Ik reken hem gewoon goed, het is Kristin, een rol van Mary Crosby (de dochter van Bing dus)quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:33 schreef Berkery het volgende:
Christine? (oid)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:52 schreef PatriotOnline het volgende:
firebird en phoenix (of hoe je dat ook schrijft)
helaasquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef Mark het volgende:
Is Over, over niet goed dan?
Ik zou Surely Shirley ook goed kunnen rekenen aangezien ik op zoek was naar die zinnen met namen erin. De laatste die ik bedoelde is op basis van de naam Clarence. Als iemand daar iets mee kan is het mooi. Anders heb jij om 14:18 een puntje erbij!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:11 schreef Mark het volgende:
Tja, dan kan ik wel allerlei quotes neer gaan plempen....
Surely doctor there must be something we can do?
There is, but don't call me Shirley
It's a message from the hospital
What is it?
A large building with people in it....
Maar goed, Over, over past in je rijtje en de rest niet
Over, over was ook gebaseerd op een naam, namelijk van de captainquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:13 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Ik zou Surely Shirley ook goed kunnen rekenen aangezien ik op zoek was naar die zinnen met namen erin. De laatste die ik bedoelde is op basis van de naam Clarence. Als iemand daar iets mee kan is het mooi. Anders heb jij om 14:18 een puntje erbij!![]()
Ah, dat wist ik niet. De meeste bekende zijn echter de drie genoemde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Over, over was ook gebaseerd op een naam, namelijk van de captain
Ken je de film?quote:
Ik had in mijn vraagstelling moeten aangeven dat ik op zoek was naar uitspraken met namen erin. Als "Over, Over" daar ook bij hoort, wat mij niet bekend voorkomt, maar anderen misschien wel, dan mag Mark van mij het punt hebben. Dus laat maar horen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:22 schreef Neleos het volgende:
Eigenlijk vind ik ook dat Mark het punt zou moeten krijgen. Hij noemt zo 4 legendarische uitspraken uit de film op, terwijl jij er maar 2 zocht. En welke het bekendst zijn is subjectief. Of is dat onderzocht?
-Surely you can't be serious.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:11 schreef Mark het volgende:
Surely doctor there must be something we can do?
There is, but don't call me Shirley
It's a message from the hospital
What is it?
A large building with people in it....
Mark bedoelt waarschijnlijk: "That's Clarence Oveur, over." (ff gegoogled op filmcitaten Airplane!)quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:24 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Ik had in mijn vraagstelling moeten aangeven dat ik op zoek was naar uitspraken met namen erin. Als "Over, Over" daar ook bij hoort, wat mij niet bekend voorkomt, maar anderen misschien wel, dan mag Mark van mij het punt hebben. Dus laat maar horen.
De moeder van James Ellroyquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef BwennieBren het volgende:
Jeuj!
Wat is de echte naam vrouw met de bijnaam van een zwarte bloem die in 1947 vermoord en in 2-jen gehakt langs de weg in L.A. werd gevonden?
Die krijg je niet van mijquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:30 schreef BwennieBren het volgende:
Geen Ellroy en Dahlia is idd de goede bloem maar wil haar echte naam graag
Ga maar door, hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:30 schreef BwennieBren het volgende:
Edit: ik zie nu pas dat er een "discussie" is over het geven van het puntwat nu? Anders moet Mark de vraag stellen dus...
Tis niet zo moeilijk hoor, haar achternaam is kort hoorquote:
okay danquote:
Short?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef BwennieBren het volgende:
Tis niet zo moeilijk hoor, haar achternaam is kort hoor![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |