quote:
Kan ik mooi even lunchenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef SaskiaR het volgende:
42
Die laat ik dan ook maar lekker aan me voorbij gaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:35 schreef BwennieBren het volgende:
Overigens, die foto die al jaren op t internet rondzwerft van haar gevonden lichaam is echt te erg voor woorden.
Is maar goed ook schaapje, het is geen fijn aanzicht en ik moet soms ook niet zo nieuwsgierig willen zijn en alles willen weten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die laat ik dan ook maar lekker aan me voorbij gaan
quote:
quote:![]()
![]()
(July 19, 1860 – June 1, 1927) was a New England woman and a central figure in the case surrounding the brutal axe double-murder of her father
![]()
and stepmother
![]()
on a sweltering day, August 4, 1892 in Fall River, Massachusetts.
+1 BwennieBrenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:53 schreef BwennieBren het volgende:
Lissy Borden
quote:Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
When she saw what she had done
She gave her father forty-one.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:59 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Leonardo Da Vinci
Sandro Botticelli![]()
Dinges... Cousteau?
En... Jeanne d'Arc![]()
42? Dat komt uit Douglas Adams' Hitchhikers Guide to the Galaxyquote:
Edison staat niet op t lijstje hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:03 schreef boem-dikkie het volgende:
nja.. ik gaf er ook al 4 goede
http://en.wikipedia.org/w(...)f_the_Priory_of_Sionquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:04 schreef PatriotOnline het volgende:
ben wel benieuwd wie er allemaal opstaan, heb je een linkje?
ja tuurlijk je hebt t punt toch?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmm ? Nouja doorgaan met mijn vraag of niet ?
Dat was een A-bom, geen H-bom.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:15 schreef EdwardJobHopper het volgende:
De sterkst geteste of de sterkste geteste?
De sterkst geteste is die op Hiroshima natuurlijk, dat was een redelijk radicale test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |