Bijna.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:03 schreef Lienekien het volgende:
Ene Adne?
Arne Jacobsenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:57 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niks met musicals.
Ik ga Soempie even lokken.
Wie ontwerp de vlinderstoel?
Nembrionic +1quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
De Zweedse kok van de muppets
Wat voor vis?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Een soort vis.
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou een klein vissie, beetje formaat baars.
't is toch een klein vissie, zo'n beestje die door het slijk kruipt met van die uitpuilende ogen?quote:
Ja..maar als ik vraag wat voor vis en je antwoord met "een kleine vis" dan is dat natuurlijk best wel sufquote:Op donderdag 9 november 2006 23:49 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
't is toch een klein vissie, zo'n beestje die door het slijk kruipt met van die uitpuilende ogen?![]()
Huh? Ja, walvissen ja. Maar dat is de vraag niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:56 schreef Gatalin het volgende:
Ze hebben een spuitgat
Ik denk, ik noem iets aparts op wat die vis ook heeft. Maar het gaat er dus meer om wat hij kan?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Ja, walvissen ja. Maar dat is de vraag niet.
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:57 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik denk, ik noem iets aparts op wat die vis ook heeft. Maar het gaat er dus meer om wat hij kan?
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef erkel het volgende:
slijkspringer is een visje die blijft achter op het strand tijdens eb en vangt dan zijn prooien en als het weer vloed wordt verdwijnt ie weer in zee of hij springt weer terug in zee
zo HÈHÈquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:01 schreef erkel het volgende:
hij heeft amfibische trekjes?
Nee, daar lag het niet aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |