Mooi loting?quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:24 schreef Tvduijn het volgende:
Was lekker druk vanaaf zeg![]()
Wel gezellig op 410 en mooie loting dus wel een geslaagde avond....
Helaas zie ik psv eerder winnen, dus ben bang dat het op een deceptie uitdraait.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:34 schreef SiemeN het volgende:
Ik zie zo verdomd uit naar zondag..
Dan weten we die de sterkste is dit seizoen! Tenzij ze gelijkspelen natuurlijk..
Alleen Groningen - NAC was redelijk vol. De rest was amper 6000 toeschouwers.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef MaxPower het volgende:
8000 toeschouwers? Wel weer een beetje rolbevestigend voor de Ajacieden beker. Hoe duur waren de kaarten?
ajaxpubliekquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:57 schreef devv05 het volgende:
Blij dat ik gisteren niet gegaan ben, was toch wel de saaiste kutwedstrijd van het seizoen tot nu toe.
Ben ik ook bang voor..quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Helaas zie ik psv eerder winnen, dus ben bang dat het op een deceptie uitdraait.
Liever Vermaelen op linksback dan Urby. Die rendeert toch beter op het middenveld.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:19 schreef Cordoba32 het volgende:
Ik vond Vermaelen gister een klein lichtpuntje. Speelde aardig af en toe. En we hebben het beste centrale duo sinds jaren. Wat mij betreft gaan ze nog is met Grygera om de tafel.
Vermaelen is idd verdedigend beter. Maar gister speelden we eigenlijk met een 3 mans defensie. Dan staat hij toch meer centraal in mijn ogen. Als Urby op het middenveld staat valt mijn enorme loopvermogen me altijd op. Daarbij heeft hij een prima schot in de benen. Hij oogt af en toe alleen een beetje nonchalant.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Liever Vermaelen op linksback dan Urby. Die rendeert toch beter op het middenveld.
Ik weet niet zijn uitstraling het heeft gewoon iets.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, energie over. Geen stap teveel zetten, de beste man. Geen goede pass gezien, veel ballen waar hij iets anders dacht dan de andere speler. Hij zal vast wel eens een keer een bal goed raken, maar hij voegt momenteel echt niets toe.
Stekelenburg had wel weer een redelijke redding, Vermaelen speelde ook wel redelijk.
Heitinga was trouwens nog even langsgekomen op het vak.
Das waar ja. Was wel in een duel met Urby ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee.
Farfan versierde er wel een tijdens psv - Ajax, maar daar kon Urby niets aan doen.
zeker! wordt wel lachen denk, al is het beter in haarlem te spelen. lijkt me leuker, haarlem stadion is sneller vol te krijgen en ook leuker voor de plaatselijke hfc. vraag me eigenlijk af of dit mogelijk is....quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:02 schreef -Schorpioen- het volgende:
Een lekkere zakelijk overwinning inderdaad, hebben ze meer energie over voor zondag.
Gaat naar mijn idee een hele spannende wedstrijd worden, heb er zin in !!!
En Ajax - Haarlem. Toch een soort derby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |