Ik ookquote:
Mja, maar daar kon hij echt helemaal niets aan doen. Ongelovelijk dat de scheidsrechter toen een pingel gaf. Was de slechtste schwalbe die ik in lange tijd gezien heb waar wel een penalty voor gegeven isquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Das waar ja. Was wel in een duel met Urby ja.
Idd. Ik vind dat ze sowieso bij de loting de eerste divisie clubs thuis moeten laten spelen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:47 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
zeker! wordt wel lachen denk, al is het beter in haarlem te spelen. lijkt me leuker, haarlem stadion is sneller vol te krijgen en ook leuker voor de plaatselijke hfc. vraag me eigenlijk af of dit mogelijk is....
Ajaxquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik was ook wel erg moe...
[..]
Mja, maar daar kon hij echt helemaal niets aan doen. Ongelovelijk dat de scheidsrechter toen een pingel gaf. Was de slechtste schwalbe die ik in lange tijd gezien heb waar wel een penalty voor gegeven is
Anyway, Ik hoorde een tijdje geleden geloof ik dat ze misschien Mendunjanin willen overnemen van AZ (dan moet hij dus wel bij Sparta) Klopt dat of ben ik in de war met een ander talent
Ik denk dat het een maandje geleden was ofzo...quote:
De puntjes moeten op i gezet worden bij Ajax. Simpele dingen gaan soms fout ..dat mag gewoon niet. En Maduro die denkt nog bij de pupillen te lopen. Alles moet in een hoger tempo.. of laat ik het zo zeggen de bal snelheid is niet hoog genoeg vaak.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:08 schreef Corksterr het volgende:
Ik ben opzich blij als Ajax niet verliest. Als je reëel bent zie je natuurlijk dat PSV net iets verder is dan Ajax.
Dat hoop ik.. en die Rosales mag van mij part aan de kant blijven en oefenen op een goede voorzet... die linderberg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:22 schreef BoNi het volgende:
Ajax heeft met name moeite om het spel te maken tegen tegenstanders die zelf niet aanvallend willen (kunnen) voetballen.
Het klinkt natuurlijk raar, maar ik denk dat het voor Ajax makkelijker voetballen is tegen PSV dan tegen de kleinere tegenstanders. Wil natuurlijk niet zeggen dat Ajax zondag wel even gaat winnen, maar we krijgen wel een andere Ajax te zien dan tegen bijvoorbeeld ADO en Austria.
En hij heeft gelijk ook. Tegen die gestoorde Vreven in een wedstrijd die helemaal niet belangrijk is, hoef je toch niet vol in de duels te gooien? Plus dat hij nogal blessuregevoelig is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:57 schreef Chadi het volgende:
Maar je zag gewoon aan zijn lichaam dat hij bang was voor Vreven. Hij gooide niet voor 100% zijn ziel en zaligheid in de duels.
Die hond had bij mij al in de boarding gelegen .. zo'n gast als vreven kan je binnen een kwartier rood aansmeren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:02 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En hij heeft gelijk ook. Tegen die gestoorde Vreven in een wedstrijd die helemaal niet belangrijk is, hoef je toch niet vol in de duels te gooien? Plus dat hij nogal blessuregevoelig is.
410 dus compleet uitverkocht nog. Stonden vanmorgen nog een tiental kaarten voor op.quote:Laatste update do. 10-11, 12.00 uur
Vakken 2e ring Prijs Aantal beschikbare kaarten
Vak 415 ¤ 11,50 Nog 50 kaarten beschikbaar
Vak 402 ¤ 15,25 Nog 104 kaarten beschikbaar
Vak 403 ¤ 15,25 Nog 16 kaarten beschikbaar
Vak 408 ¤ 15,25 Nog 7 kaarten beschikbaar
Vak 418 ¤ 15,25 Nog 3 kaarten beschikbaar
Vak 423 ¤ 15,25 Nog 14 kaarten beschikbaar
Vak 424 ¤ 15,25 Nog 142 kaarten beschikbaa
Als een ploeg geen fouten maakt kun je ook niet winnen dus tja... Als die verdediger Stam voor zich had gehouden was die er ook niet in gegaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:54 schreef Chadi het volgende:
Sorry hoor maar die tweede voorzet was meer een fout in de verdediging van Den Haag.. Die op Stam was een goede voorzet.. de rest van de ballen komen meestal zo hoog dat zelfs lange jan van de efteling ze niet kan koppen. Tuurlijk ben ik blij dat Manucharyan speelt maar hij speelt schijterig.. EN Lindenbergh alsjeblieft zeg verkopen die gast... of hij moet echt anders gaan voetballen ..
Is ie er soms door krijgt ie alle tijd komt er een bal die nergens op slaat .
Als Edgar dan toch de ArenA gaat verbouwen kan ie gelijk alle stoeltjes wel even rood verven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
[..] Wacht maar tot die jongen een paar wedstrijden meer heeft gespeeld. Dan speelt hij het dak van de Arena eraf.
Jezus wat ben jij een zuurpruim zeg. De verdediging van ADO stond niet goed bij die 2e goal, maar de assist van Rosales was exact zo bedoeld en ook precies op maat voor Huntelaar. Gewoon een goede assist.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:54 schreef Chadi het volgende:
Sorry hoor maar die tweede voorzet was meer een fout in de verdediging van Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |