Breng em niet op ideeën.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
*ray kiest één van zijn ontgroeningstopic's en post door tot de 500
Van Helsingquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef VoreG het volgende:
Oeh Van Helsing is op TV
Kate Beckinsale![]()
Ik ga Pirates of the Carribean 2 kijken, al gezien?quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Het bewust meerdere posts achter elkaar posten was gisteren leuk. Nu niet meer.
zeker, in de bios zelfsquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ga Pirates of the Carribean 2 kijken, al gezien?![]()
inderdaad, na het slotje is het gezellig alleen voor de blauwequote:
Vond jij dan niet?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:52 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, na het slotje is het gezellig alleen voor de blauwe
Waltz kijken gaat. Little Britain op de video.quote:
toen ik nog blauw was wel natuurlijk, maar nu moet ik de verzuurde ex crew uithangenquote:
Niks moet, en helemaal niet tegen mijquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen ik nog blauw was wel natuurlijk, maar nu moet ik de verzuurde ex crew uithangen
dat moet van het genootschap van verzuurde ex crew! Maar daar kom je nog wel een keer achter!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niks moet, en helemaal niet tegen mij.
Hoezo? Ik blijf voor eeuw mod hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar daar kom je nog wel een keer achter!
en na die eeuw mag je lid worden van ons genootschapquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoezo? Ik blijf voor eeuw mod hoor.
Die gaat toch naar Tottenhamquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef tong80 het volgende:
Kut trappen ze Leonardo uit de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |