sssssssssshquote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Die kennen we nog van een vorige account
![]()
300 in een uur was niet voldoende voor hem ... het moesten er 301 zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef rubbereend het volgende:
Bos post nog ff door het slot heen van de vorige
Ach dat maakt niet uit. Bluezz post hier ook nog steeds.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sssssssssshik houd het alleen nooit zo lang vol in vbl omdat ik nou ook niet weer zoveel ervan af weet
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
300 in een uur was niet voldoende voor hem ... het moesten er 301 zijn
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sssssssssshik houd het alleen nooit zo lang vol in vbl omdat ik nou ook niet weer zoveel ervan af weet
Bij Danny lijkt me?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden vraagt zich af waar hij de kosten van RSI vanwege die snelle Hools kan declareren
als ik welkom ben ook al ben ik een n00b hier kom ik zekerquote:Op donderdag 9 november 2006 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]welkom terug
ach dat houdt veel andere users niet tegen om veel te posten. En oja: [18-11] VBL-meet!!
voor en nafoto?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:02 schreef Ludacriss het volgende:
Na 21 jaar met een halve afro rond gelopen te hebben heb ik vandaag de knop door gehakt en mijn kop laten millimeteren. Ziet er niet eens onaardig uit, alleen een beetje koud.
Mmmm ik heb wel ergens een voorfoto.... moet alleen nog een nafoto maken. Is bijna een kilo aan haar eraf gehaald volgens mij.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik welkom ben ook al ben ik een n00b hier kom ik zekerUtrecht is naast de deur
ben echt benieuwdquote:Op donderdag 9 november 2006 19:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Mmmm ik heb wel ergens een voorfoto.... moet alleen nog een nafoto maken. Is bijna een kilo aan haar eraf gehaald volgens mij.
en damesquote:Op donderdag 9 november 2006 19:08 schreef lookinforyou het volgende:
lekker snel volgepost hoor die vorige.
Goed gedaan jongens.
ik geloof het wel jaquote:Op donderdag 9 november 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Hotmail is overigens sinds vandaag verleden tijd??
ja is wat anders geworden maar ik kom er niet inquote:Op donderdag 9 november 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Hotmail is overigens sinds vandaag verleden tijd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |