opghehevenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:15 schreef eQuaL het volgende:
Stomme vraag, waar is NB :[ !
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:10 schreef jogy het volgende:
En het is voor een modje moeilijk te zien dat er een topic op slot staat, aangezien ons knopje niet donker kleurt.
Tuurlijk, dat zal best wel. Ik bedoelde het verder ook niet kwaad ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 00:10 schreef jogy het volgende:
En het is voor een modje moeilijk te zien dat er een topic op slot staat, aangezien ons knopje niet donker kleurt.
topics ove rmannenrokken, remlofs en zulksquote:Op woensdag 15 november 2006 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog genoeg open waar je terecht kan
Soms lopen dingen wel eens anders dan de bedoeling bedacht had.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zal best wel. Ik bedoelde het verder ook niet kwaad ofzo![]()
Heb je je vinger al op de slotjes-knopquote:Op woensdag 15 november 2006 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog genoeg open waar je terecht kan
soms welquote:Op woensdag 15 november 2006 00:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms lopen dingen wel eens anders dan de bedoeling bedacht had.
De bedoeling bedacht hadquote:Op woensdag 15 november 2006 00:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms lopen dingen wel eens anders dan de bedoeling bedacht had.
Stofje zou het ook wel kunnen waarderen denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De bedoeling bedacht hadMooie zin
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Stofje zou het ook wel kunnen waarderen denk ik.
Maar sorry...even serieus: stofjequote:Op woensdag 15 november 2006 00:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Stofje zou het ook wel kunnen waarderen denk ik.
soms welquote:Op woensdag 15 november 2006 00:25 schreef boem-dikkie het volgende:
komen er nog leuke topics? of moet ik soms gaan slapen
Moeten de mods nu topics gaan verzinnen ?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:25 schreef boem-dikkie het volgende:
komen er nog leuke topics? of moet ik soms gaan slapen
Wat let je ?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:28 schreef boem-dikkie het volgende:
nee nu mods een topic opslot doen en er met zn allen nog 3kwart pagina van volspammen
vraag het domo anders evenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:31 schreef boem-dikkie het volgende:
zat topics geopend vandaag. ik wacht op anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |