ja en het is niet eens de grootste; slechts de grootste onder één dak. Flora Holland is groter.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:05 schreef borisz het volgende:
alleen een dom mens, dat ze de veiling niet wist![]()
Inderdaad ... het origineel was leukquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Het bewust meerdere posts achter elkaar posten was gisteren leuk. Nu niet meer.
Het echte orgineel was inderdaad leukquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad ... het origineel was leukde rest zijn allemaal copy-cats
Het heeft je wel een dagje dwars gezeten he?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het echte orgineel was inderdaad leuk
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het heeft je wel een dagje dwars gezeten he?![]()
komen veel leuke handen langs als het goed isquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:47 schreef borisz het volgende:
straks weer Poker
je krijgt iedere keer uitleg dus blijf kijken zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik snap er werkelijk geen ene reet van!
krijg je geen privéles van Noca?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef clauwheee het volgende:
Dan ben ik blijkbaar niet de enige.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef clauwheee het volgende:
Hou het maar bij iets simpels als voetbal dan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:45 schreef clauwheee het volgende:
Ik hou niet van spelletjes, vooral niet als ze ingewikkeld zijn. Kansloze missie dus, les.
kreeg je toen 5 kaarten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar niet de enige.
35 jaar geleden tijdens wat spijbel-uren op de middelbare school gingen we wel eens met een stel in de kroeg pokeren om stuivers, maar de regels en termen die tegenwoordig gebruikt worden, zeggen mij helemaal niets.
Yups.quote:
dat is 5 card draw tegenwoordig ;p, waarschijnlijk het makkelijkste poker spelletjequote:
de snoep is al in huis voor de koters vanavondquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef clauwheee het volgende:
O, het is 11-11. Laaaampionnetje!
Hier nog niet. Morgen maar es kijken. Moet het zelf natuurlijk ook lekker vinden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:52 schreef borisz het volgende:
[..]
de snoep is al in huis voor de koters vanavond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |