Mijn motieven of die van Mordreth?quote:
Aangezien ik twijfel aan de motieven van M, moeten dat jouw motieven wel zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn motieven of die van Mordreth?
Dan kan ik er ook niks over zeggenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat ook compleet los van elkaar. Maar ik mag graag wat olie op het vuur gooien!
Je kan wel, maar je wil niet...quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan ik er ook niks over zeggen
Bij gebrek aan een beter alternatief hoor!quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hoor dat ik een ode krijg?
Ik weet wel betere dingen om me druk over te maken.quote:
Je weet een meisje wel te imponeren hè?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een beter alternatief hoor!
Je hebt mijn toestemming om mijn TT om te zetten naar een ode aan jezelfquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hoor dat ik een ode krijg?
En? Zijn we lief?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef _Cara_ het volgende:
Oh Jongens toch...nu blijf ik onwillekeurig kijken ...![]()
Ik geef mijn mannelijke SC collega's de kans om over mijn rug een goede indruk te maken bij jou!quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je weet een meisje wel te imponeren hè?
Lief blijven!.. dadelijk zit ik hier moederziel alleen en dan..?quote:
Dat is zo 1989quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:11 schreef webspider het volgende:
Aangezien andere plaatjes waarschijnlijk ook wel zullen worden afgekeurd, laten we een ontwerpwedstrijd houden in ascii-art.
En dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Lief blijven!.. dadelijk zit ik hier moederziel alleen en dan..?![]()
Dan zijn wij niet meer aan Fok! gebonden en kunnen we je live komen vermakenquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Kom je echt aan werken toe. Bovendien hou jij er een tweede SC op na!quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En een aapje.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan?
Krassen lijkt me de beste optie.
Zelfs remy had een hond![]()
Toen 'ie nog HuMordreth was?quote:
Multitasken...ben een vrouw weet je welquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je echt aan werken toe. Bovendien hou jij er een tweede SC op na!
Die is zelfs voor vrijdagmiddag van bedenkelijk niveau.quote:
Blondjes hebben meer plezier en redheads kunnen meer tegelijk? Ik ken dat gezegde zo nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Multitasken...ben een vrouw weet je weland a redhead bovendien!
![]()
Na deze post snap ik hem wel in één keer stukken beter...quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die is zelfs voor vrijdagmiddag van bedenkelijk niveau.
Proef op de som nemen dan maar..quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blondjes hebben meer plezier en redheads kunnen meer tegelijk? Ik ken dat gezegde zo niet.
Alleen dat 's ochtends opstaan, aankleden en eten voor overdag meenemen wil nog niet zo...quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Multitasken...ben een vrouw weet je weland a redhead bovendien!
![]()
Wat denk je van een vroeg weekend dit weekend?quote:
Daar héb je me...hoewel opstaan en aankleden gaan me vrij goed af..quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen dat 's ochtends opstaan, aankleden en eten voor overdag meenemen wil nog niet zo...![]()
IMG tags!quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat denk je van een vroeg weekend dit weekend? [afbeelding].
Ohja, die moet ik ook weer 's gebruikenquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo zit je dus op dat martelwerktuig![]()
We weten geschikte outfit voor je!quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:18 schreef Q. het volgende:
Thuis! Weekend!
Wanneer is de grote dag?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, die moet ik ook weer 's gebruiken.
Maar het kon niet want ik was ziek! Doodziek!
En dan niet tegelijkertijd in de Lounge posten? Matige proef hoorquote:
Ik heb mijn SuperQ pak al aan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We weten geschikte outfit voor je!
Volgens mij miste jij de 'kom maar kijken er ervaar het zelf' uitnodiging die in die post verborgen zat...quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan niet tegelijkertijd in de Lounge posten? Matige proef hoor.
Ik dacht aan je sterfdag aangezien je doodziek wasquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vanavond kruip ik erop. Beloofd.
Oh jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij miste jij de 'kom maar kijken er ervaar het zelf' uitnodiging die in die post verborgen zat...![]()
Hello kitty hddquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja.
Dan bij deze een mooi cadeautje voor _Cara_ om het goed te maken (en een goed excuus om te komen installeren):
[afbeelding]
Waar is je webcam?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vanavond kruip ik erop. Beloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |