Als ik niet zo lui was, ging ik wel met je mee.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
ja dat was ik even van plan maar als een goede H... verander ik per avond 20 x van gedachten. En het chillen plan was alleen omdat ik geen date heb en mijn vrienden vanavond ook de stad niet ingaan en alleen heb ik niet zo'n zin.
Ik verzin ze natuurlijk allemaal hequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heerlijk, die verhalen van jouVannacht weer een update?
Dondert niet , het blijft leuk om te lezen, of het nou fictie of non-fictie isquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verzin ze natuurlijk allemaal he
In het echt zit ik alle dagen thuis op de bank met die olijfjes en die ppers en geitenkaas.
waarheen dan ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als ik niet zo lui was, ging ik wel met je mee..
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dondert niet , het blijft leuk om te lezen, of het nou fictie of non-fictie is
We gaan onze boeken gewoon tegelijk uitbrengen, Arthur en Angel
zomaar 2 dagen achter elkaar hier bij ons in het H topicquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:40 schreef Semisane het volgende:
* Semisane heeft vanmiddag The Settlers II - 10th Anniversary gekocht
Schattig pc-spelletje gewoon.![]()
Klopt allebei. En het is ook nog eens Sint Maarten...quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:32 schreef Ang3l het volgende:
Dat klinkt alsof je het NIET naar je zin hebt
Hey het is vandaag de 11e van de 11e!
Het Carnavalsseizoen is begonnen
Waar?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Shirley Bassey die "Get The Party Started" a van Pink zingt !
Marks en Spencer reclame op de Engelse TVquote:
Oh en volgens mij is dan BB_Koning toch ook jarig?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Heyhet is vandaag de 11e van de 11e!
Het Carnavalsseizoen is begonnen
He put, niet te vinden op youtube ofzo...quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Marks en Spencer reclame op de Engelse TV![]()
hierquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:53 schreef Weemz het volgende:
[..]
He put, niet te vinden op youtube ofzo...
Die willen we allemaal wel!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vlarp!!!! Ik wil een screenshot van de naakte man en de groene onderbroek in de X It box..kan dat?
Eerst Ollie uppen bij YouTubequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vlarp!!!! Ik wil een screenshot van de naakte man en de groene onderbroek in de X It box..kan dat?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:
Ohquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ollie staat ook gewoon op xfactor.nl hoor?
Oh, dat hebben ze daar dus ook gedaan, behalve dan de dinges uit die X dinges boxquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh
Maar ik heb àlle beelden van deze aflevering van hem aan elkaar gemonteerd![]()
Ja die collumn/recentie die hij vorig jaar telkens schreef over Temptation Islandquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:23 schreef Vlarp het volgende:
Zo erg is Cairon dan ook weer niet hoor
't is beter dan die lappen tekst die ie wel eens postte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |