abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43603523
Madrid moet je overslaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43603572
Madrid moet je doen.
Aldus.
pi_43603680
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Florence
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43604841
Ik ga over zeven weken vijf maanden naar Madrid. Nooit geweest, maar volgens mij een geweldige stad
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 16 november 2006 @ 22:37:16 #55
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_43623299
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:46 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ga over zeven weken vijf maanden naar Madrid. Nooit geweest, maar volgens mij een geweldige stad
Alleen jammer dat de voetballer uit je user icon bij de grootste concurrent speelt

Madrid is wel leuk! Is wat aangeharkter dan Barcelona, maar met mooie pleinen, lekkere restaurants en toffe kroegen enzo. Is overigens ook allemaal wat duurder dan Barcelona
pi_43627252
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Douwe het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de voetballer uit je user icon bij de grootste concurrent speelt
Ik ben zelf ook de grote concurent. Beetje gedeisd houden de komende maanden
pi_43627278
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Douwe het volgende:

[..]

Madrid is wel leuk! Is wat aangeharkter dan Barcelona, maar met mooie pleinen, lekkere restaurants en toffe kroegen enzo. Is overigens ook allemaal wat duurder dan Barcelona
Ik vond Madrid in het weekend vooral leeg, geen idee hoe het is doordeweeks

Ambtenaars-steden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43634388
Ik vond Bilbao een erg grauw ogende stad. Daar ligt zeker niet mijn voorkeur. Ook in maart/april heb je erg veel kans op regen in het Baskenland.....

[ Bericht 13% gewijzigd door KansloosForEver op 17-11-2006 13:23:03 ]
pi_43634674
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef Z het volgende:
Ik zou voor Sevilla gaan. Ik vond Bilbao nou niet echt een mooie stad, op het Guggenheim na dan. Sevilla is een stad met veel oude cultuur, Tapas, Universiteit (=vrouwen ) en meer 'authentiek spaans' dan Bilbao. Ik moet wel zeggen dat ik op een maandag in Bilbao wa,s dus alles was zo ongeveer dicht. En in Sevilla ben ik een paar dagen geweest.

Als je naar BIlbao gaat, moet je ook een dag naar San Sebastian. Met de Euskotren ben je daar voor een paar euro (reis duurt wel redelijk lang). Maar San Sebastian vond ik zelf een mooiere stad dan Bilbao, die stad hadden wij ook (net als wij in Bilbao hadden) na een dag wel gezien. Toch is het zeker een aanrader. De oude binnenstad van San Sebastian is erg mooi (net als de oude binnenstad van Bilbao )
pi_43689616
Ah, nou ik ben ook in Madrid gewwest, dus ik kan nog steeds de opties vergelijken.
pi_43692523
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:13 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik vond Bilbao een erg grauw ogende stad. Daar ligt zeker niet mijn voorkeur. Ook in maart/april heb je erg veel kans op regen in het Baskenland.....
Eigenlijk alleen van half mei tot half september heb je denk ik geen of weinig kans op regen
pi_43718393
Leuk topic. Als ik volgend jaar vijf maanden in Madrid ben, wil ik ook nog best wat meer van het land zien. Beetje afhankelijk van de financieen, maar volgens mij moet het wel mogelijk zijn. Ik wil graag Sevilla, Valencia, Baskenland zien. Lijkt me ook gaaf om naar Lissabon te gaan. Moet nog ff zien. Vliegtickets in Spanje zijn niet zo duur
pi_43721056
Granada

Een gratis tip
pi_43721114
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Granada

Een gratis tip
Daar zijn ze al een keer in groepsverband geweest
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43721170
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:24 schreef Terreros85 het volgende:
Leuk topic. Als ik volgend jaar vijf maanden in Madrid ben, wil ik ook nog best wat meer van het land zien. Beetje afhankelijk van de financieen, maar volgens mij moet het wel mogelijk zijn. Ik wil graag Sevilla, Valencia, Baskenland zien. Lijkt me ook gaaf om naar Lissabon te gaan. Moet nog ff zien. Vliegtickets in Spanje zijn niet zo duur
Ik vind Galicië nog mooier dan Baskenland, maar dat is dan weer niet zo makkelijk bereikbaar als Baskenland.
Aldus.
pi_43721361
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Granada

Een gratis tip
Dat is ook een goeie. Dat is ook goed te bevliegen vanaf Madrid en het kost weinig. Denk dat ik die maar doe (of Lissabon).
pi_43721604
Of je pakt gewoon de bus of trein.

Of je huurt met een paar vrienden een auto.
pi_43722447
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of je pakt gewoon de bus of trein.

Of je huurt met een paar vrienden een auto.
kan allemaal, maar als een vliegticket maar 30 euro is
pi_43723426
Maar dat is geen 30 euro
  maandag 20 november 2006 @ 18:53:25 #70
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_43724036
Inderdaad, maar 20 (retour )

Of ga naar Lissabon én Granada. Zijn beiden erg oke.
pi_43725334
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:53 schreef Douwe het volgende:
Inderdaad, maar 20 (retour )

Of ga naar Lissabon én Granada. Zijn beiden erg oke.
afhankelijk van tijd en geld, maar als het kan ga ik
  Moderator donderdag 7 december 2006 @ 13:06:27 #72
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44220487
En weer even terug naar het onderwerp van dit topic: Waar moeten wij heen?

Ambtenaren als we zijn, hebben we besloten tot nog een vergadering om tot een weloverwogen besluit te komen.

Meer input over de Spaanse steden is natuurlijk welkom.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 7 december 2006 @ 16:56:24 #73
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_44227819
Sevilla Sevilla Sevilla.

Tuurlijk.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator donderdag 7 december 2006 @ 16:58:35 #74
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44227902
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:56 schreef Hik het volgende:
Sevilla Sevilla Sevilla.

Tuurlijk.
Duidelijke info. Dank je.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 7 december 2006 @ 17:08:11 #75
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_44228199
Ja zeg, jij noemt voedsel en meer specifiek noem je ham. Andalucië is dé tapasplek binnen Spanje en Sevilla is de tapas-hoofdstad van Andalucië (en dus van heel Spanje). Tel uit je winst.
Het is een studentenstad, dus nachtleven en vrouwen zijn er overvloedig. Weer eens wat anders dan verlopen (bestolen) toeristen op de Ràààmblààs. De kans op terrasjes in in Andalusië een stuk groter dan in andere delen van het land, omdat het domweg een stuk warmer (zo niet heter) is. Cultuur is er genoeg: van geweldige oude bouwwerken tot de cultuur van tapasbarren waar je moet wegduiken voor laagovervliegende hammen en waar ze je rekening met een krijtje bijhouden om de bar.
Voor fietsen en voetbal moet je niet bij mij zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in...

Sevilla dus.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')