Even de meter bijvullen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:11 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Kwartjes (ja meervoud)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Tongpiercings, sperma, kraaltjes, velletjes naast mijn nagel, opgehoest slijm, mijn eigen kots, voeding, haren, stukjes beugellijm.. hmm.. jah, dat zijn zo ongeveer wel alle dingen.
ermm.. bedankt voor het delen..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Tongpiercings, sperma, kraaltjes, velletjes naast mijn nagel, opgehoest slijm, mijn eigen kots, voeding, haren, stukjes beugellijm.. hmm.. jah, dat zijn zo ongeveer wel alle dingen.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
sperma
Fijn, ik zit te eten hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Denk op zich dat dit voor veel meisjes geldt.. maar ging dus meer om voorwerpen, zoals je tongpiercing! Vaak gebeurd? Best zonde..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
sperma
wauwie, zullen we is daten... mag jij mij pijpen..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Idd! Fok!volk getest, en jullie zijn geslaagd!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:59 schreef Thrilled het volgende:
toch wel opmerkelijk dat iedereen alleen "sperma" uit dat lijstje filtert
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:25 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Idd! Fok!volk getest, en jullie zijn geslaagd!
Schijnt dat ieder mens in zijn slaap spinnen inslikt, meedere spinnen in zijn levenquote:
Eerst kauwenquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Biefstuk en dat bleef hangen in mijn luchtpijp. Bijna gestikt.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:31 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb voor 70 cent gister een hele manderijnenschil opgegeten
Was het een weddenschapquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:31 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb voor 70 cent gister een hele manderijnenschil opgegeten
Je tovgehalte stijgt nu naar ongekende hoogtesquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
ik heb een hele boomgaard in mijn buikquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:57 schreef Frollo het volgende:
Een mandarijnenpit laatst.
En nu ben ik bang dat er een mandarijnenboompje in mijn buik groeit!!
Ahhh, voelde je dat niet in je keel krioelen? Vet zielig haha..quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:42 schreef Geerd het volgende:
Kikkervisje voor 5 gulden niet gekauwd dus misschien leeft tie nog:X
Good girlquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
sperma, hmm.. jah.
hielp het?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb zojuist een vork ingeslikt omdat ik een homo collega erbij heb gekregen
Meerdere per week zelfs....schijnt...quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Schijnt dat ieder mens in zijn slaap spinnen inslikt, meedere spinnen in zijn leven
Ik vertelde dat een keer tegen iemand met een spinnen-fobie en die werd gek.
LINKKKKKquote:Op donderdag 16 november 2006 15:37 schreef lj_lightning het volgende:
Was hier een tijdje geleden ook een user die de dop van een watervast-stift had ingeslikten hem ook weer had uit gescheterd
met pics...
![]()
wtf? Daar post je ook echt pics van :squote:Op donderdag 16 november 2006 15:37 schreef lj_lightning het volgende:
Was hier een tijdje geleden ook een user die de dop van een watervast-stift had ingeslikten hem ook weer had uit gescheterd
met pics...
![]()
bazen kickquote:
En dan hoop je dat de vork met de punten vooruit klem komt te zitten voor je anuus, om betreffende collega te ontmoedigen zijn klavotz te inserteren?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb zojuist een vork ingeslikt omdat ik een homo collega erbij heb gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |