abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 14:11:11 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43506938
Ik lees de hele tijd: Kabinet stort in
pi_43507809
Ik heb het ook al. Ik heb er een ijsje van gekocht voor mijn kleine neefje.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_43507846
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:37 schreef Hathor het volgende:
Ik heb het ook al. Ik heb er een ijsje van gekocht voor mijn kleine neefje.
Smaken staat-ijsjes nou hetzelfde als gewone ijsjes? Zit er geen vieze bijsmaak aan?
pi_43510087
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Als nu iedere linkse huilie dat geld over maakt aan de voedselbank ofzo, dan neem ik ze wat serieuzer
Ik had juist het idee dat dit de perfecte aangelegenheid voor die rechtse rakkers is om aan te tonen dat liefdadigheid prima het sociale stelsel kan vervangen...Uit jouw reactie blijkt dat ik teleurgesteld ga worden?
pi_43543627
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Smaken staat-ijsjes nou hetzelfde als gewone ijsjes? Zit er geen vieze bijsmaak aan?
Moet je aan mijn neefje vragen, ik heb er niks van op.
pi_43543841
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef Kickstart het volgende:
ik kreeg een brief van Essent,

eerst ffe een 0800-2***** nr bellen om je bankrekening nr door te geven,
daarna zal binnen 30 dagen!! de 52 euro worden gestort.
doet essent weer "slim" kunnen ze nog 30 dagen rente trekken van het geld en kan het salaris van de topmannen betaald worden
  donderdag 16 november 2006 @ 00:42:06 #67
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_43596054
Ik heb het ook binnen
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_43604968
dit noem ik een sigaar uit eigen doos

je krijgt dit niet van de regering, maar van je eigen al betaalde accijns
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_43605180
[quote]Op dinsdag 14 november 2006 15:02 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

edit
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_43615291
Wat een smerige kiezersomkoping dit.
pi_43617547
Lijkt erop dat iedereen het al binnen heeft behalve ik

Morgen maar weer ff m`n rekening checken.
pi_43650219
Nog steeds niks gekregen
Gisteren m`n energie leverancier gebeld en de man die ik aan de telefoon had zei dat het wel al was overgemaakt. Maar heb nog steeds niks.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:49:36 #73
124403 UZN
Hello world!
pi_43652503
Ik heb ook nog niks
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:51:02 #74
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43652535
Ff checken of ik wel toen al een contract had
pi_43652814
Aha, dus dat is die 52 euro. Dat maakt het per maand toch maar weer even 52/12 = 4.33 euro per maand goedkoper. En dit krijgen we natuurlijk niet jaarlijks... en dit zou dan de gestegen energieprijs (huh? gestegen? maar...door marktwerking daalt de prijs toch altijd? ) voor jaren moeten compenseren.
Wat een onzin allemaal.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:03:36 #76
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43652868
noem het maar een kadootje, het is een sigaar uit eigen doos, je energierekening gaat weer stijgen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_43653103
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:01 schreef ErikT het volgende:
Aha, dus dat is die 52 euro. Dat maakt het per maand toch maar weer even 52/12 = 4.33 euro per maand goedkoper. En dit krijgen we natuurlijk niet jaarlijks... en dit zou dan de gestegen energieprijs (huh? gestegen? maar...door marktwerking daalt de prijs toch altijd? ) voor jaren moeten compenseren.
Wat een onzin allemaal.
Hoeft helemaal niet. De overheid kan essentiėle (hehe. Essent.) goederen kunstmatig laag houden door er zelf op bij te leggen. Hierdoor kan iedereen goedkoop gebruik maken van bijvoorbeeld Gas en Electriciteit. Daarbij, als de kosten van brandstof op de wereldmarkt stijgen zullen bedrijven mee moeten gaan. Het is dus wel erg makkelijk om te roepen dat marktwerking de oplossing is voor alles.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_43653626
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:11 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoeft helemaal niet. De overheid kan essentiėle (hehe. Essent.) goederen kunstmatig laag houden door er zelf op bij te leggen. Hierdoor kan iedereen goedkoop gebruik maken van bijvoorbeeld Gas en Electriciteit. Daarbij, als de kosten van brandstof op de wereldmarkt stijgen zullen bedrijven mee moeten gaan. Het is dus wel erg makkelijk om te roepen dat marktwerking de oplossing is voor alles.
Ja die moest het sarcasme aangeven.

Dat één van de argumenten tegen de fusie van Nuon en Essent was dat het niet goed is voor de werkgelegenheid, omdat mensen dan simpelweg overbodig worden, lijkt me wel afdoende om te kunnen comcluderen dat opsplitsing het geheel niet goedkoper kan maken.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:02:48 #79
13755 MoNkToNk
Freude am Fahren
pi_43661900
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef Kadesh het volgende:
52 Euro is veel en veel te weinig, laat ze eerst die belachelijk hoge belastingen op brandstof maar eens drastisch verlagen. Stelletje bandieten dat het zijn.
Jank niet Of wil je liever niks
pi_43662357
Krijgen we volgende week weer 52 ¤ ? Ik zou daar best wel aan kunnen wennen.
pi_43686014
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:11 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Maar het is in principe wel zo dat het huidige systeem goedkoper uit zou moeten pakken door de marktwerking, de stijging komt ook niet door de markt maar door het simpele feit dat brandstoffen steeds duurder worden als gevolg van toenemende vraag en over een tijdje een dalend aanbod.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_43686052
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:49 schreef huupia34 het volgende:
dit noem ik een sigaar uit eigen doos

je krijgt dit niet van de regering, maar van je eigen al betaalde accijns
Tja, iedereen moet betalen en nu krijg je daar dus iets van terug als compensatie voor de stijgende energieprijzen, altijd nog beter dan niks terugkrijgen toch?
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_43690929
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef Chandler het volgende:
Tnx, maar ze kunnen beter die 52 euro aan mensen geven die het gewoon moeilijk hebben, er zijn genoeg mensen die hun energie rekening met gemak kunnen betalen... maar helaas ook een hoop die echt niet genoeg hebben aan die 52 euro..
Klote voor ze, maar dan moeten ze harder werken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_43824931
Dit is grappig, mijn ouders waren in Sri Lanka ten tijden van de verkiezingen en mijn pa vertelde dat de zittende regering de stemmers geld gaf op basis van bonnetje dat de mensen hadden gekregen na het stemmen.

Ik heb dit geld dan ook niet geaccepteerd en overgemaakt aan een stichting die het beter kan gebruiken. Mijn stem is niet te koop voor 52 eu!
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:58:24 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43840085
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:05 schreef Sam_Raimi het volgende:
Dit is grappig, mijn ouders waren in Sri Lanka ten tijden van de verkiezingen en mijn pa vertelde dat de zittende regering de stemmers geld gaf op basis van bonnetje dat de mensen hadden gekregen na het stemmen.

Ik heb dit geld dan ook niet geaccepteerd en overgemaakt aan een stichting die het beter kan gebruiken. Mijn stem is niet te koop voor 52 eu!
Dat je het stort aan een goed doel is helemaal
Dit geld krijg/kreeg je alleen niet van de regering maar van je energieleverancier, die brengt nl nog steeds de MEP-heffing in rekening die een half jaar geleden al afgeschaft is, omdat de energiebedrijven kennelijk de factuurstructuur niet gelijk konden aanpassen.
Toen dat bekend werd (een half jaar geleden) is ook al bekend gemaakt dat die teruggave in de herfst zou plaatsvinden.
En nee, een half jaar geleden was er nog geen gevallen kabinet dus ook geen zicht op verkiezingen in 2006.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_44134446
binnen op 30/11/06 jeeej
  maandag 4 december 2006 @ 16:11:37 #87
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44135224
is dit inclusief of exclusief wettelijke rente?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_44136678
Ik ben al weer helemaal klaar voor de volgende 52 euro
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')