Ja volgens mij stond jack daar wel op...quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Is Jacob's list niet de lijst die Michael kreeg van The Others? Maar daar stond Jack toch wel op?

Jup, maar ik snap z'n rol in het hele gebeuren nog steeds niet.quote:Op zondag 12 november 2006 18:26 schreef NielZjuh het volgende:
http://www.lostpedia.com/wiki/Jacob_Vanderfield
http://www.lostpedia.com/wiki/Patchy
dezelfde toch?

Bron?quote:Op zondag 12 november 2006 20:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij gaat een grote rol spelen in het vervolg van het seizoen.

van:quote:In an interview, Carlton Cuse and Damon Lindelof both stated that "patchy" will become a very prominent character after the 13 week break.

Ah, ik ziet het, thxquote:Op zondag 12 november 2006 21:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
van:
http://www.lostpedia.com/wiki/Patchy

Lost refereert wel vaker naar de Bijbel, dus is die connectie best mogelijk denk ik. Als we daar even in verder gaan:quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
In de bijbel was Benjamin de jongste zoon van stamvader Jacob. Zou er een connectie zijn, of is dat ver gezocht?![]()

quote:Op zondag 12 november 2006 22:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe het afloopt weet ik niet, 1 Genesis hoofdstuk lezen vind ik wel weer genoeg voor vandaag.

Texelquote:Op zondag 12 november 2006 20:30 schreef Jivis het volgende:
Ik ga liever op reis dan dat ik Lost kijk denk ik
Nou ja, hangt er van af waar je op reis gaat natuurlijk.

misschien zit er wel een leuke hatch op dat eiland.quote:Op maandag 13 november 2006 19:32 schreef Jivis het volgende:
Je gaat naar Texel? Vier fucking maanden? Dat zou ik niet overleven

ingrijpende film.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:33 schreef FoXje het volgende:
[..]
Kijk de film Gia, dan staat ze naakt te tongen met Angelina Jolie
Hier een nette plaat
[afbeelding]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totally awesome!My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.

Idd, ik dacht dat die mobisodes deze winterstop zouden opvullen, maar nu lees ik dat die pas eind 2007 komenquote:

Wat zijn mobisodesquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, ik dacht dat die mobisodes deze winterstop zouden opvullen, maar nu lees ik dat die pas eind 2007 komen![]()
Verder heeft 1 van de makers belooft af en toe wat spoilers los te laten om het wachten wat draaglijker te maken, maar het lezen van spoilers heb ik afgezworen![]()

Misschien is ze zijn dochter ook wel. Ik bedoel, Alex is gekidnapped als baby, iemand moet toch de vaderrol op zich hebben genomen? Waarom niet Ben?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:44 schreef MaJo het volgende:
...Dat Alex de dochter van Ben is zat ik ook te denken. Maar dan omdat Ben naar haar vraagt in plaats van andersom. Door de manier waarop hij het vraagt dacht ik ook dat ze zijn dochter is, maar dat is dan wel erg ingewikkeld...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |