
![]()
Kanker is geen feest..quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:20 schreef -XX- het volgende:
Whaha! Maar wat ik sowieso niet snap![]()
Mensen die in een put zitten, dood willejonge, geniet van het leven
zelfs van het in de put zitten
HAHAHA WOW! Dood zijn kan altijd nog!
![]()
Dat hoort bij het leven.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:35 schreef BazzieK het volgende:
2 Mensen hun leven naar de klote, dat mens omdat ze in de put zit en jij omdat je ipv neuqen een dramatisch verhaal kan gaan aanhoren op je zaterdagavond![]()
Virussen, corrupte files en ga zo maar door, het leven achter de laptop is zwaarquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat hoort bij het leven.T´is echt niet iedere dag feest zoals achter de laptop.
![]()
quote:Succes dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi, dan heeft er tenminste iemand nog wat nuttigs gedaan vandaagquote:
Ik was stil na die opmerking van wbquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:46 schreef hicham het volgende:
Lekker ongenuanceerde reacties van -XX- en Bazziek ook
Tja vind zelfmoord zo zwakquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:46 schreef hicham het volgende:
Dank u voor de feedbackquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Strakke actie ook van die vrouw.. daadkrachtig ingrijpen.. not.![]()
Jammer dat het filmpje zo koort duurt daarna, hij was'r zeker zo eruit.![]()
![]()
Of hij ging toch maar helpen.![]()
De autoradio is dik in orde Mark.![]()
Gelijk met het volume op 10 naar vriendinnetje gereden. Goed geluid, zelfs via MP3 met het flash kaartje.![]()
Ik had het eerst niet eens door dat die opstond, een live registratie van Spinvis.
Zet de radio aan, en dacht.. dat is toevallig dat ze te gast zijn in een radiostudio.![]()
![]()
Had de gedownloade muziek nog niet geluisterd.. merkte het pas na een half uur.![]()
![]()
Maar lekkere bassen dus...
Ik had alleen vier gemiste oproepen dat ze naar een vriendin moest die uit het raam wil springen.![]()
Goede radio.![]()
Het modelletje met Blue Tooth is overigens ca. 70 euro meer, schakelt automatisch over naar GSM.![]()
Maar verder, geluid, instelmogelijkheden en bediening
, uitstraling en degelijkheid.
![]()
Alleen het frontje is even oppassen, door constructie met wegdraaiend frontje niet helemaal foolproof , en wellicht dat een audiofiel meer eq mogelijkheden wil.![]()
Nu zit ik alleen met het eten.......![]()
Maja, elders is er een heftigere situatie.![]()
Hier wordt ik ziek vanquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hier wordt ik ziek vanik ben weg
![]()
![]()
Bazziek kan alleen maar grappig zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:46 schreef hicham het volgende:
<insert opa.smiley>quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:47 schreef -XX- het volgende:
Ik was stil na die opmerking van wb![]()
Want daar heeftie helemaal gelijk in![]()
Hahaha excuses!![]()
Nou ja.. zelfmoord.. ze is zwaar depri. Hoe erg weet ik straks pas.quote:
Buurman: Ja, die had ik inderdaad zien liggen, naast de TV waar je portemmonnee op lag. Heb gelijk maar 250 van je geleendquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
Verschil met Zwart is dat er deskundige begeleiding is.
Om de veer in elkaar te krijgen doe ik een beroep op "buurman" morgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |