Wel de bedoeling. Alleen geen idee of Valencia überhaupt thuis speelt in het weekend dat wij er zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal wel een dagje Mestalla worden denk je ook niet?
Wij zaten ook te kijken voor dat weekend, maar de hotelprijzen lijken wel vervijfvoudigd te worden in dat weekend. Dat werd zelfs ons een beetje te gek.quote:Op maandag 18 december 2006 19:54 schreef Douwe het volgende:
Jullie gaan in maart toch? Misschien kun je Las Fallas nog meepakken
[afbeelding]
Anders kan je ook Levante nog proberen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wel de bedoeling. Alleen geen idee of Valencia überhaupt thuis speelt in het weekend dat wij er zijn.
Nu toch weer Valencia!quote:Op maandag 18 december 2006 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wederom een gezellig klinisch zakenhotel. Tenzij Hik met een betere suggestie komt natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:44 schreef Hik het volgende:
[..]
Nu toch weer Valencia!![]()
Anyway, ik ken Valancia niet goed. Vond wel dit http://www.hostelworld.co(...)Lonja-Valencia-11278
(zelf dus niet geweest). Sowieso veel appartementen daar. Misschien ook wel leuk?
Ongetwijfeld kun je in beide goed ham eten!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Je moet minimaal 5 nachten boeken, je hoeft er niet 5 nachten te blijven.
En ja, Sevilla, Valencia, het is allebei Spaans.
Ik denk niet dat onze andere reisgenoten gecharmeerd zullen zijn van een gedeelde badkamer. Ziet er btw wel echt leuk uit!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:45 schreef Hik het volgende:
Deze bijvoorbeeld!http://www.hostelworld.co(...)Deluxe-Valencia-6841
Dies echt leuk! (nu wil ik ook mee...)
Ik zie trouwens dat ze zelfs fietsen verhuren... dat was toch ook een eis?
Krijgen we weer een mooi reisverslag tegen die tijd?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Valencia is geboekt.
Uiteraard. Die kun je hier lezen: Voorverkenning van Valencia! Voedsel, vrouwen en voetbal.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:39 schreef Ripley het volgende:
Krijgen we weer een mooi reisverslag tegen die tijd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |