oiquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Ik studeer keihardquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oi
dit weekend weer werken?
En studeer jij nog wel eens ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik studeer keihard.
Ik mag maandag weer werken, dus ik kan nog even uitrusten
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Had jij nu het eerste jaar gehaald?
Hahah je P heb je dus nog niet gehaaldquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Uiteraard. De helft dan, maar dat was voldoende.
Nee, maar dat maakt niet uit. Heeft toch geen waarde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahah je P heb je dus nog niet gehaald
Niet ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt niet uit. Heeft toch geen waarde.
Ja maar of ik nu m'n P nu haal of over 2 jaar. Ik moet gewoon alle vakken halen. Die P heeft hier geen toegevoegde waarde, op andere uni's heb je dat wel. Daar moet je je P halen binnen 1 of 2 jaar. Dat is hier dus niet het geval.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet ?hoe wil je dan je eerste jaar halen ? Zonder P geen eind diploma (tenminste dat was bij ons)
Maar je vind de studie nog steeds leuk begrijp ik ? (ik toon ff belangstelling)
Een doos vol lullo'squote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een doos vol lullo's![]()
Net FF gekocht
Oke op die manier, bij ons moest je hem binnen 2 jaar hebben gehaald... of was het anderhalf jaar.. dat weet ik niet meer...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar of ik nu m'n P nu haal of over 2 jaar. Ik moet gewoon alle vakken halen. Die P heeft hier geen toegevoegde waarde, op andere uni's heb je dat wel. Daar moet je je P halen binnen 1 of 2 jaar. Dat is hier dus niet het geval.
Hey lullo, nog gemonopolied?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
Die zijn echt zo cewltijd geleden heb ik ze ook allemaal gezien.
Monopoly meeting?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:26 schreef appelsientje het volgende:
Heb zin in het weekendlekker met m'n vriendin weg
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |