Daar kon ik op wachtenquote:Op 9 november 2006 23:46[/url] schreef PC eend het volgende:[/b]
[..]
Ken uw klassiekers![]()
Hoezo geen inspraakquote:Op donderdag 9 november 2006 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuuhhh joh ik heet geen TijnIk heb mezelf ook niet zo genoemd he, ik had geen inspraak
Mamaloe is voor een kleine jongen 18-quote:Op donderdag 9 november 2006 23:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...huhwat bedoel je daar mee
(ja blont)
Mocht jij zelf zeggen hoe je wilde heten dan toen je geboren werd.quote:
Ik dacht dat het je internetnaam wasquote:Op donderdag 9 november 2006 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Mocht jij zelf zeggen hoe je wilde heten dan toen je geboren werd.![]()
ja erg he ... maar ik had de laatste ik dacht als ik nou snel ben dan kan ik het nog reddenquote:
... hihi ... haha okeequote:Op donderdag 9 november 2006 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mamaloe is voor een kleine jongen 18-![]()
Plom is het 18+ werk op die leeftijd![]()
Ja ho wacht es ff, eerst mij pakken ophet roken van pretsigaretten en dan zo ertussenuit proberen te knijpenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar kon ik op wachten![]()
Maar na dat fotootje wist ik het weer! Het is wel iets van dertig jaar geleden, hè. Ik vergeef 't jou ook![]()
Wat een kutrelquote:Op donderdag 9 november 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je internetnaam wasNu ga ik helemaal door het stof kruipen. Duizend maal excuses
![]()
schaammmmmmmm je diep lolquote:Op donderdag 9 november 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je internetnaam wasNu ga ik helemaal door het stof kruipen. Duizend maal excuses
![]()
Word je nou niet moe van jezelf, dat je altijd op een rel wacht/hooptquote:
Ow vandaar die extra a !quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
schaammmmmmmm je diep lol![]()
boeit me niet hoor ieder zijn mening. Ik had vroeger ook een hekel aan mijn naam er zaten 3 petra's in mijn klas. Errug origineel is die dan.
Is daar een policy tegenquote:
quote:
heejquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef Joohanna het volgende:
Zag ik nu net sssssnuf en ssssnuitje voorbijkomen? :-)
ja de forums word je ook al doodgegooit met de naam petra dus je moet wat hequote:
Er zijn trouwens véél ergere namen, hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
schaammmmmmmm je diep lol![]()
boeit me niet hoor ieder zijn mening. Ik had vroeger ook een hekel aan mijn naam er zaten 3 petra's in mijn klas. Errug origineel is die dan.
Je hebt gelijk meid, die van mij was ook al vergevenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
ja de forums word je ook al doodgegooit met de naam petra dus je moet wat he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |