je krijgt iedere keer uitleg dus blijf kijken zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik snap er werkelijk geen ene reet van!
krijg je geen privéles van Noca?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef clauwheee het volgende:
Dan ben ik blijkbaar niet de enige.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef clauwheee het volgende:
Hou het maar bij iets simpels als voetbal dan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:45 schreef clauwheee het volgende:
Ik hou niet van spelletjes, vooral niet als ze ingewikkeld zijn. Kansloze missie dus, les.
kreeg je toen 5 kaarten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar niet de enige.
35 jaar geleden tijdens wat spijbel-uren op de middelbare school gingen we wel eens met een stel in de kroeg pokeren om stuivers, maar de regels en termen die tegenwoordig gebruikt worden, zeggen mij helemaal niets.
Yups.quote:
dat is 5 card draw tegenwoordig ;p, waarschijnlijk het makkelijkste poker spelletjequote:
de snoep is al in huis voor de koters vanavondquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef clauwheee het volgende:
O, het is 11-11. Laaaampionnetje!
Hier nog niet. Morgen maar es kijken. Moet het zelf natuurlijk ook lekker vinden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:52 schreef borisz het volgende:
[..]
de snoep is al in huis voor de koters vanavond![]()
vandaag openen we het Carnavalsjaarquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef clauwheee het volgende:
O, het is 11-11. Laaaampionnetje!
dat wordt dus een hoop chocolaquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier nog niet. Morgen maar es kijken. Moet het zelf natuurlijk ook lekker vinden.
Precies. Al die Amerikaanse termen. Terwijl poker gewoon met 5 kaarten gespeeld werd en je een soort rummie-cup achtige benamingen daarvoor had.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:52 schreef clauwheee het volgende:
Ja kijk, al die benamingen ook. Dan raak je het spoor toch bijster
goed opletten nu, nu de uitlegquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Al die Amerikaanse termen. Terwijl poker gewoon met 5 kaarten gespeeld werd en je een soort rummie-cup achtige benamingen daarvoor had.
Man, je denkt toch niet dat ik naar pokeren ga kijken of keek?quote:
nee je moet het nog op de video kijkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, je denkt toch niet dat ik naar pokeren ga kijken of keek?
We zitten even tussen 2 afleveringen van Lost in te Fok!en, terwijl Bluezz Saw-3 en ik The Departed aan het binnen trekken ben op onze PC's.
Een pokerspeler met 3 handen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tussen twee reclameblokken in 3x de uitleg, 2x kutinterviews, 3x een shot van die 2 mongolen en je ziet 3 handen gespeeld worden. Mijn god, wat een drama
okquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:48 schreef dndiek het volgende:
Ga nou maar slapen !!
1quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:03 schreef dndiek het volgende:
Als ik nu even 14 posts achter elkaar doe dan kan ik deze HOOLS sluiten en een Carnaval-HOOLS openen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |