quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef BttD het volgende:
Helaas ben je zojuist het slachtoffer geworden van een doordacht opgezette e-mail phishing actie. Je e-mail adres is inmiddels in 20 nieuwe databases terug te vinden . Bravo
Heb je al e-mails die je 'gouden boners' beloven?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef BttD het volgende:
Helaas ben je zojuist het slachtoffer geworden van een doordacht opgezette e-mail phishing actie. Je e-mail adres is inmiddels in 20 nieuwe databases terug te vinden . Bravo
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:50 schreef Syd het volgende:
ik heb mijn gmail die ik gebruik voor dit soort spamacties
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:07 schreef jitzzzze het volgende:
TS is gewoon jaloers omdat hij het bot niet kan vinden en zo nooit aan een TomTom zal komen en eeuwig zal blijven verdwalen
Je hebt een TomTom nodig voor de website alleen al.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:07 schreef jitzzzze het volgende:
TS is gewoon jaloers omdat hij het bot niet kan vinden en zo nooit aan een TomTom zal komen en eeuwig zal blijven verdwalen
Hahah, nee zo arm ben ik ook weer nie:P Heb tomtom op PDAquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:07 schreef jitzzzze het volgende:
Ja vaag of niet :s, hoorde het vandaag zelfs nog op de radio over de actiequote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef Metro2005 het volgende:
ik snap geen ruk van dit 'spel'
2x op die banner rammen en je bent er. maar toch net nietwant iemand anders was je helaas net voor
Haha dit zei je ook al in vorige topicquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef BttD het volgende:
Nou, daar wordt je gelukkig vanquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:37 schreef alsem het volgende:
Maar niet getreurd: Je maakt nog wel kans op de superprijs: Een Lancia Ypsilon 1.2 Centenario t.w.v. ¤ 15.500,-!
jeahwtf, dan win ik liever die tomtom
op marktplaats zetten....quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:02 schreef Chinless het volgende:
LoL ik heb gewonnen![]()
Alleen wat moet ik gvd met een bakfiets![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |