quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet alsof jij daar niet doorheen zag. Een béétje vrouw...
.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet alsof jij daar niet doorheen zag. Een béétje vrouw...
.
Daar kon je natuurlijk op wachten nadat Litpho zo fel van leer is getrokken tegen de moderators...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:20 schreef webspider het volgende:
WTF? Mordreth ?
Eens is met dawg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:25 schreef dawg het volgende:
Eens is met Q.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kon je natuurlijk op wachten nadat Litpho zo fel van leer is getrokken tegen de moderators...
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:12 schreef Litpho het volgende:
Ja fijn, tik je wat in het andere topic, gooit die c:rew hem op slot.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het langzaam sluiten van dubbele slowchattopics.
quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, ik heb sowieso niet de indruk dat er echt slecht wordt gemod. Ook bij Mordreth heb ik niet direct de indruk dat hij niet vatbaar is voor logische argumenten. Dat die door anderen moeten worden aangeleverd alvorens hij de juiste beslissing neemt/zijn eigen beslissing terugdraait wil ik dan best door de vingers zien.
Zoiets bedoelde je?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
het debiel geblaat wat hier door moet gaan voor c:rewpolicy
We mogen een nieuwe maken!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef dawg het volgende:
Wat een eensgezindheid.
Als clowntje hier nu zou zijn, die zou wel achter ons staan hoop ik.
Ach, ze snapt iig meer van de SC dan anderen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef dawg het volgende:
Wat een eensgezindheid.
Als clowntje hier nu zou zijn, die zou wel achter ons staan hoop ik.
Dat vat het redelijk samen voor de afgelopen vier uur ja!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zoiets bedoelde je?.
Niet alsof de motieven daarachter niet transparant zijn tenslottequote:Op vrijdag 10 november 2006 14:30 schreef dawg het volgende:
Ja, zullen we een TT-wijziging aanvragen? "Ode aan clumsy_clown"
Een leuke parallel in de huidige verkiezingsstrijd. Stemmen op Bos omdat je Balkenende niks vindt...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:30 schreef dawg het volgende:
Ja, zullen we een TT-wijziging aanvragen? "Ode aan clumsy_clown"
Ssst.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet alsof de motieven daarachter niet transparant zijn tenslotte.
Fix jij een plaatje? Iets met een verkapte c_c, clini_clowns ofzo.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een leuke parallel in de huidige verkiezingsstrijd. Stemmen op Bos omdat je Balkenende niks vindt...
En die andere mod als patiëntje? Ik vind het net niet boeiend genoeg om er actief mee aan de slag te gaan!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Fix jij een plaatje? Iets met een verkapte c_c, clini_clowns ofzo.
Achja, daar moet streng tegen worden opgetreden natuurlijk. Burgerlijke ongehoorzaamheid en het ongezouten uiten van je mening in R&Pquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kon je natuurlijk op wachten nadat Litpho zo fel van leer is getrokken tegen de moderators...
Ja, goed idee. En jammer, ik ben niet erg bedreven in dat soort gedoe, anders had ik het zelf wel even gemaakt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die andere mod als patiëntje? Ik vind het net niet boeiend genoeg om er actief mee aan de slag te gaan!
Zullen we de 'Ik ben R&P SC'er, maar nu even niet' icoontjes weer uit de kast trekken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Achja, daar moet streng tegen worden opgetreden natuurlijk. Burgerlijke ongehoorzaamheid en het ongezouten uiten van je mening in R&P![]()
Je zou ze allebei zo van een springschans afduwen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:37 schreef dawg het volgende:
Ik zie trouwens een gelijkenis tussen Frenkie en Mordreth.
Zal zeker wel van de grond komen vermoed ik zo, wie had het andere plaatje gemaaktquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, goed idee. En jammer, ik ben niet erg bedreven in dat soort gedoe, anders had ik het zelf wel even gemaakt.
Die bouw ik wel evenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we de 'Ik ben R&P SC'er, maar nu even niet' icoontjes weer uit de kast trekken?
Nou, laat ik het zo stellen, vrouwen zijn betere mods in R&P.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou ze allebei zo van een springschans afduwen?
Ik denk inderdaad dat een wilde SC-staking het antwoord is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we de 'Ik ben R&P SC'er, maar nu even niet' icoontjes weer uit de kast trekken?
De ruziezoeker met mod, Litpho.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zal zeker wel van de grond komen vermoed ik zo, wie had het andere plaatje gemaakt
Desalniettemin was ik altijd erg te spreken over Brad. En aanzienlijk minder over een paar van de labiele monstrositeiten die hier in het verleden wel eens zijn aangesteld omdat ze vrouw en dús empathisch waren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo stellen, vrouwen zijn betere mods in R&P.
Nee, ik hostte hem alleen maar. Bovendien, als ik zo'n vaste ruziezoeker met mods was had ik wel notesquote:
nou die vlieger gaat niet altijd op...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo stellen, vrouwen zijn betere mods in R&P.
Wij zijn als Schrödingers Man. Tenzij je kijkt weet je niet of wij lief zijn of nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:40 schreef _Cara_ het volgende:
Mannen.. kan ik jullie alleen laten?Lief blijven hé?! Ik moet echt weer aan de slag..
Nee, blijf hier!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:40 schreef _Cara_ het volgende:
Mannen.. kan ik jullie alleen laten?Lief blijven hé?! Ik moet echt weer aan de slag..
Geloof me zónder te kijken . haal ik de "lieverikken " er tussen uit.. een béétje vrouw kan dat..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij zijn als Schrödingers Man. Tenzij je kijkt weet je niet of wij lief zijn of niet.
Ook een mooi plaatje voor de OP!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, blijf hier! [afbeelding] !
En al geruime tijd gehost door mijquote:
Wat vind jij er nou van? Je antwoord gaat meetellen bij de Fok!Awards!quote:
Ja, jij daar. Doe er eens wat aan!quote:
Dat het plaatje weg is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat vind jij er nou van? Je antwoord gaat meetellen bij de Fok!Awards!
quote:
Het plaatje zelf vind ik komisch .quote:
Ik vermoed dat Rhett Butler's woorden hier uiterst toepasselijk zouden zijn.quote:
Volgens mij staat dat ook compleet los van elkaar. Maar ik mag graag wat olie op het vuur gooien!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het plaatje zelf vind ik komisch .
De discussie er over of wat er daar voor aan de hand was heb ik niet mee gekregen dus daar heb ik geen mening over.
Motieven. Transparant.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat ook compleet los van elkaar. Maar ik mag graag wat olie op het vuur gooien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |