vandaag openen we het Carnavalsjaarquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef clauwheee het volgende:
O, het is 11-11. Laaaampionnetje!
dat wordt dus een hoop chocolaquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier nog niet. Morgen maar es kijken. Moet het zelf natuurlijk ook lekker vinden.
Precies. Al die Amerikaanse termen. Terwijl poker gewoon met 5 kaarten gespeeld werd en je een soort rummie-cup achtige benamingen daarvoor had.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:52 schreef clauwheee het volgende:
Ja kijk, al die benamingen ook. Dan raak je het spoor toch bijster
goed opletten nu, nu de uitlegquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Al die Amerikaanse termen. Terwijl poker gewoon met 5 kaarten gespeeld werd en je een soort rummie-cup achtige benamingen daarvoor had.
Man, je denkt toch niet dat ik naar pokeren ga kijken of keek?quote:
nee je moet het nog op de video kijkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, je denkt toch niet dat ik naar pokeren ga kijken of keek?
We zitten even tussen 2 afleveringen van Lost in te Fok!en, terwijl Bluezz Saw-3 en ik The Departed aan het binnen trekken ben op onze PC's.
Een pokerspeler met 3 handen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tussen twee reclameblokken in 3x de uitleg, 2x kutinterviews, 3x een shot van die 2 mongolen en je ziet 3 handen gespeeld worden. Mijn god, wat een drama
okquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:48 schreef dndiek het volgende:
Ga nou maar slapen !!
1quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:03 schreef dndiek het volgende:
Als ik nu even 14 posts achter elkaar doe dan kan ik deze HOOLS sluiten en een Carnaval-HOOLS openen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |