quote:Op woensdag 15 november 2006 11:20 schreef BillyOcean het volgende:
Maar gelukkig begint Scrubs seizoen 6 alweer bijna!!! Kom ik toch de winter door!!!
Als je een paar posts naar boven kijkt dan staat het er ook alquote:Op woensdag 15 november 2006 15:13 schreef Pim_O het volgende:
Ik zocht info over wanneer Lost verder ging en kwam hier terrecht, ik heb de topic even doorgenomen en hier is mijn opinie: Is de man wie Sayid en Lock op het TV scherm zagen en daarna niet meer misschien de Jacob? Het is maar een suggestie
Dat is gewoon rook.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:39 schreef G-Mart het volgende:
In de eerste aflevering van dit seizoen waarbij je The Others naar het crashende vliegtuig hoog boven hun ziet kijken, zie je volgens mij duidelijk Cerberus/het rookmonster achter het vliegtuig zitten. Iemand een screenshot?
Welkomquote:Op woensdag 15 november 2006 15:13 schreef Pim_O het volgende:
Ik zocht info over wanneer Lost verder ging en kwam hier terrecht, ik heb de topic even doorgenomen en hier is mijn opinie: Is de man wie Sayid en Lock op het TV scherm zagen en daarna niet meer misschien de Jacob? Het is maar een suggestie
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar waarom zou ze hem nu dan dood willen hebben?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is gewoon rook.
Maar na even die intro te hebben gekeken, Ben zegt in een latere aflevering dat hij op dezelfde dag dat het vliegtuig neerstortte het bericht kreeg van zijn tumor. En in 3x01 zie je eerst Juliet huilen. Zou dat met elkaar te maken hebben? Ben & Juliet?
Zoals ik al eerder zei staat het al in dit topic:quote:Op woensdag 15 november 2006 20:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Welkom![]()
Dat is al eerder gesuggereerd inderdaad en je zou best gelijk kunnen hebben. Toch blijf ik erbij dat Jacobs de achternaam van Paulo is.
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar waarom zou ze hem nu dan dood willen hebben?
Jacob is patchy, en patchy is degene die Locke zag op dat scherm.quote:Op zondag 12 november 2006 18:26 schreef NielZjuh het volgende:
http://www.lostpedia.com/wiki/Jacob_Vanderfield
http://www.lostpedia.com/wiki/Patchy
dezelfde toch?
Ik dacht dat dat iedereen zo onderhand had aangenomen dat Ben & Juliette broer en zus zijn..quote:Op woensdag 15 november 2006 16:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar na even die intro te hebben gekeken, Ben zegt in een latere aflevering dat hij op dezelfde dag dat het vliegtuig neerstortte het bericht kreeg van zijn tumor. En in 3x01 zie je eerst Juliet huilen. Zou dat met elkaar te maken hebben? Ben & Juliet?
Ik heb altijd gedacht dat ze getrouwd zijn/waren, of een relatie hebben/hadden.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:49 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iedereen zo onderhand had aangenomen dat Ben & Juliette broer en zus zijn..Ik weet alleen niet meer precies hoe men op dat idee kwam.
![]()
Nogmaals, je zou best gelijk kunnen hebben, maar ik ben nog niet overtuigd.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei staat het al in dit topic:
[..]
Jacob is patchy, en patchy is degene die Locke zag op dat scherm.
Op mij is alleen nummer 1 van toepassingquote:Op donderdag 16 november 2006 13:12 schreef -Sum- het volgende:
hij is misschien al in een vorig topic gepost, maar toch
Top Ten Signs You're Obsessed With "Lost"
...
Ik vind ze leukquote:Op donderdag 16 november 2006 13:12 schreef -Sum- het volgende:
hij is misschien al in een vorig topic gepost, maar toch
Top Ten Signs You're Obsessed With "Lost"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |