Het is leuk en het is nederlandse cultuurquote:Op zondag 12 november 2006 11:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Christenlijke kut feestdagen.
Waarvoor is die zooi anyway?
Valt wel mee hier (Groningen) Die doen leuk mee hier hoor.quote:Op zondag 12 november 2006 13:26 schreef Djeez het volgende:
Ik heb het idee dat Sint Maarten niet echt meer leeft. Zou dat komen door alle allochtonen en hierheen verhuisde Westerlingen die niet weten wat voor dag het gisteren was ?
Mensen die carnaval vieren wonen onder de rivieren.quote:Op zondag 12 november 2006 13:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Het is leuk en het is nederlandse cultuur![]()
![]()
Jij bent cker wel een fanatieke carnavals vierder![]()
dat hele gebied mogen de belgen wmb hebben!quote:Op zondag 12 november 2006 23:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mensen die carnaval vieren wonen onder de rivieren.![]()
Slapjanus.quote:Op zondag 12 november 2006 23:11 schreef Tuvai.net het volgende:
Kwamen gister een paar van die kutkids hier aan de deur, heb ik ze maar wat wastabletten gegeven.
Dat was een heerlijk weertje zaterdag. Een echt enorme bui. Ik had wel medelijden met de kinderen die langs de deuren gingen. Helemaal nat. Moeten ze maar wat minder snoepen komdende tijd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:51 schreef Peekaboo het volgende:
hier barst net een geweldige onweersbui los!
hagelstenen, onweersknallen!
er is nog geen kind aan de deur geweest, denk dat ik nog maar een mini marsje neem
Als je nou iets eerder onder je steen vandaan was gekropen had je het ooit al eens eerder meegemaaktquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |