quote:Op maandag 13 november 2006 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Florence
Alleen jammer dat de voetballer uit je user icon bij de grootste concurrent speeltquote:Op donderdag 16 november 2006 12:46 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ga over zeven weken vijf maanden naar Madrid. Nooit geweest, maar volgens mij een geweldige stad![]()
Ik ben zelf ook de grote concurent. Beetje gedeisd houden de komende maandenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Douwe het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de voetballer uit je user icon bij de grootste concurrent speelt
Ik vond Madrid in het weekend vooral leeg, geen idee hoe het is doordeweeksquote:Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Douwe het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de voetballer uit je user icon bij de grootste concurrent speelt
Madrid is wel leuk! Is wat aangeharkter dan Barcelona, maar met mooie pleinen, lekkere restaurants en toffe kroegen enzo. Is overigens ook allemaal wat duurder dan Barcelona
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef Z het volgende:
Ik zou voor Sevilla gaan. Ik vond Bilbao nou niet echt een mooie stad, op het Guggenheim na dan. Sevilla is een stad met veel oude cultuur, Tapas, Universiteit (=vrouwen) en meer 'authentiek spaans' dan Bilbao. Ik moet wel zeggen dat ik op een maandag in Bilbao wa,s dus alles was zo ongeveer dicht. En in Sevilla ben ik een paar dagen geweest.
Eigenlijk alleen van half mei tot half september heb je denk ik geen of weinig kans op regenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:13 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik vond Bilbao een erg grauw ogende stad. Daar ligt zeker niet mijn voorkeur. Ook in maart/april heb je erg veel kans op regen in het Baskenland.....
Daar zijn ze al een keer in groepsverband geweestquote:
Ik vind Galicië nog mooier dan Baskenland, maar dat is dan weer niet zo makkelijk bereikbaar als Baskenland.quote:Op maandag 20 november 2006 15:24 schreef Terreros85 het volgende:
Leuk topic. Als ik volgend jaar vijf maanden in Madrid ben, wil ik ook nog best wat meer van het land zien. Beetje afhankelijk van de financieen, maar volgens mij moet het wel mogelijk zijn. Ik wil graag Sevilla, Valencia, Baskenland zien. Lijkt me ook gaaf om naar Lissabon te gaan. Moet nog ff zien. Vliegtickets in Spanje zijn niet zo duur![]()
Dat is ook een goeie. Dat is ook goed te bevliegen vanaf Madrid en het kost weinig. Denk dat ik die maar doe (of Lissabon).quote:
kan allemaal, maar als een vliegticket maar 30 euro isquote:Op maandag 20 november 2006 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of je pakt gewoon de bus of trein.
Of je huurt met een paar vrienden een auto.
afhankelijk van tijd en geld, maar als het kan ga ikquote:Op maandag 20 november 2006 18:53 schreef Douwe het volgende:
Inderdaad, maar 20 (retour)
Of ga naar Lissabon én Granada. Zijn beiden erg oke.
Duidelijke info.quote:
Ham???quote:Op donderdag 7 december 2006 17:08 schreef Hik het volgende:
Ja zeg, jij noemt voedsel en meer specifiek noem je ham. Andalucië is dé tapasplek binnen Spanje en Sevilla is de tapas-hoofdstad van Andalucië (en dus van heel Spanje). Tel uit je winst.
Het is een studentenstad, dus nachtleven en vrouwen zijn er overvloedig. Weer eens wat anders dan verlopen (bestolen) toeristen op de Ràààmblààs. De kans op terrasjes in in Andalusië een stuk groter dan in andere delen van het land, omdat het domweg een stuk warmer (zo niet heter) is. Cultuur is er genoeg: van geweldige oude bouwwerken tot de cultuur van tapasbarren waar je moet wegduiken voor laagovervliegende hammen en waar ze je rekening met een krijtje bijhouden om de bar.
Voor fietsen en voetbal moet je niet bij mij zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in...![]()
Sevilla dus.
Wahahaha! Ik moest er ook gelijk weer aan denken.quote:
Pata Negra, baby!quote:
Been there, done that alleen dat was alweer een jaar geledenquote:
Ze voetballen daar ook. Zeker 2 professionele clubs, dus mitä kan z'n organisatorische kwaliteiten weer botvieren op een wedstrijd.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:08 schreef Hik het volgende:
Ja zeg, jij noemt voedsel en meer specifiek noem je ham. Andalucië is dé tapasplek binnen Spanje en Sevilla is de tapas-hoofdstad van Andalucië (en dus van heel Spanje). Tel uit je winst.
Het is een studentenstad, dus nachtleven en vrouwen zijn er overvloedig. Weer eens wat anders dan verlopen (bestolen) toeristen op de Ràààmblààs. De kans op terrasjes in in Andalusië een stuk groter dan in andere delen van het land, omdat het domweg een stuk warmer (zo niet heter) is. Cultuur is er genoeg: van geweldige oude bouwwerken tot de cultuur van tapasbarren waar je moet wegduiken voor laagovervliegende hammen en waar ze je rekening met een krijtje bijhouden om de bar.
Voor fietsen en voetbal moet je niet bij mij zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in...![]()
Sevilla dus.
Wederom een gezellig klinisch zakenhotel. Tenzij Hik met een betere suggestie komt natuurlijk.quote:Op maandag 18 december 2006 14:04 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Goh... ik denk dat het al bijna rond is... de data zijn bekend, de vluchtgegevens en waarschijnlijk gaat dit het hotel worden!
![]()
bronquote:The one disadvantage faced by this hotel is the fact that because of the narrowness of the streets no taxi can pull right up to the front door of the hotel – in fact it is a bit of a miracle that taxis can get anywhere near to it at all. This should not normally pose too much of a problem unless one is travelling alone and is arriving, for the first time in Valencia, at 2.00 a.m. or 3.00 a.m., as I was. However, once I could see the hotel from the rear-view window of the taxi, I was O.K. with the idea of getting out of the taxi and walking the last 100 yards or so to the front door.
quote:Moeilijk, alle 4 geweldige steden. Maar Valencia zou ik dan niet bezoeken en zou voor Bilbao of Barcelona gaan. Krijg je geen spijt van.
Ik vond het niks toen ik er was in 2001quote:Op maandag 18 december 2006 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat valt er eigenlijk in Valencia te beleven? Het is de sinasappel hoofdstad van Spanje en de plaats van de originele paella. Het ligt aan de kust en er wordt gevoetbald. Dan houdt mijn kennis wel een beetje op.
O ja, volgens een bericht van de collega die we voor het gemak Dennis noemen, was Valencia gisteren op RTL-Travel te zien en staat het op hun lijst op de zesde plaats van te bezoeken steden. Die uitzending heb ik dus net gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |