Smaken staat-ijsjes nou hetzelfde als gewone ijsjes? Zit er geen vieze bijsmaak aan?quote:Op maandag 13 november 2006 14:37 schreef Hathor het volgende:
Ik heb het ook al. Ik heb er een ijsje van gekocht voor mijn kleine neefje.![]()
Ik had juist het idee dat dit de perfecte aangelegenheid voor die rechtse rakkers is om aan te tonen dat liefdadigheid prima het sociale stelsel kan vervangen...Uit jouw reactie blijkt dat ik teleurgesteld ga worden?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Als nu iedere linkse huilie dat geld over maakt aan de voedselbank ofzo, dan neem ik ze wat serieuzer
Moet je aan mijn neefje vragen, ik heb er niks van op.quote:Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Smaken staat-ijsjes nou hetzelfde als gewone ijsjes? Zit er geen vieze bijsmaak aan?
doet essent weer "slim" kunnen ze nog 30 dagen rente trekken van het geld en kan het salaris van de topmannen betaald wordenquote:Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef Kickstart het volgende:
ik kreeg een brief van Essent,
eerst ffe een 0800-2***** nr bellen om je bankrekening nr door te geven,
daarna zal binnen 30 dagen!! de 52 euro worden gestort.
Hoeft helemaal niet. De overheid kan essentiėle (hehe. Essent.) goederen kunstmatig laag houden door er zelf op bij te leggen. Hierdoor kan iedereen goedkoop gebruik maken van bijvoorbeeld Gas en Electriciteit. Daarbij, als de kosten van brandstof op de wereldmarkt stijgen zullen bedrijven mee moeten gaan. Het is dus wel erg makkelijk om te roepen dat marktwerking de oplossing is voor alles.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:01 schreef ErikT het volgende:
Aha, dus dat is die 52 euro. Dat maakt het per maand toch maar weer even 52/12 = 4.33 euro per maand goedkoper. En dit krijgen we natuurlijk niet jaarlijks... en dit zou dan de gestegen energieprijs (huh? gestegen? maar...door marktwerking daalt de prijs toch altijd?) voor jaren moeten compenseren.
Wat een onzin allemaal.
Ja diequote:Op zaterdag 18 november 2006 12:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. De overheid kan essentiėle (hehe. Essent.) goederen kunstmatig laag houden door er zelf op bij te leggen. Hierdoor kan iedereen goedkoop gebruik maken van bijvoorbeeld Gas en Electriciteit. Daarbij, als de kosten van brandstof op de wereldmarkt stijgen zullen bedrijven mee moeten gaan. Het is dus wel erg makkelijk om te roepen dat marktwerking de oplossing is voor alles.
Jank nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef Kadesh het volgende:
52 Euro is veel en veel te weinig, laat ze eerst die belachelijk hoge belastingen op brandstof maar eens drastisch verlagen. Stelletje bandieten dat het zijn.![]()
Maar het is in principe wel zo dat het huidige systeem goedkoper uit zou moeten pakken door de marktwerking, de stijging komt ook niet door de markt maar door het simpele feit dat brandstoffen steeds duurder worden als gevolg van toenemende vraag en over een tijdje een dalend aanbod.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. De overheid kan essentiėle (hehe. Essent.) goederen kunstmatig laag houden door er zelf op bij te leggen. Hierdoor kan iedereen goedkoop gebruik maken van bijvoorbeeld Gas en Electriciteit. Daarbij, als de kosten van brandstof op de wereldmarkt stijgen zullen bedrijven mee moeten gaan. Het is dus wel erg makkelijk om te roepen dat marktwerking de oplossing is voor alles.
Tja, iedereen moet betalen en nu krijg je daar dus iets van terug als compensatie voor de stijgende energieprijzen, altijd nog beter dan niks terugkrijgen toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:49 schreef huupia34 het volgende:
dit noem ik een sigaar uit eigen doos
je krijgt dit niet van de regering, maar van je eigen al betaalde accijns
Klote voor ze, maar dan moeten ze harder werken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef Chandler het volgende:
Tnx, maar ze kunnen beter die 52 euro aan mensen geven die het gewoon moeilijk hebben, er zijn genoeg mensen die hun energie rekening met gemak kunnen betalen... maar helaas ook een hoop die echt niet genoeg hebben aan die 52 euro..
Dat je het stort aan een goed doel is helemaalquote:Op donderdag 23 november 2006 17:05 schreef Sam_Raimi het volgende:
Dit is grappig, mijn ouders waren in Sri Lanka ten tijden van de verkiezingen en mijn pa vertelde dat de zittende regering de stemmers geld gaf op basis van bonnetje dat de mensen hadden gekregen na het stemmen.
Ik heb dit geld dan ook niet geaccepteerd en overgemaakt aan een stichting die het beter kan gebruiken. Mijn stem is niet te koop voor 52 eu!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |