Heeft dat niet te maken met die wand van het uitvak?quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:45 schreef DJ90 het volgende:
Er zijn kaarten te koop tegen PSV met zogenaamd 'slecht zicht' in bijvoorbeeld in van 415.
Weet iemand wat dat 'slechte zicht' precies inhoudt?![]()
Dat gaat nogal lastig in 'zitvakken' waar je niet naar een andere plaats zomaar kan eh.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:52 schreef Riro het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met die wand van het uitvak?
Gewoon ergens anders gaan staan als het echt slecht is
Dankje! Die kaarten zijn 11,50¤ dat heb ik er wel voor overquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat gaat nogal lastig in 'zitvakken' waar je niet naar een andere plaats zomaar kan eh.
Je zit dan waarschijnlijk tegen de wand aan en daar is het zicht richting de cornervlag ietwat beperkt. Je ziet zeg maar 90% gewoon prima.
Tuurlijk, maar dan moeten er nog wel kaarten voor zijn. Ik was een beetje laat..quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:40 schreef Sethje het volgende:
boeiend al kost het 30 euro je komt toch voor ajax
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:15 schreef Sethje het volgende:
Mooi stuk idd.... wel mooi dat de media hier aandacht aan geeft.
Staat er een aankondiging op een site, dan is het jammer, want dan is de verrassing eruit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:24 schreef Sethje het volgende:
Waar slaat dat nou weer op ?
Mijn voorspelling, de Mul gaat eraf gespeeld worden door Salcido dus ik hoop dat Henk hem er niet inzet. Doe dan Perez of Rosenberg als je toch met 2 spitsen speelt.quote:Vermoedelijke opstelling:
Stekelenburg,
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen
Gabri, Maduro, Emanuelson
Sneijder
De Mul, Huntelaar
Whaaaaaaaaaa ik was al bang dat je dit ging zeggen, je snapt er weinig van.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Staat er een aankondiging op een site, dan is het jammer, want dan is de verrassing eruit.
Staat er een groot stuk over 410 met twee initiatiefnemers in de krant met de melding dat er iets groots geplanned staat.
Als Manu zo speelt als tegen vreven dan word het ook niks, wat een drama was dat. Speel dan gewoon lekker met Perezquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:37 schreef twi het volgende:
Denk niet dat dat hem wordt. Veel te vededigend, en bovendien laat je zo de linkervleugel open waardoor het aanvallen voor Kromkamp wel erg makkelijk gemaakt wordt. Mijns inziens de zwakste schakel in de verdediging van PSV. Jammer dat Babel er niet is, maar ik zou er eerder spelen met Manucharyan.
Iddquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:42 schreef Sethje het volgende:
Perez verdedigend natuurlijk ook liever NIET dan wel mee. Voor mijn part zet je Urby linksbuiten, die dolt die kromkamp ook wel.
Kromkamp is een hele andere verdediger dan Kromkamp Vreven. Eentje die de beuk erin gooit en overtredingen maakt. Kromkamp is iemand die zich "makkelijker" laat dollen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Manu zo speelt als tegen vreven dan word het ook niks, wat een drama was dat. Speel dan gewoon lekker met Perez![]()
Mitea zal wel nog niet fit genoeg zijn denk ik, maar Mitea zou ook niet echt mee verdedigen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
Liever geen rechtsbuiten, en dan Mitea linksvoor. Kromkamp is de zwakke schakel. Laat Salcido maar zwemmen.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Kromkamp is een hele andere verdediger dan Kromkamp. Eentje die de beuk erin gooit en overtredingen maakt. Kromkamp is iemand die zich "makkelijker" laat dollen.
Jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:23 schreef Houniet het volgende:
kennen jullie die docu van die Haagse Sjonnie. zo'n mafketel uit den haag hebben ze een tijdje gevolgd. ook tijdens de wedstrijd Ajax - Ado.
http://skoften.net/comments.php?id=2687_0_1_0_C
bij minuut 36 ongeveer
Ik wist dat die Hagenezen paupervolk waren, maar dit?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:32 schreef Robocock het volgende:
Kreeg ju een paar kankerklappuh van 10 kanten en werd je het celletje weer uitgegooidhehe
Ik kan er wel om lachenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik wist dat die Hagenezen paupervolk waren, maar dit?
ff dimmen over Hagenezen he. Ze zijn niet allemaal zoquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik wist dat die Hagenezen paupervolk waren, maar dit?
Wat vuurpijltjes, viel allemaal wel mee. Was niet heel groots ofzo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:11 schreef -Wolf- het volgende:
Werd trouwens nog vuurwerk afgestoken vanaf het supp. home donderdag meen ik. Ik zat al op de roltrap richting 410 toen ik ineens allemaal vuurwerk zag/ hoorde.
was niet veel nee.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat vuurpijltjes, viel allemaal wel mee. Was niet heel groots ofzo.
En ik heb er zin anquote:
Als dit betekent dat hij toch wordt opgesteld, zou ik bijna zeggen: Jammerquote:MRI-scan toont geen problemen voor Maduro
De MRI-scan die Maduro vrijdag heeft ondergaan wees uit dat er niets beschadigd is in zijn enkel, zo meldt AT5. Hij heeft al langer last van vochtophoping in zijn enkel, maar dat lijkt verder weinig problemen op te leveren.
De supporters natuurlijk hèquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
ff dimmen over Hagenezen he. Ze zijn niet allemaal zo(zie mij als voorbeeld
)
Wow jij bent stoer man. En je zit ook nog eens in vak 410.....respect kerel!quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:42 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als ik er ben, heb ik al een sixpack op![]()
Ksssst!quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:03 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Wow jij bent stoer man. En je zit ook nog eens in vak 410.....respect kerel!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:03 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Telkens als een PSV'ers over 410 begint te zeiken zie ik weer dat filmpje van die PSV hoolies voor mequote:
Stoer? Dat is gewoon normaal. Ik had ook een 6-pack op voordat ik donderdag in het stadion zat. Maar ja, ik had gewoon teveel bier meegenomen en het moest op voordat ik het stadion in kon.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:03 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
URL ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Telkens als een PSV'ers over 410 begint te zeiken zie ik weer dat filmpje van die PSV hoolies voor me
Famous for not traveling......quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:03 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |