abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 november 2006 @ 13:39:51 #101
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_43474616
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Is Jacob's list niet de lijst die Michael kreeg van The Others? Maar daar stond Jack toch wel op?
Ja volgens mij stond jack daar wel op...
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zondag 12 november 2006 @ 14:17:39 #102
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_43475841
"Well Jack, I'm very disappointed in your decision."
- "Well Ben, at least you won't have to be disappointed for very long."

.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_43485664
Ik zat te janken op de bank dat Sawyer bijna werd doodgeschoten . Echt eng was dat!! Ik had niet verwacht dat Jack zo'n risico zou nemen om Kate te redden, denk dat hij goed de lul is nu. Ben benieuwd waar Sawyer en Kate heen rennen...hoop dat ze allebei hun zwemdiploma hebben!

Dat met die stok van Eko vind ik goed opgemerkt! Misschien ontdekt Locke inderdaad wel het andere eiland!!

Voor mij pas in mei weer Lost , ik ga van januari t/m april op reis en kan daar natuurlijk niet kijken! Echt balen!!
pi_43487121
Ik ga liever op reis dan dat ik Lost kijk denk ik
Nou ja, hangt er van af waar je op reis gaat natuurlijk.
Amen.
pi_43487562
quote:
Jup, maar ik snap z'n rol in het hele gebeuren nog steeds niet.
  zondag 12 november 2006 @ 20:49:52 #107
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43487792
Hij gaat een grote rol spelen in het vervolg van het seizoen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_43489299
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij gaat een grote rol spelen in het vervolg van het seizoen .
Bron?
  zondag 12 november 2006 @ 21:28:53 #109
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43489412
quote:
In an interview, Carlton Cuse and Damon Lindelof both stated that "patchy" will become a very prominent character after the 13 week break.
van:
http://www.lostpedia.com/wiki/Patchy
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_43489771
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:28 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

van:
http://www.lostpedia.com/wiki/Patchy
Ah, ik ziet het, thx
pi_43491461
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:31 schreef Jivis het volgende:

[..]

In de bijbel was Benjamin de jongste zoon van stamvader Jacob. Zou er een connectie zijn, of is dat ver gezocht?
Lost refereert wel vaker naar de Bijbel, dus is die connectie best mogelijk denk ik. Als we daar even in verder gaan:

Jakob was een denker en had de bijnaam 'De Bedrieger', net zoals Ben en zijn groep steeds liegen en bedriegen. Jakob had een tweelingbroer: Esau. Esau was een ruiger type, hij was de jager van de twee. Hij zou dan de leider kunnen zijn van de andere groep Others (de groep die de kinderen ontvoerde en geen voetsporen achterlaat).

Esau en Jakob waren leiders van twee volken die vijandig tegenover elkaar waren (Jakob had zijn vader (Isaak) bedrogen en zo voorkomen dat Esau gezegend werd door hem waardoor Esau Jakob wilde vermoorden), maar Esau moest dienen onder Jakob.

Hoe het afloopt weet ik niet, 1 Genesis hoofdstuk lezen vind ik wel weer genoeg voor vandaag.
pi_43498254
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:20 schreef Symer het volgende:

[..]

Hoe het afloopt weet ik niet, 1 Genesis hoofdstuk lezen vind ik wel weer genoeg voor vandaag.

Uiteindelijk verzoenen de twee zich als ik het me goed herinner
Amen.
pi_43500430
Uiteindelijk verzoenen ze zich met elkaar ja, maar het worden 2 verschillende volken die altijd oorlog hebben tot vandaag de dag.
pi_43512131
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:30 schreef Jivis het volgende:
Ik ga liever op reis dan dat ik Lost kijk denk ik
Nou ja, hangt er van af waar je op reis gaat natuurlijk.
Texel . Haha nee hoor, tuurlijk ben ik hartstikke blij dat ik op reis ga!
pi_43517897
Je gaat naar Texel? Vier fucking maanden? Dat zou ik niet overleven
Amen.
pi_43518552
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:32 schreef Jivis het volgende:
Je gaat naar Texel? Vier fucking maanden? Dat zou ik niet overleven
misschien zit er wel een leuke hatch op dat eiland.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_43518877
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 09:33 schreef FoXje het volgende:

[..]

Kijk de film Gia, dan staat ze naakt te tongen met Angelina Jolie
Hier een nette plaat
[afbeelding]
ingrijpende film.
na dit gezien te hebben en haar bezoek aan Inside the Actors Studio begin ik Angelina toch meer te waarderen.
en Elizabeth Mitchell is natuurlijk ook
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_43557853
RIP topic .
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:20:07 #119
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_43559965
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totally awesome!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_43562464
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef karoltje het volgende:
RIP topic .
Idd, ik dacht dat die mobisodes deze winterstop zouden opvullen, maar nu lees ik dat die pas eind 2007 komen

Verder heeft 1 van de makers belooft af en toe wat spoilers los te laten om het wachten wat draaglijker te maken, maar het lezen van spoilers heb ik afgezworen
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:53:50 #121
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_43563656
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:18 schreef Symer het volgende:

[..]

Idd, ik dacht dat die mobisodes deze winterstop zouden opvullen, maar nu lees ik dat die pas eind 2007 komen

Verder heeft 1 van de makers belooft af en toe wat spoilers los te laten om het wachten wat draaglijker te maken, maar het lezen van spoilers heb ik afgezworen
Wat zijn mobisodes
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_43563780
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:53 schreef Suerte het volgende:

[..]

Wat zijn mobisodes
http://en.wikipedia.org/wiki/Mobisode
  Moderator woensdag 15 november 2006 @ 00:44:57 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43565165
Nou eindelijk dan gezien en vond hem ook tegenvallen Het einde was wel erg spannend, ik zat er zo erg in dat ik gewoon schrok toen het 'opeens' afgelopen was En nu is het inderdaad 3 maanden wachten geblazen.

Jullie letten allemaal goed op trouwens, die Jacob opmerking heb ik echt terug moeten kijken!

Dat Alex de dochter van Ben is zat ik ook te denken. Maar dan omdat Ben naar haar vraagt in plaats van andersom. Door de manier waarop hij het vraagt dacht ik ook dat ze zijn dochter is, maar dat is dan wel erg ingewikkeld...

Hoop trouwens echt dat Ben blijft leven (denk het wel), vind hem nog veel te interessant Die belofte van Ben dat Jack van het eiland afmag na de operatie is inderdaad wel erg dubieus ja...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 15 november 2006 @ 11:05:26 #124
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_43571493
tvp
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_43571845
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:44 schreef MaJo het volgende:
...Dat Alex de dochter van Ben is zat ik ook te denken. Maar dan omdat Ben naar haar vraagt in plaats van andersom. Door de manier waarop hij het vraagt dacht ik ook dat ze zijn dochter is, maar dat is dan wel erg ingewikkeld...
Misschien is ze zijn dochter ook wel. Ik bedoel, Alex is gekidnapped als baby, iemand moet toch de vaderrol op zich hebben genomen? Waarom niet Ben?

Alex kan er recentelijk achter gekomen zijn dat Ben niet haar biologische vader is waardoor ze nu weigert hem nog langer 'dad' te noemen en zich actief verzet tegen zijn plannen. Daarom zou ze Claire ook geholpen kunnen hebben; ze wilde niet laten gebeuren dat Aaron hetzelfde zou overkomen. Ze realiseerde zich niet dat Ben en zijn groep goede bedoelingen hebben (of dat negeert ze bewust). Dan houdt ze denk ik ook niet echt van Carl, ze zag hem alleen maar omdat ze wist dat dat tegen de wens van Ben was.

Aan het eind van de vorige aflevering is ze na lang aandringen eindelijk herenigd met Rousseau, toen Julliet zei: "We took her home last night. I don't know where she is now."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')