Dat was lang geleden en euhm.. het vleesch is zwak.quote:
ja, daar gaat het dan natuurlijk al mis hequote:Op zaterdag 11 november 2006 17:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik fiets dan ook altijd onder het tunneltje door.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:48 schreef Cybart het volgende:
elke keer als ik kruispunt TU-Station sta ben ik maar aan het kijken of jij oversteekt, maar nee, nooit een Jerruh Cross Over....
Que pasa?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:08 schreef Liyon het volgende:
oh my..
haaiquote:
Mag ik die portugees van je hebben, met die van mij is het uitquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die op de bank heeft al 3 jaar een vriend, die Portugees is veels te roomskatholiek,rustig en netjes voor me en van Duncan heb ik al ff niets meer gehoord......
HO HO HO portugezen zijn lekker !!!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:34 schreef Liyon het volgende:
portugezen zijn zowiezo kut
nee dank je, geef mij maar een "zuidelijk" typequote:Op zaterdag 11 november 2006 18:45 schreef Liyon het volgende:
hollanders ook
maar ik wil uit, is er nog wat te beleven in het mooie stadje U.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:49 schreef DennisMoore het volgende:
Het weer is een goed excuus om thuis te blijven..
Is/wordt het zo onstuimig dan vanavond/nacht ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:49 schreef DennisMoore het volgende:
Het weer is een goed excuus om thuis te blijven..
Vast wel toch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:50 schreef Nuno_G het volgende:
maar ik wil uit, is er nog wat te beleven in het mooie stadje U.
quote:
ja dat was ik even van plan maar als een goede H... verander ik per avond 20 x van gedachten. En het chillen plan was alleen omdat ik geen date heb en mijn vrienden vanavond ook de stad niet ingaan en alleen heb ik niet zo'n zin.quote:
Alleen als je er heel heel HEEL lief mee omgaat want hij verdient het allerbeste.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mag ik die portugees van je hebben, met die van mij is het uit![]()
Eenschquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dank je, geef mij maar een "zuidelijk" type
Want?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:34 schreef Liyon het volgende:
portugezen zijn zowiezo kut
uiteraard ik weet hoe ze zijn, heb wel ervaringquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen als je er heel heel HEEL lief mee omgaat want hij verdient het allerbeste.
Heerlijk, die verhalen van jouquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:59 schreef Ang3l het volgende:
SMS 1: Lig in bed. Denk nog steeds aan jouw lekkere zoenen. xxx
SMS 2: Hey great kisser. Ging jij vanaaf ook nog op stap? xxxBlijkbaar heeft het indruk gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |